Η McLaren δεν είναι σίγουρη αν ο Alonso θα αγωνιστεί στην Αυστραλία

Η McLaren δεν είναι σίγουρη αν ο Alonso θα αγωνιστεί στην Αυστραλία

Η ομάδα δεν γνωρίζει αν ο Fernando Alonso θα είναι σε θέση να αγωνιστεί στη Μελβούρνη, μετά το ατύχημά του στη Βαρκελώνη την περασμένη Κυριακή.

Ο Alonso έμεινε τρεις μέρες στο νοσοκομείο μετά τη σοβαρή σύγκρουση με την μπαριέρα της πίστας της Βαρκελώνης.

Ο Ισπανός αναρρώνει τώρα στο σπίτι του, οπότε η McLaren στρατολόγησε τον εφεδρικό οδηγό της, Kevin Magnussen, για να οδηγήσει στις δοκιμές αυτή την εβδομάδα και να είναι διαθέσιμος αν ο Alonso δεν αναρρώσει εντελώς ώστε να αγωνιστεί στη Μελβούρνη στις 13-15 Μαρτίου.

Ο επικεφαλής της McLaren, Ron Dennis, δήλωσε στα ΜΜΕ στη Βαρκελώνη: «Θα γίνουν κάποιες εξετάσεις. Υπάρχει μια διαδικασία καθορισμένη από τη FIA και δεν βλέπω το λόγο να μην την περάσει άνετα. Όμως δεν θα το αποφασίσω εγώ.

«Είχε το ατύχημα πολύ πρόσφατα. Θα έλεγε κανείς πως είναι λογικό να φέρουμε τον Fernando εδώ; Όχι. Γι’ αυτό και το αναβάλαμε. Οι γιατροί είπαν ότι οι πιθανότητες να αγωνιστεί δεν μπορούν να υπολογιστούν. Όμως είναι η συνήθης διαδικασία που πρέπει να περάσει ένας οδηγός, ειδικά αν δεν υπάρχει εγκεφαλική βλάβη.

«Έχει πλήρη διαύγεια, είναι νορμάλ, μιλάει, θέλει να οδηγήσει, αλλά ο γιατρός είπε: “Αν θέλετε πραγματικά να είστε σίγουροι και να του δώσετε τις περισσότερες πιθανότητες να αγωνιστεί στην Αυστραλία, τότε το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να τον αφήσετε να ξεκουραστεί”. Δεν θα πάμε κόντρα στη θέληση του γιατρού, είναι τόσο απλό».

Ο Dennis επιβεβαίωσε ότι ο Alonso δεν υπέστη σωματικές βλάβες από τη σύγκρουση, παρότι μια ανακοίνωση της McLaren την Κυριακή έλεγε ότι ο Ισπανός είχε πάθει διάσειση.

Ο Dennis είπε ότι οι γιατροί είναι «προσεκτικοί» επειδή ο Alonso είχε τα συμπτώματα της διάσεισης, ενώ «δεν είχε κανένα τραυματισμό» όταν εξετάστηκε ιατρικά.

Όταν ρωτήθηκε γιατί ο Alonso έμεινε τρεις μέρες στο νοσοκομείο, ο Dennis είπε: «Διότι υπήρξε μια περίοδος αναισθησίας. Ήταν σχετικά μικρή. Οι επιταχύνσεις g ήταν σημαντικά μικρότερες στο κράνος του απ’ ό,τι στο μονοθέσιο – κάτω από το μισό. Το σύστημα συγκράτησης του κεφαλιού [HANS] είναι σχεδιασμένο πρωτίστως για την κίνηση εμπρός-πίσω, κι εδώ ήταν πλευρική. Ήταν απροσδόκητο το ότι ήθελαν να είναι τόσο προσεκτικοί.

«Υπήρξαν αναφορές για κάποια απώλεια μνήμης. Και πάλι αυτό είναι σύνηθες μετά από τέτοιο τράνταγμα. Όπως γίνεται πάντα σε περίπτωση πιθανής εγκεφαλικής βλάβης, τον νάρκωσαν εδώ στην πίστα.

«Οι αξονικές και μαγνητικές τομογραφίες ήταν πεντακάθαρες. Σε κανένα στάδιο της εξέτασης δεν υπήρξε ένδειξη εγκεφαλικής βλάβης. Δεν έπαθε καν διάσειση, τον τεχνικό ορισμό της διάσεισης που μπορείς να δεις σε μια τομογραφία.

«Πιθανώς η αλλαγή κατεύθυνσης του κεφαλιού του να ήταν τόσο γρήγορη που ο εγκέφαλός του τραντάχτηκε. Δεν μάτωσε, δεν μωλωπίστηκε ή κάτι τέτοιο. Σωματικά είναι σε τέλεια κατάσταση. Είχε τα συμπτώματα της διάσεισης κάποια στιγμή, αλλά τίποτε που να φανεί στις τομογραφίες».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube