Toyota Supra παντός εδάφους με turbodiesel και αερανάρτηση
Κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να μετατρέψει μια Supra τέταρτης γενιάς σε όχημα εκτός δρόμου.
Από το 1993 που παρουσιάστηκε η τέταρτη γενιά της Toyota Supra (A80) μέχρι και σήμερα, έχουμε δει άπειρες βελτιωμένες εκδοχές της σε όλο τον κόσμο, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε σκεφτεί να μετατρέψει το ιαπωνικό μοντέλο σε "εργαλείο" εκτός δρόμου.
Ο Ashley Whitsey (δείτε εδώ το προφίλ του στο Instagram) ξεκίνησε το περίεργο αυτό project με την προσθήκη αερανάρτησης Air LIft universal με διπλούς συμπιεστές αέρα Airmaxx 580, που επιτρέπει την αυξομείωση της απόστασης από το έδαφος. Οι θόλοι της Supra μεγάλωσαν έτσι ώστε να χωρέσουν τα νέα ελαστικά παντός εδάφους με διάμετρο 30" εμπρός και 32" πίσω, τα οποία σκεπάζονται από φαρδύτερα φτερά. Επιπλέον, κόπηκε το κάτω μέρος το εμπρός προφυλακτήρα έτσι ώστε να βελτιωθεί η γωνία προσέγγισης. Τέλος, μια μεταλλική σχάρα οροφής επιτρέπει τη μεταφορά όσων αντικειμένων δε χωρούν στο πορτ παγκάζ της Supra, ενώ φιλοξενεί και δύο μπάρες LED που μπορούν να κάνουν τη νύχτα μέρα στην εξοχή.
Οι μετατροπές δε σταματούν στην ανάρτηση και την εξωτερική εμφάνιση, καθώς ο ιδιοκτήτης είχε το θάρρος να αφαιρέσει τον θρυλικό κινητήρα 2JZ που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την τέταρτη γενιά της Supra. Στη θέση του τοποθέτησε έναν εξακύλινδρο σε σειρά turbodiesel 12 V Cummins. Ο πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 250 PS όμως με τη βοήθεια νέων turbo, intercooler και άλλων βελτιώσεων, ο στόχος είναι να φτάσει τους 500 PS και τα 1355 Nm ροπής.
Η Supra που θυμίζει αυτοκίνητο του Mad Max χρειάζεται ακόμα λίγη δουλίτσα για την ολοκλήρωση όπως και ένα καλό βάψιμο. Πάντως οι θαυμαστές του μοντέλου ίσως απογοητευτούν όταν δουν την παρακάτω φωτογραφία που απεικονίζει το όχημα πριν από τις μετατροπές.
Πηγή: Road and Track