Η Honda αλλάζει εντελώς τον κινητήρα της

Η Honda αλλάζει εντελώς τον κινητήρα της

Οι Ιάπωνες συνειδητοποίησαν ότι δεν θα μπορούσαν να πάνε μπροστά με την περσινή διάταξη και τα αλλάζουν όλα για το 2017.

Υπήρχε έντονη φημολογία ότι η Honda προγραμμάτιζε μια εκ βάθρων αναθεώρηση της μονάδας ισχύος της για τη νέα χρονιά, αλλά μέχρι τώρα δεν είχε δώσει καμία πληροφορία για την έκταση των αλλαγών.

Η Honda είχε επιστρέψει στη Formula 1 το 2015 με την πολυδιαφημισμένη φιλοσοφία size zero, που είχε τον κινητήρα «πακεταρισμένο» πολύ σφιχτά στο μονοθέσιο.

Συγκεκριμένα, ο ιαπωνικός V6 είχε την τουρμπίνα ξεχωριστή από τον συμπιεστή και όλα στριμωγμένα μέσα στο “V του κινητήρα. Αντίθετα, ο κυρίαρχος κινητήρας της Mercedes έχει την τουρμπίνα στη μια του άκρη και τον συμπιεστή στην άλλη – μια διάταξη που έχουν αξιολογήσει οι ανταγωνιστές της.

Σε μια συνέντευξη στο site της McLaren, ο τεχνικός της διευθυντής, Tim Goss, επιβεβαίωσε ότι η Honda έχει ολοκληρώσει την επανασχεδίαση της μονάδας ισχύος της, με βάση τα διδάγματα των δύο τελευταίων ετών.

Η προοπτική για ριζικές αλλαγές –πιθανώς για να αντιγραφεί η δοκιμασμένη κι επιτυχημένη ιδέα της Mercedes– άνοιξε με την κατάργηση του συστήματος εξέλιξης των κινητήρων F1 με «μάρκες» (tokens), το οποίο περιόριζε τις μετατροπές που μπορούσαν να κάνουν οι κατασκευαστές.

«Το σύστημα token που εφαρμοζόταν στην εξέλιξη των κινητήρων τις δύο τελευταίες χρονιές, καταργήθηκε», είπε ο Goss. «Για το 2017, η αρχιτεκτονική και η διάταξη του κινητήρα Honda έχουν αλλάξει ώστε να εξυπηρετούνται οι ανάγκες τόσο της απόδοσης όσο και της χωροταξίας.

«Η νέα μονάδα ισχύος εκμεταλλεύεται όσα μάθαμε από τις δύο τελευταίες αγωνιστικές χρονιές, αλλά έχει ξανασχεδιαστεί ειδικά για τη φετινή σεζόν».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube