Honda F1: O Arai πληρώνει τη νύφη

Honda F1: O Arai πληρώνει τη νύφη

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Honda για την F1, Yasuhisa Arai, αντικαθίσταται στο τέλος του μήνα.

Μετά από συνεδρίαση του Δ.Σ. της Honda Motor Company, στο Τόκιο, η εταιρεία ανακοίνωσε τις «ετήσιες οργανωτικές αλλαγές» της.

Ο Yusuke Hasegawa (φωτ. κάτω), που ήρθε στο τμήμα αυτό το 1986, θα αντικαταστήσει τον Arai ως επικεφαλής της εξέλιξης, κατασκευών και διοίκησης του προγράμματος F1, ενώ ο Arai θα πάρει το ρόλο του γενικού διευθυντή στο τμήμα Έρευνας & Εξέλιξης (R&D) της Honda, στη Sakura της Ιαπωνίας. Ο Arai θα γίνει 60 ετών του χρόνου, φτάνοντας την ηλικία απόσυρσης από διοικητικές θέσεις της εταιρείας.

Ο Hasegawa ήταν αυτός πριν γενικός διευθυντής του Honda R&D και CEO του τμήματος προηγμένης έρευνας.

Ο CEO του Honda R&D, Yoshiyuki Matsumoto, θα έχει την υψηλή επίβλεψη της λειτουργίας του προγράμματος F1.

Ο Arai αντιμετώπισε αυξανόμενη πίεση πέρσι καθώς η Honda είχε σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας και επιδόσεων της μονάδας ισχύος της, τη χρονιά της επιστροφής της στην F1 με τη McLaren.

H McLaren-Honda έκλεισε τη χρονιά στην ένατη και προτελευταία θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, μπροστά μόνο από τη Manor, ενώ ο Alonso χρησιμοποίησε 12 κινητήριες μονάδες μέσα στη χρονιά, αριθμό ρεκόρ για τη σύγχρονη F1.

Ο Arai, που ήταν επικεφαλής του προγράμματος F1 από την επιστροφή της Honda, διατήρησε τη θέση του το χειμώνα, καθώς η Honda επέμεινε στην τεχνική φιλοσοφία της για το 2016, αλλάζοντας όμως τουρμπίνα, συμπιεστή και MGU-H (μονάδα ανάκτησης θερμικής ενέργειας καυσαερίων).

Μιλώντας στο «αδελφό» μας AUTOSPORT, στο τέλος της περσινής χρονιάς, ο Arai είχε δηλώσει ότι το μειονέκτημα απόδοσης της ανακτημένης ενέργειας, που καταδίκαζε τις επιδόσεις του μονοθεσίου πέρσι, θα ήταν «ανύπαρκτο» φέτος.

«Είναι πολύ διαφορετική η κατάσταση το 2016 από το 2015», είχε δηλώσει ο Ιάπωνας. «Δεν είχαμε καμία εμπειρία με το περίπλοκο σύστημα, οπότε φαντάζεστε το βαθμό της δυσκολίας. Όμως μάθαμε πολλά και έχουμε την πεποίθηση ότι μπορούμε να κλείσουμε την ψαλίδα».

Πάντως ο Jenson Button, μετά την πρώτη ημέρα δοκιμών της νέας McLaren-Honda χθες στη Βαρκελώνη, δήλωσε ότι έχει μεν γίνει πρόοδος στην κινητήρια μονάδα, αλλά χρειάζεται ακόμη βελτίωση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube