Επιστροφή στις νίκες για τον Rosberg και τη Mercedes [πλήρες ρεπορτάζ]

Επιστροφή στις νίκες για τον Rosberg και τη Mercedes [πλήρες ρεπορτάζ]

Τα μονοθέσια της Mercedes πέρασαν τις Williams στα pit stop και ο Nico Rosberg κέρδισε για τρίτη φορά φέτος, με τον Hamilton να είναι δεύτερος. Τρίτος ο Bottas, εγκατέλειψε για ακόμα μια φορά ο Vettel.

Οι οδηγοί της Mercedes εφάρμοσαν μια καλύτερη στρατηγική για να αντισταθμίσουν το πλεονέκτημα των οδηγών της Williams, Felipe Massa και Valtteri Bottas, σε τελική ταχύτητα.

Πάντως η Williams πήρε το καλύτερο φετινό της αποτέλεσμα, με τον Bottas να ανεβαίνει στο βάθρο για πρώτη φορά στην καριέρα του και τον Massa να τερματίζει 4ος.

Ο Massa, ξεκινώντας από την pole position, μπήκε αμέσως επικεφαλής στον αγώνα, ενώ ο Bottas έχασε τη δεύτερη θέση από τον Rosberg που ξεκινούσε 3ος.

Όμως ο Bottas εκμεταλλεύτηκε την υψηλότερη τελική της Williams για να ξαναπεράσει 2ος στην ανηφόρα προς τη Στροφή 2.

Μια εκπληκτική εκκίνηση κι ένας εξίσου εντυπωσιακός πρώτος γύρος από τον Hamilton αντιστάθμισε την καταστροφική επίδοσή του στις δοκιμές κατάταξης. Ο Βρετανός, από την 9η θέση της εκκίνησης, είχε ανέβει στην 4η στο τέλος του πρώτου γύρου, κάνοντας κι ένα γενναίο προσπέρασμα στον Alonso (Ferrari) στη Στροφή 8.

O Rosberg έκανε το πρώτο του pit-stop στον 11ο από τους 71 γύρους, αφήνοντας ελεύθερο τον Hamilton να επιτεθεί στις Williams. Ο Βρετανός σταμάτησε δύο γύρους αργότερα, ενώ η Williams περίμενε άλλον ένα γύρο μέχρι να φέρει τον επικεφαλής Massa στα pits.

Έτσι ο Βραζιλιάνος βρέθηκε χαμένος, αφού έχασε την πρώτη θέση από τον Rosberg ενώ ήταν σταματημένος και τη δεύτερη από τον Hamilton στη Στροφή 2, στο γύρο εξόδου του από τα pits.

Αντίθετα, ένας εξαιρετικός γύρος εισόδου κι ένα πολύ πιο γρήγορο pit-stop διατήρησαν τον Bottas (που σταμάτησε τελευταίος από τους πρωτοπόρους) εμπρός από τον Hamilton και τον έφερε μπροστά κι από τον team-mate του.

Και οι τέσσερις ήταν πίσω από τον Sergio Perez (Force India) στη δεύτερη φάση του αγώνα, καθώς ο Μεξικάνος ακολουθούσε εναλλακτική στρατηγική έχοντας ξεκινήσει από τη 15η θέση.

Η Mercedes προειδοποίησε τον Hamilton για υπερθέρμανση των φρένων καθώς ακολουθούσε από κοντά τη Williams, ενώ ο Rosberg έβγαινε συνεχώς από το slipstream του Perez για να κρυώνει το δικό του μονοθέσιο.

Ο Perez έμεινε επικεφαλής μέχρι τον 27ο γύρο όπου ο Rosberg βούτηξε ανενόχλητος στο εσωτερικό της Στροφής 2 και ο Bottas τον ακολούθησε από την εσωτερική στην έξοδο καθώς ο Μεξικάνος άνοιξε την τροχιά του.

Ο Hamilton έκανε ακριβώς την ίδια κίνηση στη Στροφή 2 στον επόμενο γύρο για να πάρει την 3η θέση, και σημείωσε τον ταχύτερο γύρο κυνηγώντας τον Bottas και τον νέο επικεφαλής του αγώνα, τον Rosberg.

Οι τρεις επικεφαλής πλησίασαν μεταξύ τους όταν ο Rosberg άνοιξε την τροχιά του στην έξοδο της Στροφής 1 στον 30ό γύρο, επιτρέποντας έτσι στον Bottas να έρθει σε απόσταση ενεργοποίησης του DRS, τραβώντας και τον Hamilton μαζί του, ενώ ο Massa παρακολουθούσε από λίγο πιο πίσω.

Ο Rosberg χρειάστηκε κάποιους γύρους για να ξαναβρεί το ρυθμό του, αλλά άνοιξε μια διαφορά δύο δευτερολέπτων πριν η Mercedes αποφασίσει να φέρει τους δύο οδηγούς της για το δεύτερο pit-stop τους, στον 39o και τον 40ό γύρο.

Ο Hamilton σταμάτησε πρώτος και ξαναμπήκε στην 5η θέση, μόλις μπροστά από τον Kevin Magnussen (McLaren), ενώ το λίγο πιο γρήγορο pit-stop του Rosberg του επέτρεψε να μείνει μπροστά από τον team-mate του.

Η Williams αποφάσισε να μην αντιδράσει άμεσα και κάλεσε τον Bottas στα pits στον 42ο γύρο, με αποτέλεσμα ο Φιλανδός να πέσει πίσω και από τις δύο Mercedes.

Όταν ο Massa και ο Alonso (που έμεινε με τα ίδια λάστιχα για μεγαλύτερο διάστημα) έκαναν το τελευταίο τους pit-stop, στον 44ο και τον 47ο γύρο αντίστοιχα, ο αγώνας είχε πλέον εξελιχθεί σε μια εσωτερική μάχη των οδηγών της Mercedes

Ο Hamilton ειδοποιήθηκε ότι η θερμοκρασία των φρένων του ήταν πλέον υπό έλεγχο, πράγμα που του επέτρεψε να κυνηγήσει τον team-mate του, όμως το εμπρός αριστερό φρένο του ξαναήρθε σε κρίσιμη κατάσταση πριν προλάβει να πλησιάσει αρκετά για να επιτεθεί.

Επιτέθηκε ξανά στους τελευταίους γύρους, αλλά τελικά τερμάτισε σχεδόν δύο δευτερόλεπτά πίσω μετά από ένα λάθος που έκανε στη Στροφή 3 στον τελευταίο γύρο.

Το πολύ μακρύ δεύτερο κομμάτι του αγώνα του Alonso τον βοήθησε να τερματίσει 5ος, πολύ κοντά στις δύο Williams, ενώ ο Perez μετέτρεψε την εναλλακτική στρατηγική του σε μια πολύ καλή 6η θέση, περνώντας τον Magnussen στη Στροφή 2 στο τέλος του αγώνα.

Ο Magnussen πάντως πήρε το καλύτερό του αποτέλεσμα από το GP Αυστραλίας, στην αρχή της σεζόν, τερματίζοντας 7ος, μπροστά από τον νικητή του Καναδά, Daniel Ricciardo, που πέρασε τον Nico Hulkenberg στον τελευταίο γύρο παρότι δεν του επέτρεπαν να χρησιμοποιήσει το κουμπί του προσπεράσματος.

Η Red Bull είχε μια πολύ κακή μέρα στη δική της πίστα, καθώς ο Ricciardo έπεσε από την 5η στη 10η θέση μετά την εκκίνηση, ενώ ο Vettel έμεινε προσωρινά από δύναμη, έπεσε ένα γύρο πίσω και στη συνέχεια εγκατέλειψε για να μη φθείρει άσκοπα τον κινητήρα του.

Ο Kimi Raikkonen (Ferrari) έκλεισε τη βαθμολογούμενη δεκάδα, μπροστά από τον Jenson Button (McLaren) και τον Pastor Maldonado που τερμάτισε ένα γύρο πίσω με τη Lotus.

Το επόμενο Grand Prix του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στη Βρετανία στις 6 Ιουλίου.

FORMULA 1 GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2014

ΘέσηΝοΟδηγόςΟμάδαΓύροιΧρόνοιΕκκίν.Βαθ.
16Nico RosbergMercedes711:27:54.976325
244Lewis HamiltonMercedes71+1.9 sec918
377Valtteri BottasWilliams-Mercedes71+8.1 sec215
419Felipe MassaWilliams-Mercedes71+17.3 sec112
514Fernando AlonsoFerrari71+18.5 sec410
611Sergio PerezForce India-Mercedes71+28.5 sec158
720Kevin MagnussenMcLaren-Mercedes71+32.0 sec66
83Daniel RicciardoRed Bull Racing-Renault71+43.5 sec54
927Nico HulkenbergForce India-Mercedes71+44.1 sec102
107Kimi RäikkönenFerrari71+47.7 sec81
1122Jenson ButtonMcLaren-Mercedes71+50.9 sec11 
1213Pastor MaldonadoLotus-Renault70+1 γύρος13 
1399Adrian SutilSauber-Ferrari70+1 γύρος16 
148Romain GrosjeanLotus-Renault70+1 γύρος22 
1517Jules BianchiMarussia-Ferrari69+2 γύρος18 
1610Kamui KobayashiCaterham-Renault69+2 γύροι19 
174Max ChiltonMarussia-Ferrari69+2 γύροι21 
189Marcus EricssonCaterham-Renault69+2 γύροι20 
1921Esteban GutierrezSauber-Ferrari69+2 γύροι17 
Εγκ.25Jean-Eric VergneSTR-Renault59+12 γύροι14 
Εγκ.1Sebastian VettelRed Bull Racing-Renault34+37 γύροι12 
Εγκ.26Daniil KvyatSTR-Renault24+47 γύροι7

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube