«Ηλίθιο» από τη μεριά του Hamilton, λέει ο Lauda. Ο Wolff είναι αναποφάσιστος [video]

«Ηλίθιο» από τη μεριά του Hamilton, λέει ο Lauda. Ο Wolff είναι αναποφάσιστος [video]

Δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο σε ποιον από τους δύο χρεώνει η Mercedes το φιάσκο της Βαρκελώνης.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes θεωρεί ότι είναι πολύ νωρίς για να πει με σιγουριά αν το φταίξιμο για την σύγκρουση του πρώτου γύρου που έβγαλε και τα δύο μονοθέσια εκτός αγώνα στο GP Βαρκελώνης βαραίνει τον Hamilton ή τον Rosberg.

Βγαίνοντας από την παρατεταμένη Στροφή 3, ο Hamilton που εκκινούσε από την pole αλλά είχε χάσει την πρωτοπορία από τον Rosberg στην πρώτη στροφή, βγήκε να προσπεράσει τον Γερμανό στην σύντομη ευθεία ως την Στροφή 4. Ο Rosberg είχε ξεκινήσει από την έξοδο της Στροφής 3 να κλείνει την πόρτα, κινούμενος προς τα δεξιά. Υπολόγιζε ότι ο Hamilton θα υποχωρούσε, αλλά ο Βρετανός δεν το έκανε. Μη έχοντας που αλλού να πάει ο Hamilton βγήκε στο γρασίδι, έχασε τον έλεγχο και κάνοντας τετακε παρέσυρε εκτός και τον Rosberg.

O μη εκτελεστικός διευθυντής της ομάδας Niki Lauda έριξε απευθείας την ευθύνη στον Hamilton. «Παραήταν επιθετικός» είπε ο Αυστριακός. «Είναι ηλίθιο, θα μπορούσαμε να έχουμε κερδίσει τον αγώνα κάνοντας το ένα-δύο. Ο Lewis ήταν περισσότερο επιθετικός από όσο έπρεπε».

Ο Hamilton ξεκίνησε καλά μόλις έσβησαν τα φανάρια, αλλά η ευθεία είναι μεγάλη και ο δρόμος ως την 1η στροφή ήταν αρκετός για τον Rosberg να πάρει την εξωτερική γραμμή και με ένα καλό φρενάρισμα να τεθεί επικεφαλής. Η Βαρκελώνη έχει την φήμη μιας πίστας που γίνονται δύσκολα τα προσπεράσματα. Και ο Hamilton, αγχωμένος για το προβάδισμα του Rosberg στο πρωτάθλημα, προφανώς δεν ήθελε με τίποτα να μέινει πίσω από τον Γερμανό στον πρώτο γύρο.

Για τον Lauda ήταν ξεκάθαρο, ο Wolff ωστόσο λέει ότι θα πρέπει να ξαναδεί πολλές φορές τα replay και τα δεδομένα της τηλεμετρίας για να αποφασίσει: «Είναι μια δύσκολη περίπτωση. Χρειάζεται περισσότερη ανάλυση. Δεν έχουμε καταλήξει κάπου, ως ομάδα, οπότε δεν θα ήθελα να κατηγορήσω κανέναν από τους δύο, για την ώρα».

Ερωτηθείς για την θέση του Lauda απάντησε: «O Niki ως οδηγός βλέπει τα πράγματα από την δική του σκοπιά. Τον καθοδηγεί το ένστικτό του. Αλλά όταν κάνεις περισσότερη ανάλυση των στοιχείων και πρέπει μιλήσεις και με τους δύο μπορεί να οδηγηθείς σε άλλο συμπέρασμα. Ο κάθε οδηγός έχει την δική του ερμηνεία για τα γεγονότα, οπότε πρέπει να μιλήσουμε και στους δύο, να δούμε τις φωτογραφίες και τα βίντεο, να μελετήσουμε την τηλεμετρία και να διασφαλίσουμε ότι αυτό δεν θα ξανασυμβεί».

Μιλώντας για τους οδηγούς, ο Wolff είπε: «Είναι και οι δύο αναστατωμένοι γιατί γνωρίζουν την προσπάθεια της ομάδας. Και είναι στεναχωρημένοι για τους βαθμούς που χάθηκαν, για την ομάδα και για τους ίδιους. Ήταν και οι δύο απολογητικοί προς την ομάδα για το συμβάν. Χάσαμε πιθανότατα έναν τερματισμό στις δύο πρώτες θέσεις και 43 βαθμούς».

Το θέμα είναι η προσέγγιση της Mercedes από εδώ και πέρα. Γιατί συμβάντα σαν αυτά μπορεί να οδηγήσουν σε ένα βαρετό πρωτάθλημα αν η ομάδα αποφασίσει να απαγορεύσει στους οδηγούς της να μονομαχούν, ενώ η υπεροχή του αυτοκινήτου είναι δεδομένη. «Δεν θα αλλάξουμε την προσέγγισή μας», έγραψε στο Twitter ο Wolff. «Θα τους αφήσουμε να μονομαχούν. Το χρωστάμε στους οπαδούς και στην F1». Όταν οι δημοσιογράφοι του θύμισαν την σύγκρουση των δύο στο Spa το 2014, και την ένταση που αυτή έφερε στις σχέσεις των πιλότων και στο εσωτερικό της ομάδας, ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes είπε ότι προφανώς είναι μια παρόμοια περίπτωση, αλλά από τότε έχει περάσει καιρός και η ομάδα είναι πιο ώριμη.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube