Νέα Τεχνολογία DRIVEGUARD από την BRIDGESTONE

Νέα Τεχνολογία DRIVEGUARD από την BRIDGESTONE

Επειδή τα ελαστικά του αυτοκινήτου σας μπορούν να τρυπήσουν ανά πάσα στιγμή κι επειδή συνήθως αυτό γίνεται στο λάθος μέρος και τη λάθος στιγμή, η BRIDGESTONE έχει την λύση και αυτή λέγεται DRIVEGUARD!

Η BRIDGESTONE παρουσιάζει τη νέα τεχνολογία DRIVEGUARD που εντυπωσιάζει, βγάζει τον οδηγό από την δύσκολη θέση της άμεσης ακινητοποίησης του οχήματός του και βάζει την ρεζέρβα σε «αχρηστία»!

Σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου παρουσιάστηκε από τους ανθρώπους της ΕΛΑΣΤΡΑΚ (επίσημου αντιπρόσωπου της BRIDGESTONE στην Ελλάδα), το νέο επαναστατικό ελαστικό DRIVEGUARD, το οποίο διαθέτει τεχνολογία που επιτρέπει στον οδηγό- παρόλο που έχει τρυπήσει το ελαστικό κι έχει χάσει τον αέρα του - να διατηρήσει τον έλεγχο του οχήματος και να συνεχίσει να οδηγεί για ακόμα 80 km με ταχύτητα έως 80 km/h, μέχρι να φθάσει σε κατάλληλο σημείο για την επισκευή ή την αντικατάστασή του. Παρέχει δηλαδή στον οδηγό μια πρόσθετη προστασία που του επιτρέπει να συνεχίσει το ταξίδι του χωρίς να χάνει χρόνο και χωρίς να χρειαστεί να ακινητοποιήσει άμεσα το αυτοκίνητό του.

Αυτό οφείλεται στα υποστηρικτικά και σκληρά ενισχυμένα πλευρικά τοιχώματα που μαζί με τα ειδικής σχεδίασης πτερύγια ψύξης στο εξωτερικό μέρος του ελαστικού (Cooling Fin) τα οποία κατανέμουν ομοιόμορφα τη θερμότητα από την τριβή του τρυπημένου ελαστικού, διασφαλίζουν την δυνατότητα κίνησης και μπορούν να κρατήσουν με ασφάλεια το βάρος του αυτοκινήτου, ακόμα και με πλήρη απώλεια της πίεσης του αέρα, για απόσταση μέχρι 80 km.

Ταυτόχρονα τα ελαστικά DRIVEGUARD, με νέα σχεδίαση πέλματος και νέα πρωτοποριακά υλικά , πετυχαίνουν την υψηλότερη βαθμολογία στο βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ προσφέρουν πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας στο στεγνό.

Τα καινοτόμα ελαστικά DRIVEGUARD δεν απευθύνονται σε συγκεκριμένα μοντέλα εταιριών αλλά μπορούν να τοποθετηθούν σε κάθε επιβατικό όχημα που διαθέτει σύστημα ειδοποίησης απώλειας πίεσης ελαστικών (TPMS). Οι κάτοχοι αυτοκινήτων τα οποία δεν διαθέτουν εγκατεστημένο από το εργοστάσιο σύστημα TPMS,  μπορούν να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου ελαστικού, αγοράζοντας και τοποθετώντας στο αυτοκίνητό τους ένα σύστημα TPMS από αυτά που διατίθενται σο εμπόριο.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε, για μια απόσταση αρκετών χιλιομέτρων, αυτοκίνητα με ελαστικά DRIVEGUARD και με απώλεια αέρα σε ελαστικό του μπροστινού άξονα, ως προσομοίωση της περίπτωσης τρυπημένου ελαστικού. Πραγματικά ήταν εντυπωσιακή η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, μιας και παρόλη την απώλεια αέρα στο ελαστικό η οδηγική συμπεριφορά δεν άλλαξε ακόμα κι όταν κινηθήκαμε στο όριο των 80 km/h που δίνει ο κατασκευαστής. Δεν υπήρχε τρέμουλο στο τιμόνι, δεν υπήρχε τράβηγμα και απώλεια κατεύθυνσης του οχήματος σε απότομους ελιγμούς και στο απότομο φρενάρισμα και γενικά δεν καταλάβαινες την ύπαρξη του «σκασμένου» ελαστικού παρα μόνο από τον πιο έντονο θόρυβο που έκανε. Κι αυτό μόνο αν είχες το παράθυρο ανοιχτό!

Με όλα τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας των ελαστικών Run-flat  χωρίς όμως τα βασικά μειονεκτήματά τους και με δεδομένη την δυνατότητα  τοποθέτησή τους σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα (με TPMS), το ελαστικό DRIVEGUARD έχει μόνο έναν δρόμο μπροστά του…αυτόν της επιτυχίας!

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα ελαστικά DRIVEGUARD επισκεφθείτε το www.elastrak.gr

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube