Σπάνια Toyota 2000GT στο "σφυρί"

Σπάνια Toyota 2000GT στο "σφυρί"

Ένα από τα ελάχιστα κλασικά σπορ κουπέ της Toyota πουλήθηκε πρόσφατα σε δημοπρασία.

Μπορούν $880.000 να θεωρηθούν λίγα για ένα αυτοκίνητο; Αν είναι κάτω από την τρέχουσα τιμή της αγοράς, η απάντηση είναι «ναι».

Μία από τις 351 Toyota 2000GT που κατασκευάστηκαν από το 1967 μέχρι το 1970, και ταυτόχρονα μία από τις μόλις 84 αριστεροτίμονες, πουλήθηκε πριν λίγες ημέρες σε δημοπρασία των οίκων RM Auctions και Sotheby’s στις ΗΠΑ.

Η τιμή των $880.000 μπορεί να φαντάζει υψηλή, ωστόσο είναι χαμηλότερη από το 1-1,2 εκατομμύρια ευρώ που κοστολογείτο το συγκεκριμένο classic πριν λίγο καιρό. Η εξήγηση είναι πως η συγκεκριμένη αγορά έχει πολλές διακυμάνσεις και οι τιμές μπορεί να εκτοξευτούν ή να κατρακυλήσουν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Η 2000GT έχει, δικαίως, χαρακτηριστεί το πρώτο πραγματικό σπορ κουπέ από την Ιαπωνία. Τη δεκαετία του ’60,  η χώρα του Aνατέλλοντος Hλίου είχε τη φήμη ότι κατασκεύαζε συντηρητικά και οικονομικά αυτοκίνητα.

Όταν λοιπόν το 1967 η Toyota αποκάλυψε την 2000GT, προκάλεσε τρομερή αίσθηση αφού ήταν το πρώτο ιαπωνικό μοντέλο που μπορούσε να σταθεί με αξιώσεις απέναντι στον εδραιωμένο ευρωπαϊκό ανταγωνισμό για μια σειρά από λόγους που μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά εδώ.

Το αυτοκίνητο της δημοπρασίας κατασκευάστηκε το 1967 και πουλήθηκε στο Βέλγιο. Ο πρώτος αγοραστής το κράτησε μέχρι το 1985, οπότε και το αγόρασε ο πρώτος ντίλερ της Toyota στη Γερμανία, Karl Walterscheidt, ο οποίος ξόδεψε τρία ολόκλητα χρόνια για να το κάνει όπως ήταν καινούργιο. Τον Φεβρουάριο του 2012 άλλαξε πάλι χέρια, για να καταλήξει τελικά στον τέταρτο ιδιοκτήτη του στις 14 Μαρτίου.

[Πηγή RΜ Auctions]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube