Μια Ferrari 250 για το πάνθεον των πανάκριβων αυτοκινήτων

Μια Ferrari 250 για το πάνθεον των πανάκριβων αυτοκινήτων

Αυτή ιστορική Ferrari 250GT LWB California Spider Competizione μπορεί να πιάσει από $14 μέχρι και $17 εκατ.

Το όνομα και μόνο «Competizione» είναι αρκούντως βαρύ και κουβαλάει αντίστοιχα βαριά αγωνιστική κληρονομιά, έτσι ώστε να διεκδικήσει τα ανάλογα χρήματα στη δημοπρασία New York-Icons του οίκου RM Sothebys, στις 6 Δεκεμβρίου.

Το εκτιμώμενο ποσό της πλειοδοσίας θα κινηθεί, εκτιμά ο RM Sotheby’s, μεταξύ 14 και 17 εκατ., ύψος αρκετό για να τοποθετήσει αυτήν την 250GT LWB California Spider Competizione ανάμεσα στα είκοσι ακριβότερα αυτοκίνητα και στις είκοσι ακριβότερες Ferrari που έχουν πουληθεί ποτέ σε δημοπρασία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Οι 10 ακριβότερες Ferrari που πέρασαν από το σφυρί

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με νούμερο σασί #1451 GT κατασκευάστηκε ειδικά για να συμμετάσχει στις 24 Ώρες του Le Mans το 1959 και άφησε πίσω του τη γραμμή παραγωγής όχι παραπάνω από πέντε ημέρες πριν εμφανιστεί στη διοργάνωση. Επιπλέον, με το που έφτασε στο 1451 GT στο Le Mans, o οδηγός και ιδιοκτήτης του Bob Grossman (Αμερικανός πιλότος με δύο τίτλους στο SCCA) είχε πει ότι η λαμαρίνα δεν είχε παρά μόνο μια στρώση μπογιάς ίσα ίσα για να καλυφθεί το αστάρι, ενώ «κουρέλια» κάλυπταν τα ημιτελή καθίσματα. Τελείως διαφορετικό δηλαδή από το αυτοκίνητο που βλέπουμε και που έχει αποκατασταθεί επαγγελματικά όχι μία, αλλά δύο φορές, διαθέτοντας επίσης πιστοποίηση Ferrari Classiche.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Τα 12 πιο ακριβά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε δημοπρασία

Για να κάνουμε και μία τεχνική αναφορά, να πούμε ότι η προδιαγραφή «Competizione» σημαίνει ότι αυτή η 1451 GT είναι μία από τις εννέα αλουμινένιες 250 GT LWB California Spider Competizione που φτιάχτηκαν για την αγορά των ΗΠΑ κατ’ απαίτηση των Αμερικανών ντίλερ Luigi Chinetti και John van Neumann.  Κάτω από το καπό βρίσκεται ένα 3λιτρο μοτέρ V12 Tipo 128F που απέδιδε 265 άλογα στις 7.300 rpm. Ο κινητήρας ανέπνεε ατμοσφαιρικά μέσω έξι διπλών καρμπιρατέρ Weber DCL6 και ρουφούσαν βενζίνη από ένα ρεζερβουάρ αγωνιστικών προδιαγραφών, μεγάλης χωρητικότητας για αγώνες αντοχής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Ferrari 365 California Spider 1966-1967

Στον πρώτο αγώνα του, ο Grossman και ο συνοδηγός του έκαναν 294 γύρους, εξασφαλίζοντας την πέμπτη θέση γενικής και την τρίτη στην κατηγορία τους (IC). Επίδοση παραπάνω από αξιοπρεπής αν αναλογιστούμε ότι ήταν η πρώτη επαφή του οδηγού με το Circuit de la Sarthe. Το αυτοκίνητο αποσύρθηκε από τους αγώνες, λιγότερο από ένα χρόνο αργότερα και 17 διοργανώσεις ύστερα από το Le Mans που αναφέραμε, και πουλήθηκε στον επόμενο τυχερό ιδιοκτήτη του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Ferrari 275GTB 1964-1968

Ωστόσο, ύστερα από χρόνια και αφού πέρασε από χέρια διαφόρων ιδιοκτητών, αποκαταστάσεις, αγώνες και Concours, ξαναβγήκε προς πώληση. Το πού θα καταλήξει και για ποια χρήση είναι ακόμη άγνωστο φυσικά. Πάντως είτε για ιστορικούς αγώνες, είτε για επιλεγμένες βόλτες είτε για επένδυση, πρόκειται για ένα υπέροχο και πανέμορφο κομμάτι. Ίσως ένας από τους λίγους λόγους που θα ήθελες να είσαι πολύ, μα πολύ πλούσιος…

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Ferrari 250 GTO @ ανάβαση [video]

Κλείνοντας, να θυμίσουμε ότι η πιο ακριβή 250GT LWB California Spider Competizione είναι αυτή που δημοπρατήθηκε το 2016 από τον οίκο Gooding & Company στο Pebble Beach στην California, έναντι $18,15 εκατ. Ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται των Νο 8 των δέκα ακριβότερων Ferrari σε δημοπρασία. Το αυτοκίνητό μας για να μπει στην παραπάνω δεκάδα χρειάζεται τουλάχιστον $17,16 εκατ. και να ξεπεράσει τα $18,4 εκατ. για να μπει στη δεκάδα των ακριβότερων ανεξαρτήτως μάρκας.

[Πηγή RM Sotheby’s]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube