Δοκιμές Βαρκελώνη: H Ferrari στην κορυφή

Δοκιμές Βαρκελώνη: H Ferrari στην κορυφή

Ο Vettel ήταν ταχύτερος από τον Bottas με τη Mercedes, στην πρωινή περίοδο των πρώτων δοκιμών εξέλιξης του 2017.

Η Ferrari και η Mercedes ήταν οι πρώτες ομάδες που μπήκαν κανονικά στη δουλειά την πρώτη μέρα των δοκιμών στην ισπανική πίστα, με τους Vettel και Bottas να εναλλάσσονται στην κορυφή των χρόνων μετά από μικρά «πακέτα» γύρων με τα μεσαία Pirelli.

Στη συνέχεια ο Φιλανδός πέρασε μπροστά με γρήγορους γύρους σε δύο δοκιμές με τη μαλακή γόμα. Όμως ο Vettel ήταν ο πρώτος οδηγός που έσπασε το φράγμα του 1’ 23” με χρόνο 1’ 22” 791, συνεχίζοντας μάλιστα με τη μεσαία γόμα.

Ο χρόνος του Γερμανού είναι ήδη πολύ κοντά στον καλύτερο περσινό των αντίστοιχων δοκιμών, που ήταν 1’ 22” 765 αλλά με την εξαιρετικά μαλακή ultra-soft γόμα ελαστικών.

Ο Vettel επέστρεψε στην πίστα το τελευταίο ημίωρο πριν τη μεσημεριανή διακοπή, για μία ακόμη δοκιμή με τα μεσαία λάστιχα, κάνοντας δύο γύρους μόλις ένα δέκατο πάνω από τον καλύτερό του.

Ο Bottas συμπλήρωσε 79 γύρους το πρωί έναντι 62 του Vettel και θα δώσει τώρα το τιμόνι της Mercedes W08 στον Lewis Hamilton για το απόγευμα.

Ο Sergio Perez έφερε τη Force India στην 3η θέση του πίνακα των χρόνων, με ένα γύρο με τα μαλακά λάστιχα λίγο πριν ο Vettel κάνει τον καλύτερο δικό του.

Ενώ η Mercedes και η Ferrari ξεκίνησαν αμέσως τη σοβαρή δουλειά, η Red Bull κατάφερε να κάνει μόλις 4 γύρους πριν ο Daniel Ricciardo σταματήσει μέσα στην πρώτη ώρα με ένα «πρόβλημα αισθητήρα». Ο Αυστραλός έγινε αιτία για να βγει η μόνη κόκκινη σημαία μέχρι στιγμής.

Τα πράγματα ήταν ακόμη χειρότερα για τη McLaren, αφού ο Alonso συμπλήρωσε μόλις ένα γύρο εγκατάστασης πριν η νέα MCL32 επιστρέψει στο γκαράζ για να λυθεί ένα πρόβλημα στο σύστημα λίπανσης του κινητήρα Honda.

Επειδή το σημείο της βλάβης ήταν δυσπρόσιτο, η ομάδα προέβλεψε ότι θα χρειάζονταν «κάμποσες ώρες» για να λυθεί. Αργότερα όμως έβγαλε ανακοίνωση ότι το μονοθέσιο θα επιστρέψει στην πίστα το απόγευμα.

Η Haas αντιμετώπισε επίσης πρόβλημα και ο Kevin Magnussen σταμάτησε στην είσοδο του pit-lane, αλλά ευτυχώς χωρίς να εμποδίζει οπότε δεν βγήκε κόκκινη σημαία. Οι μηχανικοί έσπρωξαν την VF-17 στο γκαράζ και η επισκευή ολοκληρώθηκε σε λίγο πάνω από μία ώρα. Ο Δανός ξαναβγήκε στην πίστα και σημείωσε τον 7ο καλύτερο χρόνο, ανάμεσα στον Nico Hulkenberg (Renault) και τον Marcus Ericsson (Sauber).

O Magnussen όμως είχε κι άλλη ατυχία, γλιστρώντας και χτυπώντας στην μπαριέρα της Κ10 λίγο πριν το μεσημέρι, με αποτέλεσμα να σπάσει η εμπρός πτέρυγα. Και πάλι όμως δεν βγήκε κόκκινη σημαία αφού ο Δανός έφερε την τραυματισμένη Haas οδηγώντας στα pits.

Η καινούργια Toro Rosso, σε νέο γαλάζιο χρώμα, συζητήθηκε αφού ενσωματώνει λύσεις παρόμοιες με αυτές της Mercedes, όμως δεν σημείωσε χρόνο παρά μετά τις 11 το πρωί. Ο Carlos Sainz τελικά κατατάχτηκε στην 5η θέση του πίνακα, πίσω από τον Felipe Massa με τη Williams.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 27/2 ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΗΣ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗΣ:

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΟΜΑΔΑ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

ΓΥΡΟΙ

1

Sebastian Vettel

Ferrari

1m22.791ss

-

62

2

Valtteri Bottas

Mercedes

1m23.169ss

0.378s

79

3

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m23.709ss

0.918s

39

4

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1m25.552ss

2.761s

39

5

Carlos Sainz

Toro Rosso/Renault

1m25.632ss

2.841s

18

6

Nico Hulkenberg

Renault

1m26.319ss

3.528s

22

7

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m26.404ss

3.613s

15

8

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m26.865ss

4.074s

32

9

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m28.712ss

5.921s

4

10

Fernando Alonso

McLaren/Honda

-

-

1

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube