Main menu

Θοδωρής Τσίκας
Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017 - 12:22μμ

H FIA αλλάζει το σύστημα για την απόκτηση της superlicence για την F1

Δείτε αναλυτικό πίνακα ανά πρωτάθλημα και θέση τερματισμού σε αυτό
H FIA ανακοίνωσε αλλαγές στο σύστημα της απόκτησης της superlicence, της άδειας δηλαδή που πρέπει να έχει κάποιος οδηγός για να γίνει δεκτός στο πρωτάθλημα της F1. 
 
Για να μπει λοιπόν κάποιος στη «μπανιέρα» ενός μονοθεσίου της F1 πρέπει, με το νέο σύστημα, να έχει συμπληρώσει το λιγότερο 40 βαθμούς στις τελευταίες τρεις αγωνιστικές περιόδους, σε συγκεκριμένα πρωταθλήματα από τα οποία «αντλούνται» αυτοί οι βαθμοί. 
 
Μέχρι πρότινος οι πρωταθλητές της F2, της European Formula 3, της Formula E, τoυ IndyCar και του World Endurance Championship LMP1, έπαιρναν όλοι τους απαραίτητους 40 βαθμούς. 
 
Όμως στη συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου στο Παρίσι άλλαξε τη δομή του συστήματος απόδοσης βαθμών σε πολλά από τα πρωταθλήματα.
 
Ετσι για την F2 οι τρεις πρώτοι οδηγοί θα παίρνουν 40 βαθμούς και θα υπολογίζονται στις δύο τελευταίες σεζόν του πρωταθλήματος. 
Στo IndyCar οι τρεις πρώτοι οδηγοί θα παίρνουν 40,30 και 20 βαθμούς αντίστοιχα.
Στην European Formula 3 ο πρωταθλητής δεν θα παίρνει 40 βαθμούς αλλά 30 και ο δεύτερος θα παίρνει 25 αντί για 30 που ήταν μέχρι πρότινος. 
Η ίδια μείωση ισχύει και για τη Formula E.
 
Παράλληλα, βαθμούς θα μπορούν να παίρνουν και οι οδηγοί που μετέχουν σε άλλα πρωταθλήματα από τα οποία πριν δεν μπορούσαν να αντλήσουν βαθμολογία όπως για παράδειγμα το NASCAR Cup, το IMSA και το Indy Lights.
 
Αναλυτικά ανά πρωτάθλημα και θέση οι βαθμοί που μπορεί να κερδίζει κάποιος οδηγός έχουν ως εξής σύμφωνα με τον πίνακα που ανακοίνωσε η FIA: 
 
Formula 2: 40, 40, 40, 30, 20, 10, 8, 6, 4, 3
GP2 (2015-16): 40, 40, 30, 20, 10, 8, 6, 4, 3, 2
IndyCar: 40, 30, 20, 10, 8, 6, 4, 3, 2, 1
European F3: 30, 25, 20, 10, 8, 6, 4, 3, 2, 1
Formula E: 30, 25, 20, 10, 8, 6, 4, 3, 2, 1
WEC LMP1: 30, 24, 20, 16, 12, 10, 8, 6, 4, 2
GP3: 25, 20, 15, 10, 7, 5, 3, 2, 1
Formula V8 3.5: 20, 15, 10, 8, 6, 4, 3, 2, 1
Super Formula: 20, 15, 10, 8, 6, 4, 3, 2, 1
WEC LMP2: 20, 16, 12, 10, 8, 6, 4, 2
WTCC: 15, 12, 10, 7, 5, 3, 2, 1
DTM: 15, 12, 10, 7, 5, 3, 2, 1
Super GT: 15, 12, 10, 7, 5, 3, 2, 1
NASCAR Cup: 15, 12, 10, 7, 5, 3, 2, 1
Indy Lights: 15, 12, 10, 7, 5, 3, 2, 1
Supercars: 13, 11, 9, 6, 4, 3, 2, 1
IMSA Prototype: 12, 10, 8, 6, 4, 2
National FIA F4: 12, 10, 7, 5, 3, 2, 1
National F3: 10, 7, 5, 3, 1
Formula Renault Eurocup, ALPS, NEC: 10, 7, 5, 3, 1
Formula Mazda: 10, 7, 5, 3, 1
NASCAR national: 10, 7, 5, 3, 1
Asian/ELMS prototype: 10, 8, 6, 4, 2
WEC GTE Pro: 10, 8, 6, 4, 2
WEC GTE Am: 10, 8, 6, 4, 2
IMSA GTLM: 10, 8, 6, 4, 2
International GT3 series: 6, 4, 2
Formula Academy (FFSA): 5, 4, 3, 2, 1
CIK-FIA world karting championships (senior): 4, 3, 2, 1
CIK-FIA continental karting championships (senior): 4, 3, 2, 1
CIK-FIA world karting championships (junior): 3, 2, 1
CIK-FIA continental karting championships (junior): 3, 2, 1

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία