Main menu

Αλέξης Γαλανόπουλος
Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2016 - 9:50πμ

Συνεργασία Renault-Nissan με Mitsubishi για ηλεκτρικά οχήματα

Με τη Συμμαχία Renault-Nissan να έχει αποκτήσει το 34% της Mitsubishi, η κοινή χρήση τεχνολογίας ήταν δεδομένη, κι όπως φαίνεται θα ξεκινήσει από τα ηλεκτρικά.

Ο Carlos Ghosn εκτός από διευθύνων σύμβουλος στις Renault και Nissan, από τον περασμένο Οκτώβριο είναι και ο πρόεδρος της Mitsubishi Motors, μετά την απόκτηση του 34% της ιαπωνικής εταιρίας από τη Συμμαχία.

Η Renault και η Nissan είναι από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων ευρείας παραγωγής, με μοντέλα όπως το Leaf και το Zoe, αντίστοιχα, ενώ και η Mitsubishi έχει παρουσιάσει ηλεκτρικά μοντέλα (i-MIEV) αλλά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά (Outlander PHEV). Από σήμερα, οι τρεις εταιρίες θα συνεργαστούν για την από κοινού εξέλιξη των λύσεων που θα χρησιμοποιούνται στα μελλοντικά ηλεκτρικά τους μοντέλα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιαπωνικής εφημερίδας Nikkei, η πλατφόρμα του επόμενου Nissan Leaf, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί το 2018, εκτός από το επόμενο Renault Zoe, θα χρησιμοποιηθεί και από τη Mitsubishi Motors για ένα δικό της ηλεκτρικό μοντέλο. Τα τρία αυτοκίνητα θα μοιράζονται επίσης το ίδιο ηλεκτρικό μοτέρ, το inverter και τις μπαταρίες, κίνηση που σύμφωνα με την εφημερίδα θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της τιμής του Leaf κατά 20% περίπου.

Γνωρίζοντας τον τρόπο που λειτουργεί ο Ghosn βέβαια, εκτιμούμε ότι τα παραπάνω ηλεκτρικά μοντέλα είναι απλώς η αρχή. Και ότι αργά ή γρήγορα, και τα συμβατικά μοντέλα της Mitsubishi θα μοιράζονται λύσεις με τα αντίστοιχα των Renault-Nissan.

[Πηγή: Automotive News Europe]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία