Το σήμα της Chevrolet γιορτάζει την εκατονταετηρίδα του

Το σήμα της Chevrolet γιορτάζει την εκατονταετηρίδα του

Η καταβολή του σήματος «παπιγιόν» της Chevrolet παραμένει άγνωστη, Ωστόσο 215 εκατομμύρια αυτοκίνητα το φόρεσαν στη μάσκα τους τα τελευταία 100 χρόνια.

Το σήμα της Chevrolet πρωτοεμφανίστηκε το 1913, όταν ο συνιδρυτής της εταιρείας William C. Durant το τοποθέτησε για πρώτη φορά στα μοντέλα H-2 Royal Mail και H-4 Baby Grand.

Ωστόσο, η προέλευση του σήματος παραμένει άγνωστη. Μια θεωρία ισχυρίζεται ότι ο Durant το εμπνεύστηκε από μια αφίσα ενός παρισινού ξενοδοχείου όπου διέμενε, ενώ μια άλλη λέει ότι είναι εμπνευσμένο από μια διαφήμιση για την εταιρεία Southern Compressed Coal που είδε ο Durant όταν ήταν σε διακοπές στην Ατλάντα. Μια διαφήμιση για τα «Coalettes», ένα συμπιεσμένο και ραφιναρισμένο κάρβουνο για τζάκια, του οποίου ο λογότυπος ήταν εγγεγραμμένος μέσα σε ένα παρόμοιο κεκλιμένο «παπιγιόν».

Η κόρη του Durant, Margery, έχει μια άλλη θεωρία να πει. Σύμφωνα με το βιβλίο «Ο πατέρας μου» που εξέδωσε το 1929, η Margery Durant ισχυρίζεται ότι ο πατέρας της ζωγράφιζε συχνά σκίτσα και ιδέες του πάνω στο τραπέζι. Σε κάποιο δείπνο λοιπόν, μεταξύ της σούπας και του τηγανητού κοτόπουλου, σχεδίασε αυτό τη σήμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα της Chevrolet μέχρι σήμερα.

Η πρώτη εμφάνιση του σήματος της Chevrolet ήταν μια έντυπη διαφήμιση της εταιρείας στην εφημερίδα Washington Post το 1913. Η διαφήμιση διακοσμημένη με το κεκλιμένο παπιγιόν συνοδευόταν από τη φράση «Αναζήτησε την πινακίδα με αυτό το όνομα» τυπωμένη από πάνω.

Από το 1913 μέχρι σήμερα, 100 χρόνια αργότερα, 215 εκατομμύρια αυτοκίνητα φόρεσαν αυτό το σήμα, και οι ειδικοί υπολογίζουν ότι από αυτά τα 60 εκατομμύρια συνεχίζουν να κυκλοφορούν στους δρόμους.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube