Η πρώτη Ford Mustang hardtop στο σφυρί

Η πρώτη Ford Mustang hardtop στο σφυρί

Πόσο λέτε να πιάσει η πρώτη Ford Mustang που βγαίνει σε δημοπρασία τον Μάιο από τη Mecum; Απροσδιόριστο, αλλά σαφώς θα είναι πολλά τα λεφτά.

Η πρώτη Ford Mustang hardtop που κατασκευάστηκε άφησε πίσω της τη γραμμή παραγωγής στο Dearborn το 1965.

Το αυτοκίνητο που βλέπετε είναι η δεύτερη Mustang με αριθμό παραγωγής #00002, με μόλις μια Convertible να έχει προηγηθεί. Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε, ότι οι πρώτες Mustang hardtop δεν πρόκειται για αυτοκίνητα με αφαιρούμενη σκληρή οροφή, αλλά για μία από τις δύο κουπέ (Hardtop και Coupé) και για το βασικό μοντέλο της σειράς με σταθερή ατσάλινη οροφή και 2,8λιτρο 6κύλινδρο μοτέρ σε σειρά -η Mustang 1964-½. δεν κατασκευάστηκε ως Fastback. Τα μοντέλα 1964-½ είναι ουσιαστικά το μοντέλο προπαραγωγής και οι πρώιμες Mustang που δεν έχουν τις βελτιώσεις που δέχτηκαν τα μοντέλα του 1965.

Το «αυτοκίνητό μας» θα βγει σε δημοπρασία στο Mecum Indianapolis τον προσεχή Μάιο κα αναμένεται να κατακυρωθεί στον πλειοδότη για μπόλικα χρήματα. Η Mustang hardtop #00002 είναι βαμμένη στο αυθεντικό χρώμα της, το Caspian Blue, και η συναρμολόγησή της ξεκίνησε από το Allen Park, το εργοστάσιο της Ford στο Michigan, όπου κατασκευάστηκαν περίπου 180 ακόμη μοντέλα προ-παραγωγής. Στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο Dearborn, ημιτελής, όπου και ολοκληρώθηκε η συναρμολόγησή της και όπου πήρε αριθμό VIN. Αυτό ο αριθμός είναι ο 5F07U100002 που πιστοποιεί ότι πρόκειται και για την πρώτη Mustang hardtop παραγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ford Mustang 1964-1966

Το αυτοκίνητο προετοιμάστηκε για να παραδοθεί στον ντίλερ Brown Brothers Ford, στο Vancouver του Καναδά. Αλλά λόγω ενός λάθους στη φόρτωση κατά ανεξήγητο τρόπο κατέληξε στην Whitehorse Motors στην Επαρχία Yukon τον Μάιο του 1964, ένα μήνα αργότερα από το ντεμπούτο της Mustang στις 17 Απριλίου του ίδιου χρόνου. Ο ντίλερ της Ford στο Yukon την χρησιμοποίησε ως αυτοκίνητο επίδειξης για λίγους μήνες πριν την πουλήσει την άνοιξη του 1965.

ΔΕΙΤE ΑΚΟΜΗ Παρουσιάζοντας τη Ford Mustang του 1964

Αυτή η Mustang είναι μια από τις ελάχιστες προ-παραγωγής που έχουν επιβιώσει και μέχρι σήμερα άλλαξε 13 ιδιοκτήτες. Το 1997 αγοράστηκε από τον ιστορικό της Mustang και σημερινό ιδιοκτήτης, Bob Fria, που ξόδεψε δύο χρόνια για να την αποκαταστήσει, επαναφέροντάς την στην αυθεντική κατάστασή της. Και είναι πλέον πλήρης, επίσης με το ορίτζιναλ ημερομηνίας  κινητήρα των 170 cid (2,8 lt) και το 3τάχυτο χειροκίνητο σασμάν -υπήρχε και 4άρι έξτρα. Το μοτέρ πρόκειται για ένα 6κύλινδρο σε σειρά, προερχόμενο από την γκάμα των Ford Falcon με 102 ίππους SAE στις 4.400 rpm και 21,6 kgm στις 2.400 rpm –χωρίς παρελκόμενα και φίλτρο αέρα.

ΔΕΙΤE ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ford Mustang 289 '65

Η Mecum δεν έχει δώσει κάποια εκτίμηση σχετικά με την τιμή που θα πιάσει το αυτοκίνητο, αλλά με δεδομένη τη σπανιότητά του το σφυρί θα πέσει βαρύ στην τσέπη του πλειοδότη. Να σας πούμε ότι μια Mustang Fastback ή Convertible του 1965, με μοτέρ 260 cid πιάνει άνετα πάνω από 40 χιλιάδες ευρώ σε κατάσταση Concours. Και έχουν παραχθεί 417.000 αυτοκίνητα όλων των τύπων και των κυβισμών το 1965, που ήταν και νέο ρεκόρ του Detroit. Οπότε φανταστείτε πόσο θα πιάνει ένα σπάνιο προ-παραγωγής, με ιστορικό VIN και φορτωμένο συναισθηματική υπεραξία. Το υπολογίζουμε να ανεβαίνει πάνω από τις 300.000 ευρώ. Η δημοπρασία Mecum Indianapolis θα γίνει μεταξύ 16 και 21 Μαΐου και θα το παρακολουθήσουμε, καθώς είμαστε περίεργοι για την τιμή του.

[Πηγή Mecum]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube