Η Ferrari έχει πιάσει τους στόχους ισχύος και αξιοπιστίας

Η Ferrari έχει πιάσει τους στόχους ισχύος και αξιοπιστίας

Ευχαριστημένη με τα δεδομένα του δυναμόμετρου για την ισχύ και την αξιοπιστία του νέου της κινητήρα Formula 1 δηλώνει η Ferrari.

Ο κινητήρας της Ferrari για το 2018 έχει πιάσει τους στόχους που είχε βάλει η εταιρεία για απόδοση και αξιοπιστία, σύμφωνα με τα δεδομένα των τελευταίων δοκιμών στο δυναμόμετρο.

Ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία από τις δοκιμές ενός εντελώς νέου κόνσεπτ για την κυλινδροκεφαλή. Η αξιοπιστία θα είναι κλειδί για την πορεία στο φετινό πρωτάθλημα, καθώς ο αριθμός των κινητήρων που κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του για όλη τη σεζόν έχει περιοριστεί βάσει κανονισμών στους τρεις. Έτσι όλοι οι κατασκευαστές στις προσομοιώσεις που κάνουν στο δυναμόμετρο δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην κάλυψη της απόστασης που αντιστοιχεί σε τρία αγωνιστικά Σαββατοκύριακα. Η Ferrari δουλεύει πολύ πάνω στον κινητήρα της, καθώς ο περιορισμός στην κατανάλωση λαδιού, βάσει των αυστηρότερων κανονισμών, φέρνει κάποιες σημαντικές αλλαγές. Οι ομάδες πλέον υποχρεούνται να χρησιμοποιούν συγκεκριμένο τύπο λαδιού και να δίνουν στην FIA αναλυτικά δεδομένα για το πώς το χρησιμοποιούν. Σε μια προσπάθεια της Ομοσπονδίας να εμποδίσει τη χρήση του με τρόπο που αυξάνει την απόδοση.

Η Ferrari επέλεξε να ξεκινήσει τη χρονιά με μια αναβαθμισμένη έκδοση του τελευταίου περσινού κινητήρα 063, ο οποίος είχε εμφανίσει κάποια προβλήματα στους τελευταίους αγώνες. Στόχος του Maranello ήταν να αυξήσει τη διάρκεια ζωής χωρίς να χάσει σε ισχύ. Ο Corrado Lotti, επικεφαλής του τμήματος κινητήρα της Ferrari, ηγείται ενός προγράμματος ώστε αργότερα μέσα στη σεζόν  η ομάδα να παρουσιάσει μια νέα κεφαλή. Που θα βελτιώσει τη φάση του κύκλου καύσης που προηγείται της ανάφλεξης. Και πιστεύεται ότι θα βοηθήσει τους Ιταλούς να πιάσουν τη Mercedes και τα ειδικά προγράμματα λειτουργίας για τις κατατακτήριες δοκιμές.

Το πιστόνι από κράμα χάλυβα, ένα κόνσεπτ του προηγούμενου επικεφαλής Lorenzo Sassi εγκαταλείφθηκε από πέρσι τον Ιούνιο, καθώς δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ο Sassi έφυγε από την ιταλική ομάδα και πήρε έναν ρόλο στη Mercedes, όπου θα αρχίσει να εργάζεται κανονικά μόλις λήξει η αναγκαστική περίοδος αποχής που επιβάλλεται κατά τη μετακίνηση ενός κορυφαίου τεχνικού σε ανταγωνιστική ομάδα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube