GP Σιγκαπούρης: Μάχη υπό το φως των προβολέων

GP Σιγκαπούρης: Μάχη υπό το φως των προβολέων

Ευνοείται η Ferrari αλλά ουδείς μπορεί να κάνει προγνωστικά

Με τον Hamilton να προηγείται μόλις κατά 3 βαθμούς από τον Vettel στη βαθμολογία του πρωταθλήματος απομένουν επτά αγωνες να ολοκηρωθεί η σεζόν και οι δύο «μονομάχοι» καλούνται να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό αυτη την Κυριακή σε ένα ιδιαίτερο Grand Prix, αυτό της Σιγκαπούρης. 
 
Ο νυκτερινός αγώνας στη Marina Bay είναι επί της ουσίας ένα σιρκουί πόλης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Κλειστές στροφές, χαμηλή μέση ωριαία και συνθήκες που δεν συγχωρούν λάθη. Αν σε αυτά προσθέσουμε την υψηλή υγρασία και τη δυσκολία της νυκτερινής οδήγησης (έχει να κάνει με το βιολογικό ρολόι των οδηγών και όχι με την ορατότητα), τότε τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο πολύπλοκα. 
 
Η ιστορία και οι αριθμοί λένε ότι στη Σιγκαπούρη, στα 9 χρόνια που φιλοξενεί τον αγώνα, παρά την υψηλή υγρασία δεν έχει βρέξει ποτέ. Σε επίπεδο βάθρων, ο Vettel έχει κερδίσει 4 φορές, με την τελευταία να είναι το 2015. Ο Hamilton έχει ανέβει δύο φορές στο πιο ψηλό σκαλί (2009, 2014) και ο Alonso άλλες δύο (2008, 2010).
 
 
Μάλιστα η μια νίκη του Ισπανού, αυτή στην πρεμιέρα του αγώνα το 2008, σημαδεύτηκε με το περίφημο crashgate, όταν ο τότε επικεφελής της Renault Flavio Briatore με την οποία έτρεχε ο Alonso σκηνοθέτησε ένα ατύχημα με τον άλλο οδηγό της ομάδας, τον Nelson Piquet Jr για να βγει αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και να ευνοηθεί ο Ισπανός. 
 
Η διαδρομή έχει μήκος 5 χιλιομέτρων και περιλαμβάνει 23 στροφές, ενώ για την ολοκλήρωση του αγώνα απαιτούνται 61 γύροι. 
Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ferrari SF 70H σε συνδυασμό με τη χάραξη του αγώνα ευνοούν τον Vettel. Παρόμοια χαρακτηριστικά που «βολεύουν» τη Ferrari συναντάμε και στο Μονακό και την Ουγγαρία, αγώνες στους οποίους ο Γερμανός επιβεβαίωσε του λόγου το αληθές κερδίζοντας. 
Το ίδιο πιστεύει -εκτός απροόπτου - ότι θα πετύχει και την Κυριακή. 
 
Ωστόσο η Mercedes παρά το γεγονός ότι διαχρονικά δείχνει να δυσκολεύεται στον συγκεκριμένο αγώνα, δεν θα το βάλει κάτω, με τη Red Bull να ευνοείται και αυτή από τη χάραξη του σιρκουί και να προβάλει σαν ένας από τους διεκδικητές του βάθρου
Άλλωστε η ίδια η ομάδα προτίμησε να φάει ποινές στην Ιταλία για να έχει καινούργια μηχανικά μέρη στη Σιγκαπούρη και να είναι άκρως ανταγωνιστική το τριήμερο. 
 
Τέλος, σημαντικό ρόλο παίζει -όπως σε όλα τα σιρκουί πόλης άλλωστε - η pole position, όπως και η ενδεχόμενη είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας που μπορεί να ανατρέψει ανά πάσα στιγμή τα δεδομένα. 
Να σημειώσουμε επίσης πως η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τις τρεις πιο μαλακές γόμες, με την πάρα πολύ μαλακή (P Zero Purple) να είναι η αγαπημένη επιλογή των οδηγών.  
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube