Θα μας απασχολήσει αυτό το πρώτης γενιάς Mazda MX-5 shooting brake

Θα μας απασχολήσει αυτό το πρώτης γενιάς Mazda MX-5 shooting brake

Σε ένα γκαράζ στο Los Angeles, κάποιος ετοιμάζει ένα shooting brake MX-5 πρώτης γενιάς που αναμένεται να απασχολήσει πολύ το internet το επόμενο διάστημα.

Η Hermes Performance είναι ένα συνεργείο hot-rod στην California. Το αφεντικό δεν είχε κάποια ιδιαίτερη αγάπη για το Mazda MX-5. Παρόλα αυτά είχε οραματιστεί ένα shooting brake αμάξωμα πάνω σε ένα Mazda MX-5. Και το δούλευε στον ελεύθερο χρόνο του.

Το προτζεκτ ήταν μυστικό μέχρι πριν λίγο καιρό. Ο Herschel (σκέτο, χωρίς επώνυμο) δεν ήθελε να δείξει σε αυτό το τόσο πρώιμο στάδιο το αυτοκίνητο. Αλλά εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο κάποιες επεξεργασμένες εικόνες (renderings) οι οποίες σχεδιαστικά έχουν στοιχεία που είναι κοντά σε πράγματα που ο Herschel έχει στο μυαλό του. Έτσι προέκυψε το δίλημμα: Να συνεχίσει να δουλεύει μυστικά και όταν δείξει το αυτοκίνητο να «τα ακούσει» ότι αντέγραψε τον καλλιτέχνη που έφτιαξε τα renderings; Ή να αποκαλύψει το προτζεκτ; Και έκανε το δεύτερο.

Ή επιχείρηση ασχολείται με αμερικάνικα hot-rods και muscle cars. Αποκαταστάσεις, μετατροπές και ιδιοκατασκευές. Τα MX-5 προέκυψαν στην πορεία. Και ουσιαστικά γεμίζουν τα κενά, ανάμεσα στις βαριές δουλειές. Αν και το συνεργείο έχει τον εξοπλισμό να κατασκευάζει κομμάτια από το μηδέν, η οροφή που θα χρησιμοποιηθεί για τη μετατροπή του MX-5 NA σε shooting brake είναι από Honda Civic 6ης γενιάς. Τα πίσω φτερά είναι σαφώς πιο φουσκωμένα, όπως βλέπουμε στις εικόνες, για να μη «χαθούν» οπτικά, τώρα που θα υπάρχουν πίσω κολόνες και οροφή. Η Ferrari FF αλλά και «Το Παπούτσι», η BMW Z3 M είναι πηγές έμπνευσης του Herschel, όπως παραδέχεται ο ίδιος.

Το αυτοκίνητο θα έχει πολλά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, πέρα από την οροφή: Ανθρακονημάτινα καπό και πόρτες, roll-cage αλλά και έναν 4κύλινδρο τούρμπο κινητήρα από Mitsubishi Evo 8 με ιπποδύναμη περίπου 800 άλογα. Αυτές θα είναι οι προδιαγραφές του πρώτου αυτοκινήτου το οποίο  ο δημιουργός του ονομάζει Job One. Από εκεί και μετά, θα έχει διαθέσιμη και μια πιο προσιτή έκδοση με κόστος που δεν θα ξεπερνά τα $5.000. Μείνετε συντονισμένοι.

Πηγή R&T

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube