Main menu

Γιάννης Κουτσουφλάκης
Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017 - 12:49μμ

Τζακ ποτ: Lancia Delta HF Integrale 8v με €2.000

Έχει μπόλικα χιλιόμετρα, αλλά το αυτοκίνητο φαίνεται καθαρό, εντός ολίγου μπαίνει στη σφαίρα των classics και η τιμή του είναι δέλεαρ.

Πριν από δύο μέρες σας είχαμε βρει μια Delta 1.5 LX με 250 ευρώ. Ε, λοιπόν σήμερα για κάτι παραπάνω από δύο χιλιάρικα σας βρήκαμε στο bring a trailer τη σωστή Delta: Μία HF Integrale 8v του 1988.

Το αυτοκίνητο λοιπόν αγοράστηκε καινούργιο στην Ισπανία και παρέμεινε στα χέρια του πρώτου ιδιοκτήτη του μέχρι το 2014, οπότε και αγοράστηκε από τοπικό συλλέκτη που το έβαψε στο αυθεντικό χρώμα του, Rosso Monza, στη σωστή απόχρωση. Τα τμήματα της καροσερί όπως και τα κρύσταλλα, ο πωλητής σημειώνει ότι είναι τα αυθεντικά, ενώ οι 15άρες ζάντες φορούν καινούργια λάστιχα Pirelli P6.

Στην καμπίνα υπάρχουν τα ορίτζιναλ καθίσματα Recaro, που απ’ ότι μπορούμε να δούμε έχουν σημαντική φθορά, ειδικά χαμηλά στα πλευρικά μαξιλάρια της πλάτης. Το ηχοσύστημα είναι εκ των υστέρων προσθήκη με δυνατότητα Bluetooth. Σύμφωνα με τον πωλητή δεν υπάρχουν αλάρμ στο ταμπλό και δεν έχουμε λόγο να μην πιστέψουμε τα 163 χιλιάδες χιλιόμετρα που γράφει το οδόμετρο.    

Πριν από έξι μήνες που αποκτήθηκε από τον πωλητή, το αυτοκίνητο έκανε ένα εκτενές σέρβις, με νέα πίσω αμορτισέρ, τα φρέσκα λάστιχα που προαναφέραμε, νέα εισαγωγή στο τούρμπο, ενώ αντικαταστάθηκαν και όλα τα υγρά. Με τη σημείωση ότι είναι έτοιμη προς χρήση, η Integrale αυτή πωλείται στη Denia, στην επαρχία του Alicante, στην Ισπανία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμή: Lancia Delta HF Integrale 16v

Μπορείτε να δείτε λοιπόν μια μεγάλη γκάλερι με το αυτοκίνητο που πωλείται με καθαρό ισπανικό τίτλο, ενώ ο πωλητής είναι διατεθειμένος να προσφέρει κάθε δυνατή βοήθεια για τη φόρτωση και τη μεταφορά του αυτοκινήτου στη χώρα του αγοραστή.

Να θυμίσουμε, ότι αυτή η 8βάλβιδη HF Integrale του ’88 φορά δίλιτρο κινητήρα με 2 ΕΕΚ, Weber IAW, τούρμπο Garrett T3 στο 1,0 bar και ιντερκούλερ, αποδίδοντας 181 PS στις 5.300 rpm  και 30,4 kgm στις 3.500 rpm. Νούμερα που περνούν στο δρόμο με μόνιμο σύστημα τετρακίνησης με κεντρικό διαφορικό τύπου  Ferguson, κατανομή ροπής 56:44 και μπλοκέ πίσω διαφορικό τύπου torsen. Όσον αφορά στις επιδόσεις, το εργοστάσιο έδινε 6,6” για το 0-100 km/h και τελική ταχύτητα 215 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμή: Lancia Delta HF Integrale Evo 2

Κατά την άποψή μας πρόκειται για πολύ καλή περίπτωση, χώρια που από του χρόνου γίνεται και κλασικό. Για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχει καιρός, καθώς το αυτοκίνητο θα βρίσκεται ανοιχτό στην προσφορά σας μέχρι το επόμενο Σάββατο, 28 Οκτωβρίου, με την τρέχουσα τιμή να είναι στα 2.401 δολάρια, δηλαδή στα 2.040 ευρώ.

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία