GP Bahrain, FP1: Ferrari στην κορυφή και στον πάτο

GP Bahrain, FP1: Ferrari στην κορυφή και στον πάτο

Η Ferrari ξεκίνησε δυνατά και ταυτόχρονα άσχημα το τριήμερο του GP στο Bahrain.

Οι Ferrari είναι στην κορυφή και στον πάτο της κατάταξης της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στο Bahrain. Ο Sebastian Vettel ήταν ο ταχύτερος και ο Kimi Raikkonen ο πιο αργός, πριν σταματήσει στον 7ο μόλις γύρο, με καπνό να βγαίνει από το πίσω μέρος της SF70H και την ομάδα να αναφέρει γενικά και αόριστα «πρόβλημα στον κινητήρα».

Ο καλύτερος χρόνος του Vettel ήταν 1’32”697 και σημειώθηκε  31 λεπτά πριν την λήξη της περιόδου. Στο διάστημα που απέμενε κανείς δεν βελτίωσε, και έτσι ο Γερμανός έμεινε στην κορυφή, μπροστά από τον Daniel Ricciardo της Red Bull που έκανε ένα γύρο 4 δέκατα πιο αργό.

Στα πρώτα λεπτά του σκέλους, με το πρώτο σετ ελαστικών, αυτό που είναι υποχρεωτικό να επιστραφεί στην Pirelli μετά τα 40’, ο Valtteri Bottas της Mercedes ήταν ο ταχύτερος με χρόνο 1’35”002. Η επίδοση αυτή την δεδομένη στιγμή τον τοποθετούσε 1,077” μπροστά από τον Carlos Sainz της Toro Rosso. Οι δυο τους ήταν οι μόνοι που επέλεξαν την μαλακή γόμα για το πρώτο τους σετ.

Ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος από αυτούς που χρησιμοποιούσαν τη μεσαία, 1,7” πιο αργός από τον Bottas. Και ήταν ο πρώτος που το γύρισε σε soft. Αυτό του επέτρεψε να γράψει τον ταχύτερο χρόνο στο 37ο λεπτό της περιόδου, με έναν γύρο στο 1’34”636, ενώ κανένας από τους υπόλοιπους οδηγούς δεν έβαλε δεύτερο σετ λάστιχα τόσο νωρίς.

Καθώς και οι υπόλοιποι άρχισαν να βάζουν τη μαλακή γόμα, ο Lance Stroll της Williams έκανε 1’34”895 και αμέσως μετά ο Sergio Perez της Force India έκανε 1’34”322 καταλαμβάνοντας ο καθένας για λίγο την κορυφή της προσωρινής κατάταξης. Σε εκείνο το σημείο, ο Vettel που στο πρώτο 40λεπτο ήταν τέταρτος, έκανε τον γρήγορο γύρο του που έμελλε να είναι ο ταχύτερος της περιόδου. Λίγο μετά αφότου ο Vettel όρισε τον πήχη, οι Ricciardo και Verstappen επιτέθηκαν και έκαναν γύρους που τους έδωσαν την 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Ο χρόνος του Perez ήταν αρκετός για να τον διατηρήσει στην 4η θέση, μπροστά από τον Felipe Massa της Williams, ο οποίος πέρασε τελικά μπροστά από το νεαρό team-mate του Lance Stroll. Ο Massa, με πρόβλημα στα φρένα, είχε ένα δυνατό μπλοκάρισμα και ένα μεγαλειώδες τετακε στη Στροφή 13. Ευτυχώς το αυτοκίνητο δεν ακούμπησε πουθενά και ο Βραζιλιάνος επέστρεψε στα pits για να συνεχίσει κανονικά το σκέλος.

Ο Esteban Ocon με την δεύτερη Force India ήταν 7ος, μπροστά από τον Fernando Alonso και τον Romain Grosjean. Ο Hamilton ήταν η ταχύτερη Mercedes στην πολύ ασυνήθιστη για τον ίδιο και τα ασημένια βέλη 10η θέση. Μένει να δούμε στην δεύτερη περίοδο αν δούλευαν πάνω σε κάτι συγκεκριμένο και δεν επιχείρησαν πολύ γρήγορους γύρους ή αν έχουν κάποιο πρόβλημα με την χρήση των ελαστικών στις συνθήκες της συγκεκριμένης πίστας.

Διαβάστε ακόμη Ο Jenson Button στην θέση του Alonso στη McLaren για το Grand Prix του Monaco

Στην 11η θέση τερμάτισε ο Daniil Kvyat ο οποίος διαμαρτύρονταν για υποστροφή, λιγότερο από ένα δέκατο ταχύτερος του Nico Hulkenberg με τη Renault, ο οποίος πρέπει να έχει μερικά ακόμη δέκατα στο τσεπάκι καθώς στον γρήγορο γύρο του βγήκε εκτός στην τελευταία στροφή. Τον 13ο χρόνο έγραψε ο Stoffel Vandoorne, αλλά η McLaren του έμεινε μένα στην πίστα 21 λεπτά πριν το τέλος και ο ίδιος ακούστηκε να λέει στον ασύρματο «ο κινητήρας… σταμάτησε».

Ο Bottas επικεντρώθηκε στην προσομοίωση αγώνα και κινήθηκε 2,305” πιο αργά από τον Vettel, καταλαμβάνοντας την 15η θέση. Τον ακολούθησαν ο Kevin Magnussen της Haas και ο Marcus Ericsson της Sauber. Στην 18η ο Pascal Wehrlein, ο οποίος επέστρεψε στα καθήκοντά του στον 3ο αγώνα της σεζόν. Είχε χάσει τους προηγούμενους δύο καθώς δεν ένιωθε έτοιμος σωματικά μετά το ατύχημα που είχε στο Race of Champions το χειμώνα. Ο οδηγός της Sauber έκανε 23 γύρους και παρότι ως τώρα έχει κάνει με μονοθέσιο 2017 μόνο μικρά σκέλη στις δεύτερες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης και ένα σκέλος ελεύθερων δοκιμών στην Αυστραλία, κινήθηκε 0,7” πιο αργά από τον team-mate του. Στην 19η θέση, μία μπροστά από τον τελευταίο Raikkonen έπεσε ο Carlos Sainz, αφού δεν βελτίωσε σε σχέση με τον αρχικό του γύρο με τη μαλακή γόμα. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube