GP Βραζιλίας, FP2: Μια απ’ τα ίδια, με τις Mercedes πάλι μπροστά
Οι Hamilton και Bottas ήταν οι ταχύτεροι και τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, αλλά με μικρότερη διαφορά από Red Bull και Ferrari.
O Hamilton πέτυχε χρόνο 1’ 09” 515 με τη super-soft γόμα ελαστικών, για να καταλήξει 0,048” μπροστά από τον Bottas.
Ο Ricciardo ήταν αυτή τη φορά η μεγαλύτερη απειλή για τις Mercedes, όντας τελικά μόνο 0,228” πιο αργός από τον Hamilton, με τον Vettel άλλα ένα δέκατο πιο πίσω.
Ο Hamilton ήταν μπροστά στην αρχή της περιόδου, σημειώνοντας ένα 1’ 09” 742 με τα soft λάστιχα, ένα δέκατο ταχύτερος από τον Bottas.
O Verstappen ήταν 3ος, 0,433” από την κορυφή, με τον Raikkonen άλλα τρία δέκατα πιο αργό, στην 4η θέση.
Ο Raikkonen ήταν ο πρώτος που φόρεσε τα super-soft για την προσομοίωση κατατακτηρίων, αλλά ανέβηκε μόνο μέχρι την 3η θέση, ενώ και ο Vettel ήταν ένα δέκατο πίσω από το χρόνο του Hamilton με τα soft.
Ο Bottas ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων με τον πρώτο του γύρο με τα super-soft, ενώ ο Hamilton εγκατέλειψε τη δική του προσπάθεια μετά από ένα λάθος στον μεσαίο τομέα χρονομέτρησης.
Την επόμενη φορά ο Βρετανός έκανε έναν καθαρό γύρο με το ίδιο σετ super-soft και ανέβηκε πρώτος, αλλά με χρόνο μόνο 0,25” καλύτερο από εκείνον που είχε κάνει με τα soft.
O Verstappen ήταν τελικά 5ος, ένα δέκατο πίσω από τον team-mate του, τον Ricciardo, με τον Raikkonen 6o και τον Ocon “best of the rest”, στην 7η θέση.
Ο Massa ήταν 8ος στο «σπίτι» του, με τους Hulkenberg και Alonso να κλείνουν την πρώτη δεκάδα.
Οι δοκιμές του Alonso διακόπηκαν όταν τον κάλεσαν πίσω στα pits για να ερευνήσει η Honda ένα πρόβλημα που διαπίστωσε στον κινητήρα. Ο Ισπανός όμως επέστρεψε τελικά στην πίστα, έκανε μια προσπάθεια με λίγα καύσιμα και μετά επικεντρώθηκε στη συλλογή δεδομένων για τον αγώνα.
Ο Vandoorne, με την άλλη Mclaren, είχε μια έξοδο στο εσάκι Senna αλλά συνέχισε για να κάνει τον 13ο χρόνο, δύο δέκατα αργότερο από αυτόν του Ισπανού.
Ο Ericsson είχε επεισοδιακές δοκιμές, χάνοντας τον έλεγχο της Sauber στη γρήγορη κατηφορική αριστερή Pinherinho και χτυπώντας ελαφρά στις μπαριέρες. Επέστρεψε στα pits αλλά δεν συνέχισε τις δοκιμές, καταλήγοντας 19ος, ένα δέκατο πίσω από τον team-mate του, τον Wehrlein.
O Antonio Giovinazzi, που αντικατέστησε προσωρινά τον Magnussen στη Haas, ήταν τελικά 20ός και τελευταίος.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΟ INTERLAGOS:
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡ./ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m09.515s | 42 |
2 | Valtteri Bottas | Mercedes | 0.048s | 45 |
3 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 0.228s | 37 |
4 | Sebastian Vettel | Ferrari | 0.360s | 48 |
5 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 0.371s | 38 |
6 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 0.602s | 45 |
7 | Esteban Ocon | Force India/Mercedes | 0.791s | 49 |
8 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 0.858s | 42 |
9 | Nico Hulkenberg | Renault | 0.881s | 39 |
10 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1.140s | 31 |
11 | Carlos Sainz | Renault | 1.170s | 42 |
12 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1.180s | 43 |
13 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Honda | 1.387s | 38 |
14 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1.549s | 44 |
15 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1.785s | 39 |
16 | Pierre Gasly | Toro Rosso/Renault | 1.907s | 44 |
17 | Brendon Hartley | Toro Rosso/Renault | 2.306s | 54 |
18 | Pascal Wehrlein | Sauber/Ferrari | 2.342s | 43 |
19 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 2.474s | 17 |
20 | Antonio Giovinazzi | Haas/Ferrari | 2.902s | 37 |