Γίνεται να μην κολλήσεις με αυτήν την Alfa Romeo 6C 3000 CM;

Γίνεται να μην κολλήσεις με αυτήν την Alfa Romeo 6C 3000 CM;

Αυτή εδώ είναι κατά τη γνώμη μας η πιο γοητευτική Alfa Romeo που κατασκευάστηκε ποτέ. Όχι; Τι να κάνουμε; Ξέρετε τι λένε για τις γνώμες!

Δεν αποτελεί μυστικό και είναι αποδεκτό ακόμα και από τους πολέμιούς της ότι η Alfa Romeo έχει φτιάξει μερικά από τα πιο όμορφα, τα πιο γοητευτικά αυτοκίνητα στον πλανήτη.

Και αυτό εδώ είναι πιθανότατα το πιο γοητευτικό -έστω και χωρίς μάσκα με την κλασική ασπίδα της Alfa- για το οποίο, πάλι πιθανότατα, δεν έχετε ακούσει ποτέ στη ζωή σας. Ακόμη κι αν είστε Alfista

Αυτό το αυτοκίνητο που έχτε εμπρός σας λοιπόν είναι μια Alfa Romeo 6C 3000 CM Pininfarina Superflow IV του 1960, για να έχετε κατά νου όλο τα μακρινάρι βαφτιστικό του. Και είναι το μοναδικό δείγμα στον πλανήτη, κάτι που το κάνει ακόμα πιο μοναδικό. Αυτή η μια κι έξω Alfa θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στη Βρετανία στο επερχόμενο Chubb Insurance Concours d’Elegance όπου και θα διαγωνιστεί για το βραβείο της κλάσης των Curvaceous Coupé.

Η Alfa Romeo 6C 3000 CM ξεκίνησε την καριέρα της ως αγωνιστικό για αγώνες αντοχής, και τη τερμάτισε ευδοκίμως με τη δεύτερη θέση γενικής στα Mille Miglia του 1953 και στα χέρια του Juan Manuel Fangio. Μόνο οκτώ δείγματα κατασκευάστηκαν, δύο εκ των οποίων παραδόθηκαν στους ειδικούς καροσερίστες Mario Boano (Carozzeria Ghia) και Pininfarina για να τα μετατρέψουν σε αυτοκίνητα δρόμου. Το πιο διάσημο από τα δύο ήταν αυτό που σμίλεψε ο Pininfarina, το οποίο πέρασε διά μέσου τεσσάρων διαφορετικών εκδοχών μέχρι οι σχεδιαστές του να μείνουν ικανοποιημένου με ό,τι έφτιαξαν. Βαφτισμένο Superflow, το αυτοκίνητο ντεμπουτάρισε στο Salone di Torino το 1956 με καλύμματα από πλεξιγκλάς στους εμπρός τροχούς που χρησίμευαν και ως καλύπτρες των εμπρός φαναριών, ενώ από πλεξιγκλάς ήταν και τα τμήματα της οροφής που συγκρατούσαν τις πόρτες-φτερά γλάρου.

Το πρώτο αυτοκίνητο ακολούθησε η Superflow ΙΙ. Κι ενώ το αρχικό αυτοκίνητο ήταν λευκό με μαύρη ρίγα, η Superflow ΙΙ ξαναβάφτηκε σε ένα εκτυφλωτικό κόκκινο με λευκή ρίγα, υιοθετώντας ταυτόχρονα μια νέα, πιο αιχμηρή ατσάλινη «μύτη». Όλα τα κομμάτια από πλεξιγκλάς αφαιρέθηκαν εκτός από τις καλύπτρες των φώτων. Με ντεμπούτο στο Salon de l’ Auto 1959 στη Γενεύη, η τρίτη εκδοχή του αυτοκινήτου παρουσιάστηκε με ανοιχτή οροφή. Το τέταρτο και τελευταίο δείγμα, εμφανίστηκε στο ίδιο Σαλόνι, ένα χρόνο αργότερα, ενσωματώνοντας τα πιο ωραία κατά τους σχεδιαστές του στοιχεία από τις τρεις προηγούμενες εκδοχές. Όπως και στο αρχικό αυτοκίνητο, υπάρχει ευρεία χρήση πλεξιγκλάς, στην οροφή και στα φώτα, ενώ η 6C 3000 CM Pininfarina Superflow IV μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο ως κουπέ όσο και ως open top.

Κάτω από το καπό της Superflow IV βρίσκεται ένας 6κύλινδρος σε σειρά με 3,5 λίτρα και περίπου 280 άλογα.

«Αποτελεί τεράστια τιμή να επιλεγεί το Salon Privé ως το πρώτο Concours στη Βρετανία γι’ αυτό το επιφανές και με τέτοια επιρροή αυτοκίνητο. Μια από τις σημαντικότερες Alfa Romeo της εποχής της και ένα μεγάλο κομμάτι της ιστορίας του Pininfarina, είμαι σίγουρος ότι θα προσελκύσει την προσοχή των φαν του αυτοκινήτου απ’ όλον τον κόσμο», είπε ο Andrew Bagley, πρόεδρος του Concours.

Η Alfa Romeo 6C 3000 CM Pininfarina Superflow IV θα εκτεθεί στο Concours για περιορισμένο χρόνο, για δύο μέρες, μεταξύ της 31ης Αυγούστου και της 1ης Σεπτεμβρίου. Προσέξτε λοιπόν αν τύχει και βρεθείτε εκεί, μην κολλήσετε ανεπανόρθωτα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube