Tokyo Motor Show 2017: Suzuki e-Survivor, το μικρό SUV του μέλλοντος

Tokyo Motor Show 2017: Suzuki e-Survivor, το μικρό SUV του μέλλοντος

Μικρό, φουτουριστικό και εξωτικό πρωτότυπο SUV που προδιαγράφει τα Jimny και Vitara του μέλλοντος.

Η Suzuki, μαζί με μια σειρά από minicar και kei car για την εγχώρια αγορά, αποκάλυψε στο σταντ της στο Tokyo το πρωτότυπο e-Survivor, ένα μικρό, σκληροτράχηλο SUV κάμπριο. Μια σπουδή για το πώς φαντάζεται το μελλοντικό μικρό off-roader.

Όπως σαφώς το όνομα αφήνει να εννοηθεί, το e-Survivor είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Σχεδιάστηκε για να φορά από ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε τροχό και όσον αφορά τις διαστάσεις του είναι λίγο πιο μακρύ και πιο φαρδύ από το υφιστάμενο Jimny.

Με μεγάλη απόσταση από το έδαφος, μεγάλα τόξα τροχών και ανύπαρκτους προβόλους, μας αφήνει να καταλάβουμε ότι διαθέτει κορυφαία ικανότητα στην προσέγγιση, στη γωνία ράμπας και στην αποχώρηση εμποδίου. Επιπλέον, τα λάστιχά του για βαρύ 4x4 έρχονται ως μια ακόμα επιβεβαίωση των δυνατοτήτων του εκτός ασφάλτου.

Στη καμπίνα έχουμε να κάνουμε με μια διθέσια διάταξη και ανοικτή οροφή, φέρνοντάς μας εταιρικά πίσω στη δεκαετία του ’90 με εκείνο το ανεκδιήγητο και αλήστου ομορφιάς X-90. Από την άλλη όμως, υπάρχουν αισθητικά στοιχεία που αντιλαμβάνεσαι ότι Jimny και Vitara ενυπάρχουν με κομμάτι της προσωπικότητάς τους μέσα στο e-Survivor. Μια σφαιρική οθόνη απεικονίζει το αυτοκίνητο και τον περιβάλλοντα χώρο του, πιθανότατα από αισθητήρες που υπάρχουν γύρω γύρω στο αυτοκίνητο και μεταφέρουν δεδομένα. Και λέμε «πιθανώς» διότι η ιαπωνική εταιρεία δεν έδωσε καμία λεπτομέρεια σχετικά με το αυτό το σύστημα εποπτείας.

Μια οθόνη στο κέντρο του τιμονιού και μία που καταλαμβάνει το κάτω τμήμα του παρμπρίζ, με ενσωματωμένη λειτουργία απεικόνισης επαυξημένης πραγματικότητας εμπρός από το αυτοκίνητο, ολοκληρώνουν το φουτουριστικό σύστημα ψυχαγωγίας.

Το πρωτότυπο είναι στηριγμένο σε πλαίσιο τύπου σκάλας, ακριβώς όπως το επερχόμενο Jimny, παρόλο που το e-Survivor «θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε μια αγορά μέχρι 100 χρόνια στο μέλλον», σύμφωνα με τη Suzuki.

Παρά την προβολή του σε ένα απώτερο μέλλον, το e-Survivor εξακολουθεί να έχει τιμόνι και χειριστήρια για τον οδηγό, υποδηλώνοντας ότι η Suzuki προβλέπει να μην φτάνει στην κατηγορία των off-roaders η πλήρως αυτόνομη οδήγηση.

Η Suzuki, που θα γιορτάζει τα 100 χρόνια της το 2020, με το e-Survivor μάλλον ξεκίνησε ένα πρόγραμμα πρωτοτύπων κατά το πρότυπο της BMW με το Next 100.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube