Peugeot, Citroën και DS δημιουργούν online προσομοιωτή ρεαλιστικής κατανάλωσης

Peugeot, Citroën και DS δημιουργούν online προσομοιωτή ρεαλιστικής κατανάλωσης

Νέο εργαλείο για τη μέτρηση ρεαλιστικής κατανάλωση έρχεται να συμπληρώσει τη δημοσίευση στοιχείων για 30 μοντέλα του Groupe PSA, ακυρώνοντας τις ανακριβείς τυποποιημένες μετρήσεις.

Οι Peugeot, Citroën και DS ετοιμάζονται να λανσάρουν ένα προσομοιωτή online που θα επιτρέπει στους πελάτες τους να δοκιμάζουν πόσα λίτρα ανά χιλιόμετρο μπορούν αν ρίξουν την κατανάλωση του αυτοκινήτου τους.

Ο προσομοιωτής, που θα λανσαριστεί προσεχώς μέσα στο 2016, θα δείχνει κατά πρώτο λόγο πώς το προσωπικό στιλ οδήγησης του κάθε οδηγού μπορεί να επηρεάσει την κατανάλωση. Έρχεται δε ως μέρος της προσπάθειας του Groupe PSA για πιο διαφανή στοιχεία κατανάλωσης και ως απάντηση στο τρωθέν κύρος της αυτοκινητοβιομηχανίας ύστερα από το σκάνδαλο χειραγώγησης στις μετρήσεις ρύπων από τη Volkswagen.

Πριν από το λανσάρισμα του προσομοιωτή, το Groupe PSA έδωσε στη δημοσιότητα ρεαλιστικές μετρήσεις κατανάλωσης για τα 30 μοντέλα του, από τα οποία προέκυπταν τεράστιες διαφορές σε σχέση με τις τυποποιημένες μετρήσεις, καταδεικνύοντας την ανακρίβειά τους. Για παράδειγμα η κατανάλωση του βενζινοκίνητου Peugeot 3008 1.2 PureTech ανέβηκε από τα 4,9 στα 7,6 lt/100 km, αύξηση 55%. Μια ακόμα μεγαλύτερη αύξηση αφορά το Citroën C4 Picasso με τον κινητήρα ντίζελ BlueHDi που πλέον δίνεται στον πραγματικό κόσμο ότι καίει 6,5 lt/100 km τη στιγμή που η τυποποιημένη κατανάλωσή του δινόταν στα 3,9 lt/100 km, αύξηση σχεδόν 67%.



Τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν ότι τα τυποποιημένα τεστ της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ανίκανα να προσομοιώσουν με ακρίβεια σενάρια ρεαλιστικής κατανάλωσης. Αντί λοιπόν για τις εργαστηριακές δοκιμές που χρησιμοποιούνται στις τυποποιημένες μετρήσεις, τα ρεαλιστικά τεστ του Groupe PSA βασίζονται στο πρότζκτ Real Driving Emissions (RDE)  της ΕΕ και μετρούν κατανάλωση σε δημόσιους δρόμους, ανοιχτούς στην κυκλοφορία και με φορητή συσκευή μέτρησης.

Οι μετρήσεις αυτές πραγματοποιούνται σε μια διαδρομή που περιλαμβάνει 25 km αστικής κυκλοφορίας, 39 km δρόμων της περιφέρειας και 31 km αυτοκινητοδρόμου. Το μετρούμενο αυτοκίνητο κυκλοφορεί εν μέσω της δημόσιας κίνησης και περιλαμβάνει τον οδηγό, έναν επιβάτη και αποσκευές, και τον κλιματισμό σε λειτουργία.



Το Bureau Veritas, ένας ανεξάρτητος, διεθνής και εγνωσμένου κύρους οργανισμός μετρήσεων, επιβεβαίωσε ότι η διαδικασία διεξάγεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές και ότι τα αποτελέσματα είναι αξιόπιστα. Για να επιβεβαιώσει διπλά ότι τα αποτελέσματα είναι ακριβή, το Groupe PSA έκανε επίσης χρήση δεδομένων που συνέλλεξε από ανεξάρτητες έρευνες καταναλωτών προκειμένου να διαπιστώσει τι μπορούν να πετύχουν τα αυτοκίνητά του. Τα αποτελέσματα, λέει, είναι σχεδόν απαράλλακτα και επιβεβαιώνουν την ακρίβεια των δοκιμών του.

Το Groupe PSA πρόκειται να δημοσιεύσει στοιχεία 20 επιπλέον μοντέλων πριν από το τέλος του 2016 και λέει ότι το 2017 θα προχωρήσει και σε ρεαλιστικές μετρήσεις για τα οξείδια του αζώτου (NOx).

[Πηγή Groupe PSA]



 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube