Main menu

Γιάννης Κουτσουφλάκης
Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου 2017 - 1:04μμ

Συμβούλιο Yδρογόνου: 15 εκατ. αυτοκίνητα αυτού του τύπου από το 2030 στον κόσμο

Τρανταχτά ονόματα της παγκόσμιας βιομηχανίας δεν βλέπουν το υδρογόνο μόνο ως καύσιμο, αλλά και ως «φίλτρο» ικανό να αποθηκεύσει ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές.

Πολλοί σημαντικοί παράγοντες της βιομηχανίας υδρογόνου συγκεντρώθηκαν στις αρχές του έτους για τη δημιουργία του Συμβουλίου Υδρογόνου, το οποίο στοχεύει να συγκεντρώσει τις υφιστάμενες δυνάμεις και να προτείνει ιδέες για την ανάπτυξη αυτού του καυσίμου του μέλλοντος.

Το Συμβούλιο εξέδωσε την πρώτη μακροσκελή μελέτη, στην οποία μπορούμε να διαβάσουμε ότι στο 2030 θα μπορούσαν να υπάρχουν 15 εκατ. οχήματα υδρογόνου στους δρόμους. Και αυτά θα μπορούσαν να συμβάλλουν σημαντικά στον περιορισμό της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας του πλανήτη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο υδρογονοκίνητο Toyota Mirai

Στις αρχές του χρόνου, μεγάλα ονόματα στη βιομηχανία και στην αυτοκινητοβιομηχανία συναντήθηκαν στο Davos, στην Ελβετία, προκειμένου να σχηματίσουν το Hydrogen Council. Σε περίπτωση που αμφιβάλλετε για τη σπουδαιότητα των μελών που εμπλέκονται, υπάρχει ένας ανεξάντλητος κατάλογος: Air Liquide SA, Alstom, Anglo American plc, Audi AG, BMW Group, Daimler AG, Engie AG, GM, Honda Motor Co. Ltd, Hyundai Motor Company, Iwatani Corporation, Kawasaki Heavy Industries Ltd., Plastic Omnium, Royal Dutch Shell, ASA Statoil, The Linde Group, Total SA και Toyota Motor Co. Σε αυτά τα μεγάλα ονόματα, πρέπει να προσθέσουμε κατασκευαστές εξοπλισμού που ήταν εκεί για να στηρίξουν την πρωτοβουλία.

Η ιδιαιτερότητα των εμπλεκομένων κατασκευαστών είναι ότι όλοι έχουν ήδη κατασκευάζει ένα υδρογονοκίνητο όχημα. Η πρώτη μελέτη του Συμβουλίου μόλις δημοσιεύθηκε και η ανάγνωσή της είναι αρκετά ενδιαφέρουσα. Ειδικότερα, όταν μαθαίνουμε ότι οι μεγάλες βιομηχανίες δεν βλέπουν το υδρογόνο μόνο ως καύσιμο, αλλά και ως «φίλτρο» ικανό να αποθηκεύσει την αρχικά παραγόμενη ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές.

«Κατά την άποψή μας, το υδρογόνο επιτρέπει την ανάπτυξη της παραγωγής ανανεώσιμης ενέργειας με τη μετατροπή του ηλεκτρικού ρεύματος και επομένως την αποθήκευση πάνω από 500 TWh που διαφορετικά θα χάνονταν».

Διαβάστε τη μελέτη στο επίσημο website του Συμβουλίου Υδρογόνου

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία