Main menu

Mιχάλης Γεωργιάδης
Σάββατο, 5 Αυγούστου 2017 - 9:50μμ

Αυτό το MPV είναι ισχυρότερο και πιο σπάνιο από Ferrari F40

Είναι εργοστασιακή έκδοση, ή αν προτιμάτε εργοστασιακά βελτιωμένη από ειδικό τμήμα. Πάει κάπου ο νους σας;

Κι όμως, υπάρχει ένα MPV που είναι ισχυρότερο και πιο σπάνιο από την Ferrari F40. Ο λόγος για την αμφιλεγόμενη (sic), κάπως… άσχημη και μάλλον χωρίς λόγο ύπαρξης, Mercedes R63 AMG.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, η Ferrari είχε κατασκευάσει 1.300 αντίτυπα της Ferrari F40, η οποία φέτος γίνεται 30 ετών και εδώ μπορείτε να βρείτε ένα αφιέρωμα με 160 φωτογραφίες που ετοιμάσαμε. Το θέμα μας όμως είναι η R63 AMG. Κι από δαύτην κατασκευάστηκαν μόλις 200 αυτοκίνητα. Όχι γιατί η Mercedes είχε βάλει κάποιον περιορισμό, αλλά γιατί το 2006 κόστιζε στην  Αμερική $110.00 και δεν βρέθηκαν περισσότεροι… εκκεντρικοί που να θέλουν να την αγοράσουν. Οι αντίστοιχες γρήγορες εκδόσεις,  AMG και M των μεγάλων SUV, όπως η ML και η Χ5 είχαν μεγάλη απήχηση μετά τη μόδα που καθιέρωσε η Porsche με την Cayenne.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT S [video]

Αλλά τα πολυμορφικά, αγορά έτσι κι αλλιώς περιορισμένη, είναι μια άλλη υπόθεση. Ακόμη και στις συμβατικές τους εκδόσεις, παρότι πρακτικότατα αυτοκίνητα για οικογένειες, τρομάζουν να πιάσουν νούμερα πωλήσεων. Πόσο δε μάλλον σε μια εκδοχή που κόστιζε όσο ένα supercar χωρίς την ανάλογη sexy εμφάνιση.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG C63 S [video]



Η R63 AMG έπαιρνε κίνηση από έναν ατμοσφαιρικό V8 6,2 λίτρων, ο οποίος μετά βίας χωρούσε κάτω από το κοντό καπό. Η διαμόρφωση της πλατφόρμας ήταν τέτοια ώστε να μεγιστοποιεί τον χώρο των επιβατών. Είχε αερανάρτηση η οποία μπορούσε να χαμηλώνει το ύψος του αυτοκινήτου στους δρόμους με στροφές ή να το αυξάνει για κίνηση εκτός δρόμου. Καθώς είχε και τετρακίνηση. Η απόδοση ήταν 510 άλογα, έναντι 478 της F40. Και η ροπή έφτανε τα 64,5 kgm. Νούμερα αρκετά για να δώσουν σε αυτό το μάλλον άκομψο θηρίο επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,6”. Θα είχε πλάκα είναι η αλήθεια να βλέπεις τα μούτρα των οδηγών διαφόρων supercars στα φανάρια. Αλλά εκεί μάλλον άρχιζε και τελείωνε ό,τι συναρπαστικό είχε αυτή η AMG.

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία