GP Σιγκαπούρης, FP2: Ξανά Ricciardo σε «ένα-δύο» της Red Bull
O Daniel Ricciardo κυριάρχησε και το απόγευμα, αφήνοντας αρκετά πίσω τον team-mate του, τον Max Verstappen, και τον Lewis Hamilton.
Ο Αυστραλός είναι μέχρι στιγμής ο κυρίαρχος των ελεύθερων δοκιμών στη Σιγκαπούρη, και η Red Bull η κυρίαρχη ομάδα.
Ο Ricciardo, που ήταν μόλις ταχύτερος από τον Sebastian Vettel το πρωί, έγραψε ένα 1’ 40” 852 στο δεύτερο γρήγορο γύρο του με τα ultra-soft λάστιχα, όντας 0,556” πιο γρήγορος από τον Verstappen.
Ο επικεφαλής της βαθμολογίας, Lewis Hamilton, ήταν 7 δέκατα πίσω, ενώ ο άλλος διεκδικητής, ο Vettel, δεν κατάφερε να κάνει μια αντιπροσωπευτική προσομοίωση κατατακτηρίων.
Οι Ricciardo και Verstappen εναλλάσσονταν αρχικά στην κορυφή των χρόνων, όταν φορούσαν τα λίγο σκληρότερα super-soft, με τον Αυστραλό τελικά να επικρατεί.
Οι Hamilton και Vettel ήταν αντίστοιχα 3ος και 4ος σ’ αυτή τη φάση, 0,428” και 1,027” πίσω αντίστοιχα, αλλά με τα «σκληρά» soft λάστιχα.
Ο Valtteri Bottas ήταν ο πρώτος που φόρεσε τα ultra-soft, αλλά μπόρεσε μόνο να κάνει το δεύτερο χρόνο, 0,027” πίσω, πριν περάσει επικεφαλής ο Hamilton.
O Ricciardo στη συνέχεια ξαναπήρε την πρώτη θέση με χρόνο 1’ 41” 228, 0,327” γρήγορα από τον Hamilton, βελτίωσε άλλα 4 σχεδόν δέκατα στον επόμενο γύρο του.
Ο Verstappen προσπάθησε να απαντήσει κάνοντας ένα δεύτερο γύρο, αλλά είπε στον ασύρματο ότι τα λάστιχά του είχαν τελειώσει και τα παράτησε.
Ο Vettel έκανε το καλύτερο πρώτο sector με τα ultra-soft, αλλά κι αυτός τα παράτησε όταν τον έκοψε μια Sauber. Προσπάθησε ξανά, αλλά έχασε το πίσω μέρος της Ferrari στη Στροφή 10 και χτύπησε στον τοίχο ξηλώνοντας ένα διαφημιστικό πανό, με αποτέλεσμα να επιβληθεί εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ο Γερμανός δεν ξαναδοκίμασε να κάνει γρήγορο γύρο κι επικεντρώθηκε στην προσομοίωση αγώνα, καταλήγοντας στην 11η θέση του πίνακα, με το χρόνο που έκανε φορώντας τα soft.
O team-mate του, ο Kimi Raikkonen, ήταν μόλις 9ος με τα ultra-soft, 1,983” από τον πρώτο.
Ο Bottas ήταν 4ος, μπροστά από τον Hulkenberg και τον Vandoorne, που ήταν η πιο γρήγορη Mclaren, αλλά 1,649” πίσω από τον Ricciardo.
Ο Alonso ήταν έτοιμος να βελτιώσει την επίδοσή του, αλλά αναγκάστηκε να κόψει λόγω του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας για το ατύχημα του Vettel, καταλήγοντας στην 7η θέση.
Ο Sergio Perez ήταν 8ος, μόλις δύο δέκατα μπροστά από τον Esteban Ocon με την άλλη Force India.
O Carlos Sainz, που υπέφερε από υποστροφή με την Toro Rosso, ήταν σχεδόν 4 δέκατα ταχύτερος από τον team-mate του, τον Kvyat. O Ισπανός βγήκε σε έξοδο διαφυγής στον τελευταίο του γύρο και παρά λίγο να συγκρουστεί με τον Vettel κάνοντας όπισθεν για να ξαναμπεί στην πίστα.
O Grosjean είχε μια πολυτάραχη μέρα, με κάμποσες εξόδους, ένα τετακέ κι ένα πρόβλημα τηλεμετρίας, καταλήγοντας στη 18η θέση, μισό δευτερόλεπτο και μία θέση πίσω από τον team-mate του, τον Kevin Magnussen.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟ GP ΤΗΣ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ:
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
---|---|---|---|---|---|
1 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m40.852s | - | 33 |
2 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 1m41.408s | 0.556s | 28 |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m41.555s | 0.703s | 36 |
4 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m42.104s | 1.252s | 35 |
5 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m42.448s | 1.596s | 33 |
6 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Honda | 1m42.501s | 1.649s | 34 |
7 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m42.788s | 1.936s | 32 |
8 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m42.826s | 1.974s | 35 |
9 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m42.835s | 1.983s | 30 |
10 | Esteban Ocon | Force India/Mercedes | 1m43.054s | 2.202s | 34 |
11 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m43.104s | 2.252s | 33 |
12 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m43.236s | 2.384s | 38 |
13 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Renault | 1m43.608s | 2.756s | 32 |
14 | Jolyon Palmer | Renault | 1m43.795s | 2.943s | 32 |
15 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m43.836s | 2.984s | 32 |
16 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1m44.301s | 3.449s | 32 |
17 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m44.417s | 3.565s | 32 |
18 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m44.928s | 4.076s | 29 |
19 | Pascal Wehrlein | Sauber/Ferrari | 1m45.673s | 4.821s | 34 |
20 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m45.721s | 4.869s | 35 |