GP Βραζιλίας, FP2: Μια απ’ τα ίδια, με τις Mercedes πάλι μπροστά

GP Βραζιλίας, FP2: Μια απ’ τα ίδια, με τις Mercedes πάλι μπροστά

Οι Hamilton και Bottas ήταν οι ταχύτεροι και τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, αλλά με μικρότερη διαφορά από Red Bull και Ferrari.

O Hamilton πέτυχε χρόνο 1’ 09” 515 με τη super-soft γόμα ελαστικών, για να καταλήξει 0,048” μπροστά από τον Bottas.

Ο Ricciardo ήταν αυτή τη φορά η μεγαλύτερη απειλή για τις Mercedes, όντας τελικά μόνο 0,228” πιο αργός από τον Hamilton, με τον Vettel άλλα ένα δέκατο πιο πίσω.

Ο Hamilton ήταν μπροστά στην αρχή της περιόδου, σημειώνοντας ένα 1’ 09” 742 με τα soft λάστιχα, ένα δέκατο ταχύτερος από τον Bottas.

O Verstappen ήταν 3ος, 0,433” από την κορυφή, με τον Raikkonen άλλα τρία δέκατα πιο αργό, στην 4η θέση.

Ο Raikkonen ήταν ο πρώτος που φόρεσε τα super-soft για την προσομοίωση κατατακτηρίων, αλλά ανέβηκε μόνο μέχρι την θέση, ενώ και ο Vettel ήταν ένα δέκατο πίσω από το χρόνο του Hamilton με τα soft.

Ο Bottas ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων με τον πρώτο του γύρο με τα super-soft, ενώ ο Hamilton εγκατέλειψε τη δική του προσπάθεια μετά από ένα λάθος στον μεσαίο τομέα χρονομέτρησης.

Την επόμενη φορά ο Βρετανός έκανε έναν καθαρό γύρο με το ίδιο σετ super-soft και ανέβηκε πρώτος, αλλά με χρόνο μόνο 0,25” καλύτερο από εκείνον που είχε κάνει με τα soft.

O Verstappen ήταν τελικά 5ος, ένα δέκατο πίσω από τον team-mate του, τον Ricciardo, με τον Raikkonen 6o και τον Ocon “best of the rest”, στην θέση.

Ο Massa ήταν 8ος στο «σπίτι» του, με τους Hulkenberg και Alonso να κλείνουν την πρώτη δεκάδα.

Οι δοκιμές του Alonso διακόπηκαν όταν τον κάλεσαν πίσω στα pits για να ερευνήσει η Honda ένα πρόβλημα που διαπίστωσε στον κινητήρα. Ο Ισπανός όμως επέστρεψε τελικά στην πίστα, έκανε μια προσπάθεια με λίγα καύσιμα και μετά επικεντρώθηκε στη συλλογή δεδομένων για τον αγώνα.

Ο Vandoorne, με την άλλη Mclaren, είχε μια έξοδο στο εσάκι Senna αλλά συνέχισε για να κάνει τον 13ο χρόνο, δύο δέκατα αργότερο από αυτόν του Ισπανού.

Ο Ericsson είχε επεισοδιακές δοκιμές, χάνοντας τον έλεγχο της Sauber στη γρήγορη κατηφορική αριστερή Pinherinho και χτυπώντας ελαφρά στις μπαριέρες. Επέστρεψε στα pits αλλά δεν συνέχισε τις δοκιμές, καταλήγοντας 19ος, ένα δέκατο πίσω από τον team-mate του, τον Wehrlein.

O Antonio Giovinazzi, που αντικατέστησε προσωρινά τον Magnussen στη Haas, ήταν τελικά 20ός και τελευταίος.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΟ INTERLAGOS:

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

ΓΥΡΟΙ

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1m09.515s

42

2

Valtteri Bottas

Mercedes

0.048s

45

3

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

0.228s

37

4

Sebastian Vettel

Ferrari

0.360s

48

5

Max Verstappen

Red Bull/Renault

0.371s

38

6

Kimi Raikkonen

Ferrari

0.602s

45

7

Esteban Ocon

Force India/Mercedes

0.791s

49

8

Felipe Massa

Williams/Mercedes

0.858s

42

9

Nico Hulkenberg

Renault

0.881s

39

10

Fernando Alonso

McLaren/Honda

1.140s

31

11

Carlos Sainz

Renault

1.170s

42

12

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1.180s

43

13

Stoffel Vandoorne

McLaren/Honda

1.387s

38

14

Lance Stroll

Williams/Mercedes

1.549s

44

15

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1.785s

39

16

Pierre Gasly

Toro Rosso/Renault

1.907s

44

17

Brendon Hartley

Toro Rosso/Renault

2.306s

54

18

Pascal Wehrlein

Sauber/Ferrari

2.342s

43

19

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

2.474s

17

20

Antonio Giovinazzi

Haas/Ferrari

2.902s

37

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube