GP Monaco: Hamilton και Ricciardo μοιράστηκαν τις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών

GP Monaco: Hamilton και Ricciardo μοιράστηκαν τις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών

Ο αποφασισμένος Hamilton και ο αναβαθμισμένος Renault στην πλάτη του Ricciardo είναι το επίκεντρο της προσοχής.

Στους δρόμους του πριγκιπάτου έκανε ντεμπούτο η νέα ultra soft γόμα της Pirelli. Με αυτήν και παρότι η πίστα ήταν ακόμη αδούλευτη και δεν είχε στρωθεί επαρκώς με λάστιχο, ο Hamilton έκανε χρόνο1΄15”537, μόλις μισό δευτερόλεπτο πιο αργά από την περσινή pole position. Εκτιμάται ότι αν δεν βρέξει, η pole θα είναι ταχύτερη κατά 2” σε σχέση με το 2015, μέσα στο 1’13”.

Η διαδικασία διεκόπη με κόκκινη σημαία τρία λεπτά πριν την κανονική λήξη, καθώς ένα καπάκι υπονόμου φαινόταν να έχει χαλαρώσει προκαλώντας κλαταρίσματα, στο πίσω αριστερό λάστιχο του Rosberg και στο εμπρός δεξί του Jenson Button.

Στην πρώτη έξοδο των οδηγών από τα pits ο Hamilton με τα ultra soft έκανε το ταχύτερο πέρασμα, με 1’16”588. Δύο ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερα από το αντίστοιχο σημείο της διαδικασίας πέρσι. Μόλις 24 λεπτά μέσα στην FP1, ο Massa έχασε τον έλεγχο της Williams βγαίνοντας από την 1η στροφή προκαλώντας ζημιά στην αριστερή πλευρά του μονοθεσίου του, υποχρεώνοντας την διοργάνωση να βγάλει το virtual safety car. Στο ίδιο σημείο έκαναν λάθος πολλοί οδηγοί.

Ένας από αυτούς και ο Hamilton. Μπήκε με πολύ φόρα, μπλόκαρε τους τροχούς στο φρενάρισμα και πήγε ευθεία στην έξοδο διαφυγής. Δεν δοκίμασε καν να στρίψει ρισκάροντας μια επαφή με την μπαριέρα. Λίγο νωρίτερα, στα μισά περίπου της περιόδου, ο Βρετανός και ο Rosberg είχαν βγει για γρήγορους γύρους, με τον Hamilton να επικρατεί ξανά του team-mate του. Αυτή ήταν η στιγμή που πέτυχε και τον ταχύτερο χρόνο.

Ένα δέκατο πίσω από τον Hamilton τερμάτισε τελικά ο Rosberg, και τρίτος, 0,419” πιο αργός ήταν ο Sebastian Vettel με την Ferrari. Τέταρτος ήταν ο Daniel Ricciardo και 5οςο θριαμβευτής της Βαρκελώνης Max Verstappen. Να σημειωθεί ότι ο Ricciardo και ο Magnussen από την εργοστασιακή ομάδα είναι οι μόνοι πιλότοι από αυτούς που χρησιμοποιούν κινητήρα Renault που έχουν το προνόμιο της ισχυρότερης αναβαθμισμένης έκδοσης. Στο Monaco το κέρδος σε χρόνο εκτιμάται από τους μηχανικούς της Renault σε δύο δέκατα στον γύρο. Αλλά ο Ricciardo ήταν μόλις 63 χιλιοστά ταχύτερος του Verstappen.

Ψηλά κατετάγη και ο Daniil Kvyat με την Toro Rosso, στην 6η θέση. Και ήταν ο τελευταίος οδηγός μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον Hamilton. Από εκεί και κάτω οι διαφορές ανοίγουν. Ο Raikkonen με την δεύτερη Ferrari ήταν στην 9η θέση, σχεδόν 1,4” πιο αργός από τον πρωτοπόρο.



Free Practice 2

Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ο Daniel Ricciardo με τον αναβαθμισμένο Renault έκανε έναν εντυπωσιακό χρόνο, κλειδώνοντας την πρώτη θέση στην άτυπη κατάταξη με 1’14”607. Επαναλαμβάνοντας την επίδοσή του, με διαφορά μόλις ένα δέκατο, στον αμέσως επόμενο γύρο, ο Αυστραλός έδειξε ότι δεν επρόκειτο για πυροτέχνημα. Δεύτερος ήταν ο Hamilton, 0,6” πιο πίσω, με τον Rosberg τρία ακόμη δέκατα πιο πίσω.

Ο Hamilton ξεκίνησε την δεύτερη περίοδο με τη φόρα που είχε ολοκληρώσει την πρώτη. Ήταν ο ταχύτερος με την πολύ μαλακή γόμα, μέχρι την στιγμή που ο Ricciardo με την «πάρα πολύ μαλακή» (ultra soft) τον εκθρόνισε με χρόνο 1’15”015. Ο Hamilton έβαλε επίσης τα ultra soft για να απαντήσει, αλλά κατάφερε απλώς να πλησιάσει σε απόσταση 0,198”. Ο Ricciardo στην πορεία κατέβασε κι άλλο, και στα σκέλη των πολλών γύρων, στην προσομοίωση αγώνα, η ισορροπία δεν μεταβλήθηκε. Ο χρόνος του Ricciardo ήταν σχεδόν 4 δέκατα ταχύτερος από την περσινή pole. Και μόλις 1” πάνω από την pole του Vettel το 2011 που αποτελεί ρεκόρ κατατακτήριων δοκιμών για την συγκεκριμένη πίστα.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO: Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΓΥΡΟΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΟ MONACO ME TON AYRTON SENNA ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ

Τέταρτος τερμάτισε ο Max Verstappen, οριακά μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον team-mate του, μπροστά από τις δύο Toro Rosso των Kvyat και Sainz που έκαναν αθροιστικά πάνω από 100 γύρους.

Η πρώτη Ferrari ήταν αυτή του Raikkonen στην 7η θέση ενώ ο Vettel είχε μια περίοδο με πολλά προβλήματα. Ο Γερμανός έκανε τετακε στην Mirabeau και ακούμπησε με την πίσω πτέρυγα στην μπαριέρα. Στη συνέχεια έξυσε την μπαριέρα της St. Devote αλλά γλίτωσε απλώς με ζημιά στην ζάντα. Όταν τελικά κατάφερε να κάνει έναν γρήγορο γύρο, αυτός ήταν αρκετός για την 9η μόλις θέση, δύο δέκατα πιο αργά από τον Raikkonen και 1,6” από την Red Bull του Ricciardo.

Το Virtual Safety Car επιστρατεύτηκε και πάλι, μία φορά όταν ο Rio Haryanto χτύπησε την εσωτερική μπαριέρα βγαίνοντας από το τούνελ και άλλη μία όταν ο Kevin Magnussen τράκαρε στην τελευταία στροφή. Τουλάχιστον η Renault κατάφερε να βγάλει ξανά στην πίστα τον Palmer για το τελευταίο μισάωρο, μετά το τρακάρισμα που είχε στην πρώτη περίοδο. Στην 8η θέση τερμάτισε ο Perez με τον Button να κλείνει την 10άδα.     

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube