Grand Prix Monaco: Rosberg, με δάκτυλο της… Mercedes!

Grand Prix Monaco: Rosberg, με δάκτυλο της… Mercedes!

Μια γκάφα της Mercedes στέρησε από τον Hamilton μια πανάξια νίκη, προσφέροντάς την στο πιάτο για τον Rosberg!

Για 64 από τους 78 γύρους του, ο αγώνας στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου ήταν μια βαρετή παρέλαση, με άνετο επικεφαλής τον Lewis Hamilton, από τη στιγμή που έσβησαν τα κόκκινα φώτα της εκκίνησης.

Τότε όμως ο Max Verstappen, προσπαθώντας να περάσει τον Romain Grosjean, χτύπησε τον πίσω δεξιό τροχό της Lotus και κατέληξε με μεγάλη ταχύτητα στην μπαριέρα, φέρνοντας τα πάνω κάτω στο Grand Prix.

Αυτό όμως που έκανε η Mercedes μετά το ατύχημα ήταν εντελώς ανόητο. Διότι, παρόλο που βγήκε τελικά το Safety Car –αφότου για λίγο εφαρμόστηκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας (VSC), για πρώτη φορά σε GP F1 – ο Hamilton είχε ανοίξει μια διαφορά 21” σε εκείνη τη χρονική στιγμή.

Όμως ο Βρετανός κλήθηκε στα pits από την ομάδα για να φορέσει ένα σετ πολύ μαλακών Pirelli, και η διαφορά αυτή δεν αποδείχτηκε τελικά αρκετή για να ξαναμπεί στην πίστα πρώτος. Όταν περνούσε τη γραμμή εισόδου στην πίστα, τον είχε προσπεράσει όχι μόνο ο team-mate του, ο Rosberg, αλλά και ο Vettel με τη Ferrari!

Η ομάδα, άθελά της (αν και υπάρχουν συνομωσιολογίες περί του αντιθέτου), στέρησε από τον Hamilton μια σίγουρη νίκη, που θα ήταν η 37η της καριέρας του.

Παρότι ο Hamilton φορούσε πολύ πιο γρήγορα λάστιχα (καινούργιο σετ πολύ μαλακής γόμας), δεν μπόρεσε να περάσει τον Vettel στους 8 γύρους που απέμεναν όταν αποσύρθηκε το Safety Car – και πόσω μάλλον να πλησιάσει τον Rosberg.

Ήταν ένα δραματικό φινάλε σε έναν κατά τα άλλα βαρετό αγώνα, αν εξαιρέσουμε τη συνήθη φρενίτιδα του πρώτου γύρου, ειδικά στην πρώτη στροφή, την Sainte Devote.

Αμέσως μετά, στην Mirabeau, o Fernando Alonso ακούμπησε με τον Nico Hulkenberg, στέλνοντάς τον στην μπαριέρα, όπου η Force India έχασε την εμπρός πτέρυγά της. Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν αμέσως ότι έφταιγε ο Ισπανός, επιβάλλοντάς του ποινή 5 δευτερολέπτων.

Όμως ο ρυθμός του Alonso με τη McLaren-Honda ήταν τέτοιος, που όταν σταμάτησε για να αλλάξει λάστιχα μετά από 30 γύρους, η ποινή δεν του έκανε καμία διαφορά. Όμως ο αγώνας του Ισπανού τελείωσε μετά από λίγο, καθώς η McLaren σταμάτησε στη Sainte Devote με βλάβη στο κιβώτιο λόγω υπερθέρμανσης (θυμίζουμε ότι οι κατατακτήριες του Alonso είχαν καταστραφεί λόγω βλάβης στην MGU-H).

Πίσω από τους τρεις του βάθρου, ο Daniil Kvyat πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του στην F1, παίρνοντας την 4η θέση, μπροστά από τον team-mate του στη Red Bull, τον Daniel Ricciardo.

Η ομάδα είχε δώσει εντολή στον Kvyat να αφήσει να περάσει ο Ricciardo, που φορούσε φρέσκα λάστιχα, μήπως και κέρδιζε κάποια θέση. Όταν όμως φάνηκε πως ο Αυστραλός δεν μπορούσε να απειλήσει τον Hamilton μπροστά του, του είπαν να ξαναδώσει τη θέση πίσω στον Kvyat.

Έτσι ο Ricciardo τερμάτισε 5ος, μια θέση που είχε προηγουμένως κερδίσει σπρώχνοντας τον Kimi Raikkonen για να τον περάσει. Όμως, παρά τις διαμαρτυρίες του Φιλανδού, οι αγωνοδίκες δεν επενέβησαν.

Ο Sergio Perez πήρε την 7η θέση, το καλύτερο φετινό αποτέλεσμα για τη Force India, ενώ ο Jenson Button, τερματίζοντας 8ος, πήρε τους πρώτους βαθμούς για τη McLaren-Honda.

O Felipe Nasr (Sauber) και ο Carlos Sainz Jr (που ξεκίνησε από το pit-lane) συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Σφραγίζοντας ένα εφιαλτικό τριήμερο για τη Williams, ο Valtteri Bottas και ο Felipe Massa (που είχε κλατάρισμα στον πρώτο γύρο) κατατάχτηκαν μόλις στη 14η και τη 15η θέση αντίστοιχα.

ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΘέσηΟΔΗΓΟΣΟΜΑΔΑΧΡΟΝΟΣ/ΔΙΑΦ.ΒΑΘΜΟΙ
1 Nico Rosberg Mercedes1:49:18.42025
2 Sebastian Vettel Ferrari4.48618
3 Lewis Hamilton Mercedes6.05315
4 Daniil Kvyat Red Bull11.96512
5 Daniel Ricciardo Red Bull13.60810
6 Kimi Räikkönen Ferrari14.3458
7 Sergio Perez Force India15.0136
8 Jenson Button McLaren16.0634
9 Felipe Nasr Sauber23.6262
10 Carlos Sainz Toro Rosso25.0561

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube