Η Mercedes έχει ακόμα πλεονέκτημα ιπποδύναμης

Η Mercedes έχει ακόμα πλεονέκτημα ιπποδύναμης

Οι μετρήσεις τελικής ταχύτητας στην ευθεία της Jerez έδειξαν ότι η Mercedes μάλλον διατηρεί το πλεονέκτημα ισχύος απέναντι στον ανταγωνισμό της

Η επίδοση της Ferrari μονοπώλησε τα πρωτοσέλιδα κατά τις δοκιμές εξέλιξης στη Jerez την περασμένη εβδομάδα, αλλά μια ανάλυση των δεδομένων από τα φωτοκύτταρα δείχνει ότι μπορεί να υπάρχει ακόμα απόσταση ανάμεσα στο ιταλικό μονοθέσιο και τη Mercedes.

Οι Kimi Raikkonen και Sebastian Vettel ήταν οι ταχύτεροι τις τρεις από τις τέσσερις μέρες των δοκιμών στην Ισπανία, ενώ ο Felipe Nasr με τη Sauber, που έχει κινητήρα Ferrari, έκανε τον καλύτερο χρόνο την άλλη μέρα.

Όλα αυτά δημιούργησαν την εντύπωση ότι η Ferrari έχει κάνει σημαντική πρόοδο με τον κινητήρα της, σε σημείο που να μπορεί να απειλήσει την κυρίαρχη πέρσι Mercedes

Όμως, σύμφωνα με τις ταχύτητες που καταγράφηκαν στη Jerez και οι οποίες έφτασαν στα χέρια του «αδελφού» μας AUTOSPORT, η Mercedes δείχνει να διατηρεί ακόμη ένα σημαντικό περιθώριο υπεροχής σε ιπποδύναμη.

Στις τελικές ταχύτητες που μετρήθηκαν στο τέλος της πίσω ευθείας της Jerez, πριν το φρενάρισμα για τη φουρκέτα Dry Sack, είναι ενδεικτικό το ότι τα τρία ταχύτερα μονοθέσια είχαν όλα κινητήρα Mercedes.

O Felipe Massa με τη Williams και ο Nico Rosberg με τη Mercedes χρονομετρήθηκαν και οι δύο στα 307,6 km/h, τις δύο μεσαίες μέρες της δοκιμής, ενώ ο Pastor Maldonado έπιασε τα 306,8 km/h με τη νέα Lotus-Mercedes.

Οι πλησιέστεροι ανταγωνιστές των Mercedes ήταν ο Max Verstappen με την Toro Rosso-Renault και ο Marcus Ericsson με τη Sauber-Ferrari, που χρονομετρήθηκαν και οι δύο στα 303,3 km/h.

O Raikkonen ήταν ο μόνος από τους δύο οδηγούς της Ferrari που κατέγραψε μια αντιπροσωπευτική τελική ταχύτητα, αφού ο Sebastian Vettel δεν μπόρεσε να καταγραφεί λόγω προβλήματος στον πομπό δεδομένων.

Αν και η Ferrari έκανε τον καλύτερο χρόνο όλων των δοκιμών την τελευταία μέρα με τον Raikkonen, η τελική ταχύτητα του Φιλανδού ήταν σχεδόν 7 km/h μικρότερη από της Mercedes.

Παρότι τα στοιχεία για την τελική δεν μπορούν να δείξουν με σιγουριά την ισχύ κάθε κινητήρα –αφού το αεροδυναμικό στήσιμο, το φορτίο καυσίμου και οι ρυθμίσεις του κινητήρα επηρεάζουν σημαντικά το αποτέλεσμα– εντούτοις δίνουν μια ένδειξη ότι η Ferrari και η Renault πρέπει να προοδεύσουν ακόμη περισσότερο για να μπορέσουν να απειλήσουν τη Mercedes.

ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
Δοκιμές εξέλιξης στη Jerez, 1-4 Φεβρουαρίου

1 Felipe Massa (Williams-Mercedes) 307,6 km/h
2 Nico Rosberg (Mercedes) 307,6 km/h
3 Pastor Maldonado (Lotus-Mercedes) 306,8 km/h
4 Max Verstappen (Toro Rosso-Renault) 303,3 km/h
5 Marcus Ericsson (Sauber-Ferrari) 303,3 km/h
6 Kimi Raikkonen (Ferrari) 300,8 km/h
7 Daniil Kvyat (Red Bull-Renault) 294,2 km/h
8 Jenson Button (McLaren-Honda) 277,6 km/h

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube