Επανεκκίνηση από στάση μετά το safety car

Επανεκκίνηση από στάση μετά το safety car

Από του χρόνου, οι επανεκκινήσεις μετά από περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας θα γίνονται από στάση, όπως η αρχική εκκίνηση.

Οι ομάδες επεξεργάζονταν τελευταία κάποιες προτάσεις για να βελτιωθεί το θέαμα στην F1. Σ’ αυτό το πλαίσιο, οι επανεκκινήσεις από στάση εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητων Σπορ της FIA και θα εφαρμοστούν από το 2015.

Εγκρίθηκαν επίσης οι προτάσεις να καταργηθούν τα σημερινά αμφιλεγόμενα ρύγχη των μονοθεσίων, με μια κατάλληλη αλλαγή στους τεχνικούς κανονισμούς.

Τα μονοθέσια θα έχουν και ποδιές από τιτάνιο, όπως αυτές που δοκίμασαν οι Rosberg και Raikkonen στις ελεύθερες δοκιμές του Αυστριακού GP, για να πετάνε θεαματικές σπίθες όταν βρίσκουν κάτω στις ανωμαλίες της πίστας.

Η FIA επίσης ενέκρινε τις προτάσεις για περαιτέρω περιορισμό στη χρήση αεροδυναμικών σηράγγων και προγραμμάτων CFD, όπως και για περιορισμό των διαθέσιμων κινητήρων για κάθε οδηγό, από πέντε που είναι σήμερα, σε τέσσερις. 

Τέλος, θα περιοριστούν και οι δοκιμές εξέλιξης, τόσο πριν την αγωνιστική σεζόν όσο και κατά τη διάρκειά της, όπου θα αφιερωθούν κατά το ήμισυ στην αξιολόγηση νέων οδηγών.

Η πρόταση για κατάργηση των θερμαντικών «κουβερτών» για τα λάστιχα, από το 2015, δεν εγκρίθηκε.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube