Νέος μικρός βενζινοκινητήρας από τη Volkswagen

Νέος μικρός βενζινοκινητήρας από τη Volkswagen

Ο νέος 1.5 TSI, λέει η VW, αποτελεί το τέλειο αντίδοτο στη λαίλαπα των ντίζελ, φορτωμένος τεχνολογία και 10% πιο αποδοτικός από τον «παλιό» 1.400άρη.

Η Volkswagen αποκάλυψε τον αντικαταστάτη του υφιστάμενου βενζινοκινητήρα τούρμπο, του 1.4 TSI, στην ετήσια μηχανολογική διάσκεψή της, στο Vienna Motor Symposium.

Ο πιο πρόσφατος κινητήρας μικρού κυβισμού της γερμανικής εταιρείας έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρα και η VW λέει ότι είναι αποδοτικότερος έως και 10% από τον τωρινό 1.400άρη της.

Διαθέσιμος αργότερα μέσα στο 2016, το νέο μοτέρ ονομάζεται EA211 TSI evo και θα προσφέρεται με 131 ή 150 PS και μέχρι 20,4 kgm από τις μόλις 1.300 rpm. Με υψηλή συμπίεση 12,5:1, το νέο μοτέρ λειτουργεί στον κύκλο Miller. Διαθέτει ακόμη νέο σύστημα ψεκασμού common-rail που μπορεί να ψεκάζει στο θάλαμο καύσης με πίεση μέχρι 350 bar.

Με τη δήλωση της VW ότι αποτελεί μια παγκόσμια πρωτιά, η νέα τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας επιτρέπει στον συμπιεστή να δώσει υψηλή πίεση υπερπλήρωσης με χαμηλή ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα. Έτσι επιτρέπει στη μέγιστη ροπή να αποδίδεται 35% χαμηλότερα στο φάσμα λειτουργίας του μοτέρ.

Και τέλος, ο EA211 TSI evo διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων, το σύστημα ACT που το γνωρίζουμε ήδη από τον 1.4 TSI. Να θυμίσουμε ότι το Active Cylinder Technology απενεργοποιεί τη λειτουργία των δύο κυλίνδρων όταν η ανάγκη του μοτέρ σε φορτίο είναι μικρή.

Η κορυφαία από πλευράς ισχύος έκδοση του 1.5 TSI, αυτή με τα 150 άλογα, θα διατίθεται με αυτό που η VW ονομάζει «APS-coated» για τα χιτώνια των κυλίνδρων. Το APS περιγράφεται ως ένα σπρέι λεπτόκοκκης «σκόνης» που βοηθά να δημιουργηθούν μικροσκοπικοί θύλακοι στο λιπαντικό στα τοιχώματα του κυλίνδρου που, όπως λέει η VW, μειώνει τις τριβές και τη φθορά.

Προκειμένου να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο την αποδοτικότητα του μοτέρ, εφαρμόσθηκε μια σειρά από νέα συστήματα διαχείρισης της θερμότητας. Μεταξύ αυτών και ένα σύστημα που κρατά την τρόμπα νερού εκτός λειτουργίας, μέχρι να έρθει το μοτέρ στην ενδεδειγμένη θερμοκρασία, οπότε και το κάνει ταχύτερα.

Αυτή τη στιγμή παραμένει άγνωστο σε ποιο μοντέλο της VW θα ντεμπουτάρει ο νέος κινητήρας, ωστόσο το πιθανότερο είναι οι Γερμανοί να ξεκινήσουν από το Golf.

[Πηγή VW] 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube