Η OnStar φτάνει το 1 δισεκατομμύριο αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες

Η OnStar φτάνει το 1 δισεκατομμύριο αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες

Η προσωπική υπηρεσία συνδεσιμότητας και υποστήριξης γνωρίζει παγκόσμια επιτυχία.

Η υπηρεσία OnStar έχει ανταποκριθεί σε πάνω από 1 δισεκατομμύριο αιτήματα πελατών, οι οποίοι επικοινωνούν μαζί της μέσω τηλεφώνου, εφαρμογής κινητού ή ενσωματωμένης κινητής τηλεφωνίας από τα αυτοκίνητα ή τα φορτηγά τους.

Η OnStar λανσαρίστηκε σχεδόν πριν από 19 χρόνια για πρώτη φορά στη βιομηχανία σαν μία υπηρεσία που ενεργοποιούσε μία τηλεφωνική κλήση όταν έσκαγε κάποιος αερόσακος, Σήμερα ξεκλειδώνει πόρτες από απόσταση, δίνει οδηγίες πλοήγησης απευθείας στο όχημα, λαμβάνει και στέλνει email για την κατάσταση του οχήματος.

Ένας πελάτης επικοινωνεί με την OnStar κάθε δύο δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει περίπου 5 εκατομμύρια κλήσεις το μήνα από μία βάση συνδρομητών άνω των 7 εκατομμυρίων. Αν προσθέσουμε 8,8 εκατομμύρια διαδράσεις το μήνα από την εφαρμογή κινητού, μπορείτε να αντιληφθείτε πόσο απαραίτητη έχει γίνει η OnStar από το 1996 που λανσαρίστηκε.

«Η OnStar δημιούργησε το πρώτο συνδεδεμένο αυτοκίνητο το 1996 και σήμερα παραμένει στο προσκήνιο της καινοτομίας με υπηρεσίες για μοντέλα Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac που σύντομα θα διατίθενται και για οχήματα Opel σε όλο τον κόσμο» δήλωσε η Alicia Boler-Davis, αντιπρόεδρος Global Connected Customer Experience (Εμπειρίας Παγκόσμιου Συνδεμένου Πελάτη) της General Motors. «Η ταχύτητα με την οποία καταγράφηκαν 1 δισεκατομμύριο διαδράσεις δείχνει την τεράστια ζήτηση των πελατών για συνδεσιμότητα οχημάτων και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το δεύτερο δισεκατομμύριο διαδράσεις θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα.»

Η υπηρεσία συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar θα λανσαριστεί στην Ευρώπη στις 3 Αυγούστου, 2015.

Η επόμενη γενιά Opel Astra, που θα γιορτάζει το ντεμπούτο της στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (17 – 27 Σεπτεμβρίου), θα είναι το πρώτο εντελώς νέο μοντέλο Opel που θα διατίθεται με OnStar. Το σύστημα θα μπορεί επίσης να παραγγέλνεται με τα ADAM, Cascada, Corsa, Insignia, Meriva, Mokka και Zafira Tourer σε ορισμένες αγορές. Αρχικά η υπηρεσία Opel OnStar θα λανσαριστεί σε 13 Ευρωπαϊκές αγορές, και συγκεκριμένα σε Βέλγιο, Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Αυστρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ελβετία και Ισπανία, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες. Στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμο από τον μήνα Σεπτέμβριο του 2016. Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν ολόκληρη τη γκάμα υπηρεσιών της Opel OnStar που περιλαμβάνει την 24ωρη υπηρεσία κλήσεων επείγουσας ανάγκης δωρεάν τους πρώτους 12 μήνες μετά την ταξινόμηση.

Οι ιδιοκτήτες Smartphone θα μπορούν να συνδέουν τα οχήματά τους από απόσταση με μία Smartphone App. Επιπλέον, η Opel OnStar θα βοηθά κατόχους οχημάτων και την αστυνομία σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο με το σύστημα έχει κλαπεί.

Η Opel OnStar μπορεί επίσης να στέλνει στους συνδρομητές ένα email κάθε μήνα με τη Διάγνωση του Οχήματος που θα περιλαμβάνει τα σημαντικότερα στοιχεία και δεδομένα του αυτοκινήτου. Επιπλέον, μπορεί να ζητηθεί ένας διαγνωστικός έλεγχος οποιαδήποτε στιγμή πιέζοντας ένα μπουτόν, για μεγαλύτερη ξεγνοιασιά πριν την έναρξη ενός μεγάλου ταξιδιού.

Οι συνδρομητές της Opel OnStar στην Ευρώπη θα έχουν τον πλήρη έλεγχο των δεδομένων τους και των υπηρεσιών Opel OnStar που λαμβάνουν. Πριν την ενεργοποίηση των υπηρεσιών θα πρέπει να συμφωνήσουν με τους όρους και τις προϋποθέσεις. Επιπλέον, θα μπορούν να επιλέξουν κατά πόσον επιθυμούν να αποκαλύψουν την τρέχουσα τοποθεσία τους – πιέζοντας το μπουτόν Privacy η θέση τους παραμένει κρυφή.

Η υπηρεσία απαριθμεί μέχρι τώρα 1 δισεκατομμύριο διαδράσεις που κατανέμονται ως εξής:

  • 5,5 εκατομμύρια Υπηρεσίες Έκτακτης Ανάγκης
  • 156 εκατομμύρια αιτήματα μέσω εφαρμογής κινητού
  • Οδική Βοήθεια πάνω από 3,9 εκατομμύρια φορές
  • Πάνω από 390 αναφορές Διάγνωσης Οχήματος

Η OnStar έχει βοηθήσει ακόμα και σε γεννήσεις μωρών (deliver babies) και συνεργάζεται με το North American Aerospace Defense Command (NORAD) για την παρακολούθηση του Αι Βασίλη την παραμονή των Χριστουγέννων (Santa Claus on Christmas Eve).

Πριν γίνει γνωστή σαν OnStar, η υπηρεσία ονομαζόταν αρχικά Project Beacon. Στόχος ήταν η ενσωμάτωση ασύρματης επικοινωνίας μέσα σε οχήματα, πολλά χρόνια πριν τη μαζική υιοθέτηση των smartphones.

Το φθινόπωρο του 1996, η OnStar έκανε το ντεμπούτο της στις Cadillac DeVille, Seville και Eldorado. Η υπηρεσία αρχικά προσέφερε Ειδοποιήσεις για Ενεργοποίηση Αερόσακου, τη βάση της φιλοσοφίας ασφάλειας και προστασίας της OnStar, που εξελίχθηκε σε Αυτόματη Απόκριση σε Σύγκρουση η οποία χρησιμοποιεί αισθητήρες ικανούς να προσδιορίζουν τη σοβαρότητα των επιπτώσεων μιας σύγκρουσης και την ειδοποίηση ενός συμβούλου της OnStar για παροχή βοήθειας. Η OnStar σήμερα ανταποκρίνεται σε πάνω από 100.000 επείγουσες κλήσεις κάθε μήνα.

[Πηγή: Opel]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube