GP Bahrain: Ο Vettel νικά και παίρνει κεφάλι στο πρωτάθλημα

GP Bahrain: Ο Vettel νικά και παίρνει κεφάλι στο πρωτάθλημα

Ο Γερμανός της Ferrari νίκησε με σχετική άνεση τις Mercedes, αφότου ο Hamilton δέχτηκε και ποινή 5 δευτερολέπτων.

Ο Vettel πήρε την καρό σημαία 6,660” μπροστά από τον Hamilton, που μείωσε τη διαφορά από τη Ferrari από τα 20” μετά το δεύτερο pit-stop του. Ο Valtteri Bottas ήταν 3ος με την άλλη Mercedes.

O Bottas κράτησε την πρωτοπορία ξεκινώντας από την pole position, την ώρα που ο Vettel έκανε καλύτερη εκκίνηση από τον Hamilton για να έρθει δίπλα του πριν την πρώτη στροφή και να τον περάσει από την εξωτερική στην είσοδο, παίρνοντας τη 2η θέση.

Ο Γερμανός στη συνέχεια πίεσε τον Bottas, που δεν είχε πρόσφυση πίσω λόγω υψηλής πίεσης στα πίσω ελαστικά, η οποία οφειλόταν σε βλάβη του συμπιεστή με τον οποίο τα φούσκωσαν στη σχάρα εκκίνησης. Ο Hamilton ήταν ακριβώς πίσω από τη Ferrari, μπροστά από τις δύο Red Bull των Max Verstappen και Daniel Ricciardo.

Αφού ο Vettel κατάφερε να βγάλει τον Hamilton από τη ζώνη DRS του, έγινε ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που σταμάτησε για λάστιχα, στον 10ο γύρο, για να βάλει ένα δεύτερο σετ super-soft και να δεσμευτεί έτσι σε μια στρατηγική δύο pit-stops.

Ο Verstappen ακολούθησε τον Vettel στα pits λίγο αργότερα, αλλά είχε πρόβλημα με τα φρένα στο γύρο εξόδου και βγήκε εκτός πίστας στην Κ4 για να χτυπήσει στα προστατευτικά λάστιχα.

Στον 13ο γύρο, ο Carlos Sainz, που μόλις είχε κάνει το πρώτο του pit-stop, πλησίασε με ταχύτητα τη Williams του Lance Stroll και προσπάθησε να περάσει από την εσωτερική. Ο Καναδός εκείνη τη στιγμή έκλεινε την τροχιά του με αποτέλεσμα η Toro Rosso να χτυπήσει το δεξί του sidepod. Η Williams εγκατέλειψε επιτόπου και η Toro Rosso λίγο μετά, με αποτέλεσμα να βγει το Safety Car, στον 13ο γύρο.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μια σειρά από pit-stops για λάστιχα, που επέτρεψε στον Vettel να περάσει επικεφαλής.

Η Mercedes δεν είχε άλλη επιλογή από το να σταματήσει και τα δύο της μονοθέσια ενόσω ήταν στην πίστα το safety car. Κι ο Hamilton, ξέροντας ότι θα έπρεπε να περιμένει πίσω από τον Bottas, έκοψε ταχύτητα στην είσοδο του pit-lane, καθυστερώντας τον Ricciardo και παίρνοντας την ποινή 5 δευτερολέπτων από τους αγωνοδίκες.

Επιπλέον, τα pit-stops των δύο Mercedes ήταν αργά, με αποτέλεσμα ο Ricciardo να μπει σφήνα μεταξύ τους.

Στην επανεκκίνηση, στον 17ο γύρο, ο Vettel ήταν επικεφαλής μπροστά από τον Bottas, ενώ ο Hamilton πέρασε αμέσως τον Ricciardo πριν την πρώτη στροφή. Στην Κ4 πέρασε τον Αυστραλό και ο Felipe Massa με τη Williams. 

O Bottas, που είχε φορέσει super-soft, σταμάτησε ξανά κι έβαλε τα soft μετά από 13 γύρους, συνεχίζοντας στην 7η θέση, πίσω από τον Sergio Perez (Force India). Γρήγορα όμως πέρασε τον Μεξικανό, όπως και τον Massa, για να ανέβει 5ος.

Ενώ ο Vettel αύξησε τη διαφορά του από τον Bottas σε πάνω από 6”, o Hamilton κυνήγησε τον team-mate του και τον πέρασε από την εσωτερική της Κι στον 27 ο γύρο για να ανέβει στη θέση.

Ο Vettel ήταν 6,3” μπροστά εκείνη τη στιγμή και ο Hamilton μείωσε τη διαφορά στα 4” πριν η Ferrari σταματήσει για να φορέσει κι αυτή τα soft, στον 33ο γύρο.

Ο Vettel ξαναμπήκε στο αγώνα στην 3η θέση, 17” πίσω από τον Hamilton και 3” πίσω από τον Raikkonen.

Τρεις γύρους αργότερα ο Vettel πέρασε τον συναινετικό Raikkonen και ήταν 15,5” πίσω από τον Hamilton. Πλησίασε τον Βρετανό στα 9,5” πριν η Mercedes κάνει το 2ο pit-stop της, 16 γύρους πριν από το τέλος, για να εκτίσει την ποινή των 5” και να φορέσει soft λάστιχα.

Ο Hamilton ξαναμπήκε στη πίστα 3ος, 10,5” πίσω από τον Bottas κι ενώ ο Vettel ήταν 20” μπροστά. Χάρη στα καινούργια λάστιχα όμως, ο Βρετανός ήταν σαφώς πιο γρήγορος κι από τους δύο. Χρειάστηκε μόνο 5 γύρους για να φτάσει τον team-mate του και να τον περάσει εύκολα από την εσωτερική της Κ13.

Η διαφορά από τον Vettel σε εκείνο το σημείο ήταν 13”, αλλά παρότι ο Hamilton ήταν πιο γρήγορος, ο Γερμανός τον έλεγχε κι έτσι δεν μπόρεσε να πλησιάσει τη Ferrari σε λιγότερα από 5”. Με παρόμοιο τρόπο ο Bottas έλεγχε τον Raikkonen, που τον πλησίασε μεν στα 2” στο τερματισμό, αλλά ουσιαστικά δεν το απείλησε.

Ο Raikkonen ξεκίνησε από την 5η θέση αλλά τον πέρασαν οι Verstappen και Massa. Πέρασε τον Βραζιλιάνο στην επανεκκίνηση μετά το safety car, για να τερματίσει τελικά 16,8” μπροστά κι από τον Ricciardo.

Ο Massa ήταν ο καλύτερος των υπολοίπων, μετά τις τρεις μεγάλες ομάδες, ενώ ο Sergio Perez (Force india) τερμάτισε 7ος έχοντας ξεκινήσει 18ος. Ο Μεξικανός πήρε τη θέση αυτή όταν βγήκε το Safety Car και τη διατήρησε με μια στρατηγική δύο pit-stops.

Ο Romain Grosjean πήρε την θέση με τη Haas και τους πρώτους του βαθμούς για φέτος, περνώντας τον Nico Hulkenberg (Renault) στα pit-stops, έχοντας σταματήσει πριν από αυτόν.

Ο «ρούκι» Esteban Ocon (Force india) τερμάτισε 10ος για τρίτο στη σειρά αγώνα. Ο νεαρός Γάλλος ήταν 24,2” μπροστά από τον Pascal Wehrlein (Sauber), που επέστρεψε στα GP και κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Daniil Kvyat (Toro Rosso).

O Jolyon Palmer (Renault) ήταν ο τελευταίος από τους τερματίσαντες, στη 13η θέση, ενώ ο Fernando Alonso (McLaren) κατατάχτηκε 14ος παρότι έμεινε δύο γύρους πριν το τέλος με πρόβλημα στον κινητήρα Honda. Πάντως ο Ισπανός είχε μια καλή μάχη με τους Palmer και Kvyat.

Ο Marcus Ericsson (Sauber) εγκατέλειψε λίγο πριν το τέλος με πρόβλημα στο κιβώτιο, ενώ από μηχανική βλάβη εγκατέλειψε και ο Kevin Magnussen (Haas), στον 9ο μόλις γύρο.

Ο Stoffel Vandoorne (McLaren) δεν ξεκίνησε καν τον αγώνα, λόγω βλάβης στην MGU-H του κινητήρα Honda.

TA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ GP ΤΟΥ BAHRAIN, ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ SAKHIR:

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΓΥΡΟΙ

ΔΙΑΦ.

1

Sebastian Vettel

Ferrari

57

1h33m53.373s

2

Lewis Hamilton

Mercedes

57

6.660s

3

Valtteri Bottas

Mercedes

57

20.397s

4

Kimi Raikkonen

Ferrari

57

22.475s

5

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

57

39.346s

6

Felipe Massa

Williams/Mercedes

57

54.326s

7

Sergio Perez

Force India/Mercedes

57

1m02.606s

8

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

57

1m14.865s

9

Nico Hulkenberg

Renault

57

1m20.188s

10

Esteban Ocon

Force India/Mercedes

57

1m35.711s

11

Pascal Wehrlein

Sauber/Ferrari

56

1 Lap

12

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Renault

56

1 Lap

13

Jolyon Palmer

Renault

56

1 Lap

14

Fernando Alonso

McLaren/Honda

54

3 Laps

-

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

50

Retirement

-

Carlos Sainz

Toro Rosso/Renault

12

Collision

-

Lance Stroll

Williams/Mercedes

12

Collision

-

Max Verstappen

Red Bull/Renault

11

Brakes

-

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

8

Retirement

-

Stoffel Vandoorne

McLaren/Honda

0

Not started

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΒΑΘ.

1

Sebastian Vettel

68

2

Lewis Hamilton

61

3

Valtteri Bottas

38

4

Kimi Raikkonen

34

5

Max Verstappen

25

6

Daniel Ricciardo

22

7

Felipe Massa

16

8

Sergio Perez

14

9

Carlos Sainz

10

10

Romain Grosjean

4

11

Kevin Magnussen

4

12

Esteban Ocon

3

13

Nico Hulkenberg

2

14

Daniil Kvyat

2

15

Pascal Wehrlein

0

16

Antonio Giovinazzi

0

17

Jolyon Palmer

0

18

Stoffel Vandoorne

0

19

Fernando Alonso

0

20

Marcus Ericsson

0

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Θ.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

ΒΑΘ.

1

Ferrari

102

2

Mercedes

99

3

Red Bull/Renault

47

4

Force India/Mercedes

17

5

Williams/Mercedes

16

6

Toro Rosso/Renault

12

7

Haas/Ferrari

8

8

Renault

2

9

Sauber/Ferrari

0

10

McLaren/Honda

0

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube