Μπορεί η Ferrari να απειλήσει τη Mercedes στη Μαλαισία;

Μπορεί η Ferrari να απειλήσει τη Mercedes στη Μαλαισία;

Ο Raikkonen είχε πολύ καλό ρυθμό σε μεγάλα πακέτα γύρων, στις σημερινές ελεύθερες δοκιμές. Θα μπορούσε να τα βάλει με τις Mercedes στον αγώνα της Κυριακής;

Οι χρόνοι του Kimi Raikkonen τράβηξαν την προσοχή, αφού ο Φιλανδός ήταν δεύτερος και στις δύο περιόδους, μόλις 0,373” πίσω από την ταχύτερη Mercedes.

Όμως, το μεγάλο πακέτο γύρων του Φιλανδού με τα μεσαία λάστιχα, το απόγευμα, είναι που δείχνει ότι η Ferrari έχει πιθανώς την ταχύτητα για να απειλήσει την κυρίαρχη ομάδα της F1.

Ο Raikkonen έκανε ένα πακέτο 9 γρήγορων γύρων με τη μεσαία γόμα της Pirelli, με μέσο ρυθμό 1’ 45” 080.

Για σύγκριση, ο Lewis Hamilton σημείωσε μέσο χρόνο 1’ 45” 070 σε 6 γύρους και ο Nico Rosberg 1’ 45” 313 σε 7 γύρους.

Η επίδοση του Raikkonen είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή αν συγκρίνεις αντίστοιχο αριθμό γύρων, παίρνοντας τον μέσο χρόνο του Φιλανδού σε 6 και 7 γύρους αντίστοιχα, ώστε να τον αντιπαραβάλεις άμεσα με τους δύο οδηγούς της Mercedes.

Με αυτή την προσομοίωση, ο Raikkonen είναι κατά μέσο όρο ένα δέκατο ταχύτερος του Hamilton και τρία δέκατα μπροστά από τον Rosberg.

Η Ferrari τα τελευταία χρόνια τείνει να δείχνει πιο γρήγορη στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής απ’ ό,τι είναι στην πραγματικότητα. Παρά το γεγονός αυτό όμως, και παρότι μόνο μία από τις Ferrari μπορεί να χρησιμοποιηθεί για συγκρίσεις (αφού ο Vettel έκανε τα μεγάλα πακέτα του με τα πιο αργά, σκληρά λάστιχα), η επίδοση δεν παύει να είναι ενθαρρυντική για την ομάδα.

Ο τεχνικός διευθυντής της Scuderia, James Allison, παραδέχτηκε ότι η Ferrari είναι καλή στον τομέα της θερμικής αντοχής των ελαστικών, αλλά απέφυγε να πει ότι η ομάδα είναι ικανή να κυνηγήσει τη νίκη.

«Δεν ξέρω, θα το δούμε αύριο και την Κυριακή», είπε όταν ρωτήθηκε αν η Ferrari θα μπορούσε να τα βάλει με τη Mercedes. «Όμως πράγματι φαίνεται ότι η φθορά των ελαστικών μας είναι καλή και ο ρυθμός μας αρκετά καλός.

«Όλοι  χρησιμοποιούν τις Παρασκευές με διαφορετικό τρόπο, έτσι δεν ξέρεις ποτέ τι κάνουν οι άλλοι. Όμως ήταν μια καλή μέρα".

Ο Allison εξήγησε επίσης ότι στο GP Αυστραλίας, πριν δύο εβδομάδες, η Ferrari δεν μπόρεσε να δείξει την πραγματική της ταχύτητα, αφού δεν τα είχε πάει καλά στις κατατακτήριες.

Στη Μελβούρνη, ο Vettel τερμάτισε 43,523” πίσω από τον νικητή Lewis Hamilton, αφού ήταν 4ος πίσω από τη Williams του Felipe Massa στο πρώτο μισό του αγώνα.

«Η δέλτα [μεγάλη διαφορά] που είδαμε στη Μελβούρνη μάλλον μας αδικεί λιγάκι», είπε ο Allison. «Πιστεύουμε ότι θα έπρεπε να ήμασταν λίγο μπροστά από τη Williams στις κατατακτήριες και να της ξεφεύγαμε 15-20 δευτερόλεπτα παραπάνω στον αγώνα.

«Θα ήταν καλό να έχουμε απροβλημάτιστο qualifying εδώ και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε [στον αγώνα]».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube