GP των ΗΠΑ: H 72η pole του Hamilton
Ο Lewis Hamilton πήρε άλλη μια pole position, αλλά η διαφορά με τον Sebastian Vettel δεν είναι χαώδης.
Το ότι η διαφορά του Hamilton από τον δεύτερο δεν ήταν τελικά τόσο μεγάλη, 0,239”, δεν σημαίνει ότι ο Βρετανός δεν κυριάρχησε, αφού ήταν ο ταχύτερος και στις τρεις φάσεις των κατατακτηρίων.
Ένας κακός τρίτος τομέας δεν επέτρεψε στον Hamilton να βελτιώσει το χρόνο του με τη δεύτερη προσπάθεια στην Q3, αλλά το 1’ 33” 108 από την πρώτη ήταν αρκετό για να του δώσει την pole.
O Vettel ήταν μόλις 4ος μετά τις πρώτες προσπάθειες στην Q3, αλλά βρήκε το «κουμπί» του δεύτερου τομέα κι έτσι πέρασε τον Bottas με τη δεύτερη προσπάθεια, καθώς ο Φιλανδός έχασε χρόνο στον τρίτο τομέα και δεν βελτίωσε.
Ο Daniel Ricciardo ήταν τελικά 4ος, χάρη στο ότι σημείωσε το χρόνο του πριν από τον Kimi Raikkonen, που έκανε κι αυτός ακριβώς 1’ 33” 577.
Ο Max Verstappen, που θα δεχτεί ποινή 15 θέσεων, ήταν 6ος σε χρόνο και θα είναι ο μόνος από τους 10 πρώτους που θα ξεκινήσει τον αγώνα με τα σκληρότερα super-soft λάστιχα (αντί για τα ultra-soft) αφού πέτυχε τον καλύτερο χρόνο του στην Q2 με αυτά.
Ο Esteban Ocon ήταν ο “best of the rest” με τη Force India, ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Verstappen, ενώ ο Carlos Sainz ήταν 8ος παρότι έκανε μία μόνο προσπάθεια στην Q3, έχοντας ένα μόνο σετ φρέσκα ultra-soft.
Ο Fernando Alonso ήταν 9ος και ο Sergio Perez, που είχε μόνο μεταχειρισμένα λάστιχα για την Q3, συμπλήρωσε τη δεκάδα.
Ο Μεξικανός απέκλεισε τον Felipe Massa για λιγότερο από μισό δέκατο, και ο Βραζιλιάνος κατέληξε 11ος.
Ο Daniil Kvyat ήταν 12ος στην επανεμφάνισή του, μπροστά από τον Stoffel Vandoorne, που έχει ποινή 5 θέσεων λόγω του αναβαθμισένου κινητήρα Honda που χρησιμοποιεί από χθες.
Ο Romain Grosjean ήταν στη 14η θέση, μπροστά από τον Nico Hulkenberg που δεν προσπάθησε καν να κάνει χρόνο στην Q2 για «στρατηγικούς λόγους», επειδή έχει δεχτεί ποινή 20 θέσεων για αλλαγή εξαρτημάτων του κινητήρα.
Ο Marcus Ericsson με τη Sauber ήταν ο πιο γρήγορος από τους οδηγούς που αποκλείστηκαν στην Q1, χάνοντας την πρόκριση από τον Grosjean για μόλις 0,007”!
O Σουηδός ήταν μπροστά από τον Lance Stroll, που παραπονέθηκε ότι έχασε 8 δέκατα στην πίσω ευθεία λόγω προβλήματος στην ηλεκτρική βοήθεια του κινητήρα της Williams. O Καναδός είναι επίσης υπό διερεύνηση για παρεμπόδιση του Grosjean με τον οποίο παρά λίγο να τρακάρει καθώς βγήκε από την πίστα για να του ανοίξει δρόμο.
Ο πρωτοεμφανιζόμενος σε GP, Brendon Hartley, έκανε τελικά τον 18ο χρόνο, μόνο 0,054” από την πρόκριση στην Q2, αλλά 8 δέκατα πίσω από τον Kvyat με την άλλη Toro Rosso.
Ο Pascal Wehrlein ήταν 19ος, και τελευταίος ο Kevin Magnussen που επιπλέον δέχτηκε και ποινή 3 θέσερων για παρεμπόδιση του Perez την οποία παραδέχτηκε, αποδίδοντάς την σε λάθος πληροφόρηδη από την ομάδα του.
H ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ GP ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΟ CIRCUIT OF THE AMERICAS:
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m33.108s | - |
2 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m33.347s | 0.239s |
3 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m33.568s | 0.460s |
4 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m33.577s | 0.469s |
5 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m33.577s | 0.469s |
6 | Esteban Ocon | Force India/Mercedes | 1m34.647s | 1.539s |
7 | Carlos Sainz | Renault | 1m34.852s | 1.744s |
8 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m35.007s | 1.899s |
9 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m35.148s | 2.040s |
10 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m35.155s | 2.047s |
11 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Renault | 1m35.529s | 2.421s |
12 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m35.870s | 2.762s |
13 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m36.842s | 3.734s |
14 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1m36.868s | 3.760s |
15 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Honda | 1m35.641s | 2.533s |
16 | Pascal Wehrlein | Sauber/Ferrari | 1m37.179s | 4.071s |
17 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m37.394s | 4.286s |
18 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 1m33.658s | 0.550s |
19 | Nico Hulkenberg | Renault | - | - |
20 | Brendon Hartley | Toro Rosso/Renault | 1m36.889s | 3.781s |