Outlaw: Να μια καλοβαλμένη Alfa Romeo GTV του 1974

Outlaw: Να μια καλοβαλμένη Alfa Romeo GTV του 1974

Εάν είστε πρόθυμοι να αντιμετωπίσετε μια ύποπτη αξιοπιστία και μια ντελικάτη αντοχή σε ένα κλασικό, τότε με μια GTV του ’60 ή του ’70 έχετε διαλέξει το σωστό αυτοκίνητο.

Αλλά αν ταυτόχρονα είστε κατάλληλα προετοιμασμένος για μια διπλή χρήση, σε δρόμο και πίστα, επίσης έχετε διαλέξει ένα από τα πιο αριστοκρατικά, μικρά, κλασικά αυτοκίνητα.

Και κατά τρίτο λόγο, αν ο χρόνος ή οι γνώσεις σας δεν επαρκούν για να φέρετε το αυτοκίνητο ύστερα από εξουθενωτική προσωπική εργασία στη «σωστή» κατάσταση, σας βρήκαμε το κατάλληλο αυτοκίνητο. Η Alfa Romeo Giulia Coupé 2000 GTV του 1974 που πουλάει το «Bring a Trailer» είναι σε άψογο set-up για να βλέπετε το δρόμο από τα πλευρικά τζάμια.

Αν συγκρίνεις τα κλασικά ευρωπαϊκά σπορ αυτοκίνητα με το μοντέρνο tuning και την κουλτούρα του JDM, τα πρώτα είναι καλύτερα εξοπλισμένα και με ένα στιλ συγγενές στα σύγχρονα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Σε αυτή την περίπτωση δε, αυτή η μικρή, χαριτωμένη Alfa έχει παρόμοιο οπτικό «άγγιγμα» με τις αντίστοιχες «competizione» του παρελθόντος, με μόνη εξαίρεση την απουσία των Campagnolo (φοράει «σίδερο») και των φουσκωμάτων στα φτερά.

Πάντως μαζί με τα όμορφα γυαλιστερά αυτοκόλλητα και τα διάσπαρτα αγωνιστικά νούμερα στην καροσερί, το αυτοκίνητο φοράει ένα σετ από λειτουργικά φώτα ράλι της Hella, αναβαθμισμένη ανάρτηση της Koni και σύγχρονα φρένα για να μην μείνετε με τα μαρκούτσια στο χέρι.

Κάτω από το καπό, ο δίλιτρος κροταλίζων bialbero με την καδένα αναπνέει βαθιά μέσα από τα διπλά Weber και την εξάτμιση που είναι αναβαθμισμένη από ψηλά, από το χταπόδι. Η δύναμη περνά φυσικά στους πίσω τροχούς μέσω τα κλασικού 5αριού σασμάν, αναβαθμισμένου για την περίπτωση με σοβαρό σύστημα short-shift που μειώνει δραστικά την αργή διαδικασία αλλαγών του στοκ και ούλτρα ευπαθούς σασμάν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Giulia Coupé 2000 GT Veloce

Στη «χαμηλοτάβανη» καμπίνα έχει γίνει το απαραίτητο ξεγύμνωμα υιοθετώντας επίσης ένα απαραίτητο, λειτουργικό roll bar. Όσο για το βάρος, έχει γίνει μια λελογισμένη δίαιτα, πετώντας στα σκουπίδια μόνο το πίσω κάθισμα, το σύστημα αερισμού/θέρμανσης και το ραδιόφωνο και διατηρώντας λειτουργικά όλα τα άλλα –ποια δηλαδή; Χάρις δε στη μοντέρνα ευθέτηση καθίσματος και ζώνης ασφαλείας για τον οδηγό και το συνοδηγό, και οι δυο τους μπορούν χαρούν πηγαίνοντας με το πλάι όσο τραβά η όρεξή τους.

Αυτή είναι λοιπόν η καλοβαλμένη Alfa Romeo GTV που σας βρήκαμε, με όλα εκείνα τα απαραίτητα φτιαξίματα για να την χαρείτε και να μην κάνετε απλώς βόλτα για σουβλάκια στην Επίδαυρο. Κάντε μια προσφορά στο «Bring a Trailer» πριν σας προλάβουν. Βιαστείτε μόνο διότι απομένουν πέντε ημέρες και το bid έχει ανέβει στις $15.000.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube