Ροζ Lamborghini Espada αποτυγχάνει να πουληθεί στο eBay

Ροζ Lamborghini Espada αποτυγχάνει να πουληθεί στο eBay

Το τμήμα εξατομίκευσης Ad Personam της Lamborghini πιθανόν να μην είχε πρόβλημα να βάψει την Huracán ή την Aventador που αγοράσατε ροζ ή ό,τι άλλο χρώμα τραβούσε η όρεξή σας.

Αλλά τότε, πίσω στα 1974, που δεν υπήρχε το τμήμα Ad Personam, δεν νομίζουμε ότι στην παλέτα των χρωμάτων της Espada υπήρχε το ρoζ. Οπότε προφανώς και αυτό το αυτοκίνητο που βλέπετε φινιρίστηκε χρωματικά εκ των υστέρων, μιας και το εργοστάσιο το πούλησε πράσινο.

Μόλις πέντε χρόνια αργότερα όμως, το 1979, η Espada ξαναβάφτηκε σε αυτό το φωτεινό ροζάκι, χρώμα που μερικοί θα διατείνονταν πως δεν πρόκειται για το αυτοκίνητο που σχεδίασε ο Marcello Gandini (Bertone) για λογαριασμό της Sant’Agata Bolognese. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το ροζ δύσκολα δουλεύει στα αυτοκίνητα και δη σε αυτού του είδους, αλλά αυτό ας το θεωρήσουμε μια όμορφη εξαίρεση.

Η Espada «μας» λοιπόν αποκαταστάθηκε καλά, μέσα έξω, το 1992. Για να σας φρεσκάρουμε τη μνήμη, ως μοντέλο του 1974 πρόκειται λοιπόν για μια Espada S3 και κάτω από το καπό κρύβει την… ψύχωση τoυ Gianpaolo Dallara. Αυτό ο κολλημένος τύπος με τη διάταξη της 400GT 2+2, έβαλε στο εμπρός μέρος της Espada τον 3,9λιτρο V12 με τους τέσσερις εκκεντροφόρους της Miura, το 5άρι σασμάν της Lamborghini ακριβώς από πίσω, διπλά ψαλίδια και αεριζόμενα δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς. Παραδόξως για το είδος του αυτοκινήτου, το αυτόματο κιβώτιο έλαμπε διά της απουσίας του, κάτι που η Sant’Agata διόρθωσε μόλις το 1974, με το 3τάχυτο TorqueFlite της Chrysler. Στην περίπτωσή μας όμως το σασμάν είναι το χειροκίνητο. Κατά τα λοιπά, τα 350 άλογα του μοτέρ φρόντιζαν τα 1.700 κιλά της Espada να κάνουν το 0-100 km/h σε 6,5” και το 0-200 km/h σε 23,1” και να πιάνει στην ευθεία τα 250.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ DRIVE Legends: Lamborghini Espada 1968-1978

Όμως πιο ενδιαφέρουσα ιστορία από αυτή του αυτοκινήτου είναι της ιδιοκτήτριάς του, που σημειωτέον τη χρησιμοποιούσε ως καθημερινό αυτοκίνητο. Εξ ου και τα 98.832 μίλια που γράφει το οδόμετρο που στην πραγματικότητα είναι πάνω από 110.000, καθώς σταμάτησε να μετράει στο πρώτο νούμερο. Σας παραθέτουμε λοιπόν απόσπασμα από το εξαιρετικό άρθρο των New York Times τo 2010: «Αφού παντρεύτηκαν, ο κος Stern, δικηγόρος, αγόρασε μια Citroën SM, για τον κύριο λόγο ότι κάτω από το γαλλικό αυτοκίνητο κρυβόταν μια μηχανή MaseratiΚαι ήταν μια Maserati που έφερε το ανδρόγυνο μέχρι το Nyack, μία μέρα το 1973. Ανακαλύψαμε λοιπόν ότι ο Bob είχε μια καμένη Maserati Ghibli που ανήκε σε κάποιον οδηγό αγώνων αυτοκινήτου. Αλλά οι Stern είχαν ξεπεράσει το στάδιο του να αγοράσουν ένα ρημάδι που χρειαζόταν κάτι πολύ παραπάνω από μια επισκευή, με τη κα Stern να λέει: “Και τότε είδα τη Lamborghini”. Ένα τεράστιο, ολοκαίνουργιο grand touring με τέσσερα καθίσματα, το Espada είχε μοτέρ V12 με 350 άλογα και 5άρι χειροκίνητο σασμάν. Ήταν σε σχήμα σφήνας -σχεδιασμός Bertone- και το εργοστασιακό χρώμα ήταν ανοιχτό πράσινο. “Απλώς έπρεπε να το έχω”, είπε η κα Stern. Χρειάστηκαν δύο ταξίδια στο Nyack για να δουν το αυτοκίνητο πριν μπορέσει να πείσει τον σύζυγό της να το αγοράσει ως xριστουγεννιάτικο δώρο. Δεν χρειάστηκε καν να κάνει test drive. Διαπραγματεύτηκε το μικρό της FIAT 124 Sport Spider και ύστερα οδήγησε τη Lamborghini μέχρι το σπίτι».

Όπως μπορείτε να φανταστείτε, το αυτοκίνητο ανήκει στην κα Stern που το έχει από την πρώτη ημέρα και το οδηγούσε καθημερινά για αρκετά χρόνια. Με τόπο διαμονής τη Νέα Υόρκη, η κα Stern απέτυχε να πουλήσει την Espada πρόσφατα στο eBay. Τα χτυπήματα ήταν μόνο δύο, με το μεγαλύτερο στις $50.100, αποτυγχάνοντας έτσι να πιάσει την οριακή τιμή της πωλήτριας.

[Πηγή eBay μέσω Bring A Trailer]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube