Δοκιμές Βαρκελώνης: Ο Bottas ταχύτερος όλων, με τα ultra-soft λάστιχα

Δοκιμές Βαρκελώνης: Ο Bottas ταχύτερος όλων, με τα ultra-soft λάστιχα

Ο Vallteri Bottas σημείωσε τον καλύτερο χρόνο μέχρι στιγμής φέτος, όταν η Mercedes φόρεσε τα εξαιρετικά μαλακά Pirelli.

Με τον αποσυρθέντα πρωταθλητή Nico Rosberg να τον παρακολουθεί από το pit της Mercedes, o αντικαταστάτης του, ο Bottas, ήταν ο πιο γρήγορος σήμερα, αρχικά με τη μαλακή γόμα, πριν βάλει την πολύ μαλακή και στο τέλος την εξαιρετικά μαλακή.

Οι βελτιώσεις στο χρόνο που πέτυχε ο Bottas με κάθε γόμα ήταν οριακές: 0,3” από τα soft στα super-soft και μόλις 0,1” από τα super-soft στα ultra-soft, με τα οποία σημείωσε το τελικό 1’ 19” 705.

H Mercedes ήταν αρχικά πολύ μπροστά από τη Ferrari του Sebastian Vettel, που συνέχισε να φορά τα μεσαία λάστιχα. Τελικά ο Γερμανός έπεσε στην 4η θέση αφού ο Daniel Ricciardo (Red Bull) και ο Jolyon Palmer (Renault) βελτίωσαν τους χρόνους τους φορώντας τη μαλακή γόμα.

Ο Palmer έγινε η αιτία για να βγει η μόνη κόκκινη σημαία του πρωινού, όταν «σβούριξε» και βρέθηκε στην αμμοπαγίδα της Κ3 (φωτ. κάτω), λιγότερο από μισή ώρα αφότου ξεκίνησαν οι δοκιμές.

Στην θέση πριν τη μεσημεριανή διακοπή ήταν ο Marcus Ericsson με τη Sauber, που έκανε μια σειρά δοκιμών με τα super-soft ενώ ανέβαινε η θερμοκρασία της πίστας.

Ο «ρούκι» της Williams, Lance Stroll, έκανε τον 6ο καλύτερο χρόνο με τη μαλακή γόμα, συμπληρώνοντας 55 γύρους αφού πήρε τη θέση του Felipe Massa για να αναπληρώσει τα χιλιόμετρα που έχασε χθες λόγω της εξόδου του και της ζημιάς που έκανε στην εμπρός πτέρυγα της FW40 (για την οποία δεν υπήρχε ανταλλακτικό).

Όμως ο 18χρονος Καναδός δεν φαίνεται να πτοήθηκε, αφού ξαναβρέθηκε στην αμμοπαγίδα αφού έπεσε η καρό σημαία, και χρειάστηκε το σωστικό συνεργείο για να βγάλει το μονοθέσιο και να το φέρει πίσω στο γκαράζ.

Στην κατάταξη ακολούθησε ο εφεδρικός οδηγός της Force India, Alfonso Celis, με πίσω του τον Fernando Alonso με τη McLaren, που κατάφερε να κάνει 28 γύρους πριν τη μεσημεριανή διακοπή. Η ομάδα είπε πως επικεντρώθηκε στη συλλογή στοιχείων και δεν κυνήγησε χρόνους, καθώς ο Alonso δεν έμεινε αρκετά στην πίστα σε κάθε του δοκιμή για να πετύχει αντιπροσωπευτικές επιδόσεις. Τελικά, έκανε κάποιες προσπάθειες με τη μαλακή γόμα.

Στο τέλος του πίνακα των χρόνων ήταν η Toro Rosso και η Haas, που πέρασαν και οι δύο πολύ χρόνο στα γκαράζ τους. Ο Daniil Kvyat κατάφερε να συμπληρώσει 31 γύρους με την STR12, ενώ ο team-mate του, ο Carlos Sainz, εμφανίστηκε μόλις πριν τη μεσημεριανή διακοπή για να κάνει ένα γύρο εγκατάστασης.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΜΕΡΑΣ ΔΟΚΙΜΩΝ:

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΟΜΑΔΑ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

ΓΥΡΟΙ

1

Valtteri Bottas

Mercedes

1m19.705ss

-

75

2

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m21.153ss

1.448s

48

3

Jolyon Palmer

Renault

1m21.396ss

1.691s

51

4

Sebastian Vettel

Ferrari

1m21.609ss

1.904s

69

5

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m21.824ss

2.119s

54

6

Lance Stroll

Williams/Mercedes

1m22.351ss

2.646s

56

7

Alfonso Celis

Force India/Mercedes

1m23.781ss

4.076s

39

8

Fernando Alonso

McLaren/Honda

1m23.832ss

4.127s

28

9

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Renault

1m23.952ss

4.247s

31

10

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m25.133ss

5.428s

27

11

Carlos Sainz

Toro Rosso/Renault

-

-

1

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube