O Kimi Raikkonen τα βάζει ανοικτά με τη Ferrari

O Kimi Raikkonen τα βάζει ανοικτά με τη Ferrari

Ο Iceman γκρινίαζει για τις (μη) επιδόσεις της F14T και ανάβει φωτιές στη Scuderia

Ο Kimi Raikkonen έφυγε από τη Lotus γιατί η ομάδα έδειχνε αδύναμη να ανταποκριθεί στις οικονομικές υποχρεώσεις απέναντί του και διότι δεν μπορούσε να του εξασφαλίσει ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο.

Η επιστροφή του στη Ferrari όμως κάθε άλλο παρά σε αυτό που ονειρευόταν εξελίχθηκε. Όχι σε ό,τι αφορά στο οικονομικό (ακόμη στη Scuderia δεν έχουν τέτοια προβλήματα), αλλά σε ό,τι έχει να κάνει με την ανταγωνιστικότητα του μονοθεσίου του. Σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, τα όσα έγιναν στο GP της Αυστρίας με τον Kimi να ξεσπά μετά τον αγώνα και να «πυροβολεί» στα ίσια την ομάδα.

Περιγράφοντας το τί έγινε στην Αυστρία είπε πως στον δεύτερο κιόλας γύρο του ζήτησαν να αλλάξει τη χαρτογράφηση του κινητήρα και να επιλέξει μια λιγότερο αποδοτική, ενώ στο τέταρτο κιόλας γύρο άρχισαν τα προβλήματα με τα φρένα, οπότε και του ζητήθηκε να οδηγεί με τέτοιο τρόπο που να τα ψύχονται καλύτερα. Αυτό μεταφράζεται σε χαμηλότερους ρυθμούς οδήγησης και άρα σε απώλεια θέσεων.

 
«Δεν είναι δυνατόν», δήλωσε ο Raikkonen «να παλεύεις για μια θέση και στον τέταρτο γύρο να σου ζητούν να κόψεις ρυθμό. Έτσι δεν πετυχαίνουμε τίποτα. Πρέπει να λύσουμε άμεσα όλα τα προβλήματα. Δεν είμαστε που δεν είμαστε τόσο γρήγοροι όσο η Mercedes, έχουμε και τα υπόλοιπα προβλήματα να μας ταλανίζουν και να μας ρίχνουν πίσω».

Επί της ουσίας ο Iceman δεν έχει άδικο αλλά οι δηλώσεις του ξεσήκωσαν θύελλα στο «κόκκινο» στρατόπεδο. Μοιραία η σύγκριση με τον Fernando Alonso που πετυχαίνει και καλύτερα αποτελέσματα και γκρινιάζει λιγότερο, έβαλε τον Φιλανδό σε μειονεκτική θέση και στο... εσωτερικό στόχαστρο της ομάδας, με κύκλους της τελευταίας να διαρρέουν πως δεν είναι συνεργάσιμος και το μόνο που κάνει είναι να γκρινιάζει.

Βέβαια, δεν είναι λίγοι αυτοί που ξέχασαν πως και ο Ισπανός από πέρυσι κριτικάρει τις επιδόσεις της Ferrari και γκρινιάζει για τη χαμηλή ανταγωνιστικότητα των μονοθεσίων της ομάδας.

Την ίδια στιγμή, ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Marco Mattiacci, με δηλώσεις του, δείχνει μάλλον συμβιβασμένος με τις χαμηλές επιδόσεις της Ferrari λέγοντας πως «οι κανονισμοί δεν μας επιτρέπουν να κάνουμε αλλαγές για να μειωθεί η διαφορά από τη Mercedes και έτσι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να βελτιώσουμε την αξιοπιστία του κινητήρα μας».

«Ελπίζω το 2015 να είμαστε καλύτεροι και σαφώς πιο ανταγωνιστικοί» κατέληξε ο Mattiacci.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube