Αποκάλυψη για τη Sauber-Alfa Romeo C37

Αποκάλυψη για τη Sauber-Alfa Romeo C37

Αποκαλύφθηκε το αυτοκίνητο που φέρνει πίσω στη Formula 1 την Alfa Romeo.

Η Sauber αποκάλυψε το αυτοκίνητο της για το 2018. Η παρουσία των χρωμάτων της Alfa Romeo στο κάλυμμα του κινητήρα υπογραμμίζει με τον πλέον εμφατικό τρόπο την ιταλική προέλευση της υβριδικής μηχανής.

Ο επικεφαλής της ομάδας προτίμησε να χαλάσει από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τα ομάδα τη συμφωνία που είχε ήδη γίνει με τη Honda για την προμήθεια κινητήρα. Και να προχωρήσει σε μια στενότερη συνεργασία με τη Ferrari, στο πλαίσιο της οποίας η ελβετική ομάδα θα χρησιμοποιεί την ιταλική υβριδική μηχανή με τα σήματα της Alfa Romeo και θα δώσει τιμόνι στον προστατευόμενο της Ferrari και απόφοιτο του προγράμματος εξέλιξης οδηγών του Maranello, Charles Leclerc. Τα σήματα της μιλανέζικης φίρμας βγάζουν μάτι πάνω στο ερυθρόλευκο πλέον μονοθέσιο.

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος, ανυπομονώ για το 2018. Θέλω αν δω τον Marcus (Ericsson) και τον Charles (Leclerc) στην πίστα» δήλωσε ο Frederic Vasseur. «Το αυτοκίνητο αυτό είναι το αποτέλεσμα πολλών μηνών εντατικής δουλειάς. Και είναι φανταστικό να το βλέπουμε έτοιμο σήμερα και να το παρουσιάζουμε στο κοινό. Είμαι πεποισμένος ότι ο Marcus έχει αρκετή εμπειρία και ο Charles τον ενθουσιασμό του νεοφερμένου. Και μαζί αποτελούν ένα εξαιρετικό οδηγικό δίδυμο. Η επιστροφή της Alfa Romeo στην F1 είναι άλλο ένα ορόσημο για την ομάδα μας, είμαι περήφανος που με εμάς επιστρέφει στα Grand Prix ένα τόσο ιστορικό όνομα».

Η Sauber 2018 εκφράζει μια εντελώς νέα φιλοσοφία ως προς τον αεροδυναμικό σχεδιασμό, σύμφωνα με τον Τεχνικό Διευθυντή Joerg Zander, ο οποίος ευελπιστεί να πετύχει ένα άλμα απόδοσης. «Το αυτοκίνητο του 2018 είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς όλων των ανθρώπων στο εργοστάσιο. Η φιλοσοφία του αυτοκινήτου είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με την C36, κυρίως ως προς το αεροδυναμικό κόνσεπτ. Είμαστε βέβαιοι ότι ξεκινάμε από καλύτερη αφετηρία, αλλά και ότι θα μας επιτρέψει βελτιώσεις στην πορεία της χρονιάς. Ο κινητήρας προδιαγραφών 2018 της Ferrari, ίδιος με αυτόν που χρησιμοποιεί η εργοστασιακή ομάδα του Maranello, θα φέρει δραματική βελτίωση στην απόδοσή μας», καταλήγει ο Zander. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube