Main menu

Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης
Κυριακή, 12 Νοεμβρίου 2017 - 9:04μμ

GP Βραζιλίας: Ο Vettel νικά τον Bottas

Ο Sebastian Vettel πήρε την 5η φετινή του νίκη, μπαίνοντας μπροστά από την εκκίνηση, ενώ ο Raikkonen άντεξε στην πίεση του εκπληκτικού Hamilton για την 3η θέση.

Ο Vettel έκανε καλύτερη εκκίνηση από τον poleman Bottas, τον πέρασε στην είσοδο της Στροφής 1 και είχε το ρυθμό για να μείνει μπροστά με σχετική άνεση και να χαρίσει στη Ferrari την πρώτη της νίκη από την Ουγγαρία, στο τέλος του Ιουλίου (τη γιόρτασε μάλιστα με «ντόνατς» στον τερματισμό).

Ο Bottas τερμάτισε 2ος, 2,7” πίσω, με τον Raikkonen 3o αφού κατάφερε να κρατήσει πίσω του έναν πολύ επιθετικό Lewis Hamilton που είχε ξεκινήσει από το pit-lane.

O Vettel έκανε μια πολύ γρήγορη εκκίνηση από τη 2η θέση και, παρόλο που ο Bottas τον στρίμωξε στην είσοδο της Κ1, κατάφερε να μείνει μπροστά.

Πιο πίσω, ο Magnussen στρίμωξε τον Vandoorne πάνω στον Ricciardo στην έξοδο της Κ2. Ο Αυστραλός σπρώχτηκε σε τετακέ, αλλά συνέχισε, έστω και τελευταίος, ενώ οι Vandoorne και Magnussen εγκατέλειψαν αμέσως.

Η σύγκρουση έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας, αν και δεν ήταν η μόνη στον πρώτο γύρο αφού ο Grosjean έχασε τον έλεγχο στην Κ5 κι έπεσε πάνω στον Ocon που τον περνούσε από την εξωτερική. Ο Ocon εγκατέλειψε (με σκασμένο λάστιχο), για πρώτη φορά στην καριέρα του στην F1, ενώ ο Grosjean συνέχισε αλλά δέχτηκε ποινή 10” και τερμάτισε τελικά 15ος.

Στην επανεκκίνηση του αγώνα, ο Vettel διατήρησε την προπορεία από τον Bottas, τον Raikkonen και τον Verstappen, ενώ ο Massa ενθουσίασε τους χιλιάδες ένθερμους οπαδούς του περνώντας τον Alonso από την εξωτερική στην K1 και παίρνοντας την θέση.

Ο Hamilton, παρότι φορούσε τα σκληρότερα λάστιχα soft, ανέβαινε θεαματικά και μπήκε στους βαθμούς παίρνοντας τη 10η θέση από τον Gasly στο 9ο γύρο.

Ο Bottas ήταν ο πρώτος που σταμάτησε για να αλλάξει τα super-soft λάστιχα με soft, με τον Vettel να σταματά στον επόμενο γύρο και να βγαίνει οριακά μπροστά από τον αντίπαλό του, αποκρούοντας την επίθεσή του στην Κ4.

Καθώς όσοι είχαν ξεκινήσει με τα super-soft σταμάτησαν για soft, o Hamilton βρέθηκε επικεφαλής και πίεσε δυνατά μέχρι τον 43ο γύρο όπου σταμάτησε για να βάλει φρέσκα super-soft. Βγήκε στην πίστα 5ος, 19” πίσω από τον επικεφαλής Vettel.

Με τα πιο μαλακά λάστιχα, ο παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ο ταχύτερος στην πίστα, φτάνοντας εύκολα τον Verstappen και περνώντας από την εξωτερική στην είσοδο της Κ4, ενώ απέμεναν 12 γύροι για τον τερματισμό.

Στη συνέχεια ο Hamilton έφτασε και τον Raikkonen, αλλά ένα μπλοκάρισμα στην είσοδο της Κ1 τον έριξε πίσω και δεν μπόρεσε να επιτεθεί ξανά στη Ferrari.

Ο Verstappen, που δυσκολευόταν στο τέλος με τα λάστιχά του κι έκανε ένα δεύτερο pit-stop για να φορέσει super-soft, τερμάτισε 5ος μπροστά από τον team-mate του, τον Ricciardo, που ανέβηκε κι αυτός γρήγορα από την τελευταία θέση για να πάρει τελικά την .

Ο Massa κράτησε πίσω του τον Alonso για να πάρει –πολύ συγκινημένος– την 7η θέση στον τελευταίο του αγώνα στη Βραζιλία και τον προτελευταίο της καριέρας του στην F1

Ο Perez τερμάτισε 9ος, κολλητά πίσω από τους Massa και Alonso, ενώ ο Hulkenberg πήρε τον πρώτο βαθμό για τη Renault από τη Σιγκαπούρη, το Σεπτέμβριο.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ GP ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ ΣΤΟ INTERLAGOS:

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Sebastian Vettel

Ferrari

1h31m26.262s

2

Valtteri Bottas

Mercedes

2.762s

3

Kimi Raikkonen

Ferrari

4.600s

4

Lewis Hamilton

Mercedes

5.468s

5

Max Verstappen

Red Bull/Renault

32.940s

6

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

48.691s

7

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1m08.882s

8

Fernando Alonso

McLaren/Honda

1m09.363s

9

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m09.500s

10

Nico Hulkenberg

Renault

1 γύρος

11

Carlos Sainz

Renault

1 γύρος

12

Pierre Gasly

Toro Rosso/Renault

1 γύρος

13

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1 γύρος

14

Pascal Wehrlein

Sauber/Ferrari

1 γύρος

15

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

2 γύροι

16

Lance Stroll

Williams/Mercedes

2 γύροι

-

Brendon Hartley

Toro Rosso/Renault

Εγκατ.

-

Stoffel Vandoorne

McLaren/Honda

Σύγκρουση

-

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

Σύγκρουση

-

Esteban Ocon

Force India/Mercedes

Σύγκρουση

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΩΝ:

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΒΑΘΜΟΙ

1

Lewis Hamilton

345

2

Sebastian Vettel

302

3

Valtteri Bottas

280

4

Daniel Ricciardo

200

5

Kimi Raikkonen

193

6

Max Verstappen

158

7

Sergio Perez

94

8

Esteban Ocon

83

9

Carlos Sainz

54

10

Felipe Massa

42

11

Lance Stroll

40

12

Nico Hulkenberg

35

13

Romain Grosjean

28

14

Kevin Magnussen

19

15

Fernando Alonso

15

16

Stoffel Vandoorne

13

17

Jolyon Palmer

8

18

Pascal Wehrlein

5

19

Daniil Kvyat

5

20

Marcus Ericsson

0

21

Pierre Gasly

0

22

Antonio Giovinazzi

0

23

Brendon Hartley

0

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ:

Θ.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

ΒΑΘΜΟΙ

1

Mercedes

625

2

Ferrari

495

3

Red Bull/Renault

358

4

Force India/Mercedes

177

5

Williams/Mercedes

82

6

Toro Rosso/Renault

53

7

Renault

49

8

Haas/Ferrari

47

9

McLaren/Honda

28

10

Sauber/Ferrari

5

 

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία