Δοκιμές Βαρκελώνη: Ο Hamilton μπροστά, αλλά με τα super-soft
Η Mercedes φόρεσε για πρώτη φορά τα λάστιχα super-soft και ο Βρετανός έκανε τον καλύτερο χρόνο το δεύτερο πρωινό των δοκιμών.
Ο Lewis Hamilton ήταν στην κορυφή των χρόνων για μεγάλο μέρος του πρωινού, έχοντας κάνει ένα γύρο σε 1’ 21” 766 – μόλις 0,001” πιο αργό από τον καλύτερο χθεσινό του.
Όμως μετά φόρεσε τα Pirelli με την πολύ μαλακή (super-soft) γόμα κι έσπασε το φράγμα του 1’ 21”, ένα εικοσάλεπτο πριν τη μεσημεριανή διακοπή.
Το 1’ 20” 9 που σημείωσε ήταν μια βελτίωση κατά 0,8”, όμως στον τελευταίο τομέα χρονομέτρησης ο Βρετανός ήταν 0,3” πιο αργός απ’ ό,τι με τα soft, οπότε η βελτίωση θα μπορούσε να ήταν πολύ μεγαλύτερη.
Τελικά ο Hamilton ήταν 1,8” ταχύτερος από τη Ferrari, που συνέχισε να χρησιμοποιεί μόνο τη μεσαία (medium) γόμα. Στο τιμόνι της είναι σήμερα ο Kimi Raikkonen, που αντικατέστησε τον Sebastian Vettel παρότι είναι άρρωστος με γρίπη.
Η Force India καθυστέρησε να βγει στην πίστα, αλλά φόρεσε τα super-soft στον Esteban Ocon που σημείωσε τον 3ο καλύτερο χρόνο της πρωινής περιόδου. Όμως ο νεαρός Γάλλος σταμάτησε με πρόβλημα στην πίσω ευθεία, με αποτέλεσμα να βγει για δεύτερη φορά κόκκινη σημαία.
Η πρώτη διακοπή ήταν πολύ σύντομη, όταν ο «ρούκι» της Williams, Lance Stroll, βγήκε στην Κ9. Ευτυχώς, ο 18χρονος Καναδός ήταν μόνος του στην πίστα και αφού πέρασε μέσα από την αμμοπαγίδα, κατάφερε να ξαναμπεί στην πίστα. Όμως φαίνεται πως είχε γίνει ζημιά στην FW40, αφού ο Stroll δεν ξαναβγήκε μέχρι το μεσημέρι.
Προβλήματα είχαν επίσης η McLaren, η Sauber και η Renault.
Μετά από μια προβληματική πρώτη μέρα δοκιμών, η McLaren ξεκίνησε σήμερα στο ίδιο μοτίβο, με τον Stoffel Vandoorne να σταματά την MCL32 στην είσοδο των pits, στο τέλος του δεύτερου γύρου του. Μετά από ένα σύντομο διάστημα στο γκαράζ, ο Βέλγος κατάφερε να συμπληρώσει 29 γύρους.
Όμως αργότερα ήρθαν κι άλλα κακά νέα, καθώς η Honda ανακοίνωσε ότι κάνει τη δεύτερη αλλαγή κινητήρα μέσα σε δύο μέρες, χωρίς να αποκαλύψει την αιτία.
Τόσο η Sauber όσο και η Renault δεν κατάφεραν να σημειώσουν χρόνο. Η Sauber είπε ότι η καθυστέρηση είχε σχέση με τον κινητήρα, αφού ο εφεδρικός οδηγός Antonio Giovinazzi έκανε δύο γύρους εγκατάστασης νωρίς το πρωί. Η Renault, από την πλευρά της, ισχυρίστηκε ότι συνέχισε την τοποθέτηση νέων εξαρτημάτων στην RS17 – μια δουλειά που είχε ξεκινήσει από το βράδυ.
Το σχέδιο της Renault να ξαναβγεί στην πίστα πριν τη μεσημεριανή διακοπή, φάνηκε να ναυαγεί λόγω της κόκκινης σημαίας για τον Ocon. Όμως δόθηκε χρονική παράταση 5 λεπτών κι έτσι ο Jolyon Palmer μπόρεσε να γυρίσει για λίγο.
Μαζί του βγήκε στην πίστα και ο Giovinazzi, που κατάφερε να σημειώσει τον πρώτο χρόνο του, 12,7” πίσω από αυτόν του Hamilton.
Η Mercedes εκμεταλλεύτηκε το επιπλέον 5λεπτο για να στείλει τον Hamilton στην πίστα με τα εξαιρετικά μαλακά ultra-soft λάστιχα, όμως αυτός επέστρεψε πριν σημειώσει χρόνο.
Αυτός που βελτίωσε την επίδοσή του στο έξτρα 5λεπτο ήταν ο Kevin Magnussen, που έφερε τη Haas στην 4η θέση του πίνακα, μπροστά από τη Red Bull του Max Verstappen. Και οι δύο φορούσαν τα soft λάστιχα.
Η Red Bull, που επίσης είχε προβλήματα την πρώτη μέρα, έκανε σήμερα το πρωί 31 γύρους, δύο παραπάνω από τη McLaren.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΗΜΕΡΑΣ:
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΟΜΑΔΑ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m20.983ss | - | 56 |
2 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m22.831ss | 1.848s | 47 |
3 | Esteban Ocon | Force India/Mercedes | 1m23.180ss | 2.197s | 27 |
4 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m23.200ss | 2.217s | 36 |
5 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 1m23.212ss | 2.229s | 31 |
6 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Renault | 1m25.012ss | 4.029s | 44 |
7 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1m26.040ss | 5.057s | 12 |
8 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Honda | 1m26.201ss | 5.218s | 29 |
9 | Antonio Giovinazzi | Sauber/Ferrari | 1m33.741ss | 12.758s | 5 |
10 | Jolyon Palmer | Renault | - | - | 1 |