Άνοιγμα στην ηλεκτροκίνηση από τη Škoda

Άνοιγμα στην ηλεκτροκίνηση από τη Škoda

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της εταιρείας θα είναι ένα SUV που θα λανσαριστεί το 2020, βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα του ομίλου Volkswagen.

Ένα αυθύπαρκτο SUV θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Škoda και ο προγραμματισμός της εταιρείας λέει ότι θα το δούμε το 2020.

Ο πρόεδρος της Škoda, Bernhard Maier, δήλωσε πρόσφατα στους βρετανούς συνεργάτες μας πως «Είμαστε μέλος της ομάδας που εξελίσσει την ηλεκτρική πλατφόρμα του ομίλου μας. Δεν υπάρχει εναλλακτική απέναντι στον ηλεκτρισμό, πρέπει να τον ασπαστείς ως τεχνολογία». Είναι εξάλλου κοινό μυστικό, ότι ο όμιλος Volkswagen δουλεύει προς στην κατεύθυνση ενός αυτοκινήτου με αυτονομία σχεδόν 500 km ύστερα από 15 λεπτά φόρτισης και τιμή χαμηλότερη από ενός αντίστοιχου συμβατικού μοντέλου.

Ο λόγος που το ηλεκτρικό SUV της εταιρείας θα είναι αυθύπαρκτο μοντέλο και όχι η ηλεκτρική έκδοση ενός άλλου, είναι πολύ απλός: Είναι πολύ πιο βολικό να χρησιμοποιήσεις μια πλατφόρμα που έχει εξαρχής σχεδιαστεί γι’ αυτόν ακριβώς το σκοπό. Αυτό λύνει πολλά χωροταξικά προβλήματα.

Η νέα πλατφόρμα ονομάζεται MEB και την είδαμε για πρώτη φορά στο πρωτότυπο Volkswagen Budd-e. Οι μπαταρίες του θα βρίσκονται σε ένα επίπεδο πάτωμα τύπου σάντουιτς, μια επιλογή που ελευθερώνει πολύ χώρο για την καμπίνα του αυτοκινήτου. Τόσο που να μην αποκλείεται και η 7θέσια διαρρύθμιση.

Ωστόσο, το συγκεκριμένο SUV δε θα είναι το πρώτο Škoda με μπαταρίες. Θα προηγηθούν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις των Superb και Kodiaq, που αμφότερες θα παρουσιαστούν το 2019. Πλάνο για περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει, όμως μέσα στα επόμενα τρία χρόνια θα είναι πιο ξεκάθαρο αυτό το ενδεχόμενο.

Διαβάστε ακόμα Test drive: Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 4x4

Η στροφή της Škoda προς τον ηλεκτρισμό, είναι μέρος της νέας στρατηγικής της εταιρείας που ονομάζεται Strategy 2025 και αντικαθιστά τη Strategy 2018. Η αναπροσαρμογή αυτή προέκυψε μετά την καθίζηση της ρωσικής αγοράς, στην οποία η Τσέχικη φίρμα στήριζε ένα πολύ σημαντικό μέρος της ανάπτυξής της.

Μάλιστα η νέα στρατηγική δεν αποκλείει και μια μικρή αλλαγή του ύφους ολόκληρης της μάρκας εάν αυτό κριθεί απαραίτητο για να ανταπεξέλθει στα νέα δεδομένα της αγοράς.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube