Peugeot 308 R HYbrid: 500 PS και 0-100 σε 4,0" [video]

Peugeot 308 R HYbrid: 500 PS και 0-100 σε 4,0" [video]

Χάτσμπακ περιτύλιγμα σε ένα υβριδικό με 500 ίππους και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση.

Παρ’ ότι το 308 R των 270 ίππων, που παρουσιάστηκε το 2013, δεν έχει μπει ακόμα στην παραγωγή, η γαλλική εταιρεία ετοίμασε ένα ακόμα πρωτότυπο βασισμένο στο μικρό οικογενειακό της μοντέλο.

Δανειζόμενο στοιχεία από το πρωτότυπο Quartz που είδαμε στη Γενεύη τον προηγούμενο μήνα, το 308 R Hybrid έχει πολύ επιθετική εμφάνιση χάρη στο ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, τα φαρδύτερα κατά 80 mm, σε σχέση με το απλό 308, μετατρόχια και τους τροχούς των 19 ιντσών με ελαστικά 235/35.

Το συγκεκριμένο concept εξελίχθηκε από την Peugeot Sport και συνδυάζει τον υπερτροφοδοτούμενο 1.6 των 270 PS από το RCZ R με έναν ηλεκτροκινητήρα, ισχύος 115 PS, σε κάθε άξονα. Αυτό το καθιστά τετρακίνητο, κάτι μάλλον απαραίτητο για να περάσει η συνολική ισχύς των 500 PS και η μέγιστη ροπή 73,7 kgm στο δρόμο.

Με τέτοια νούμερα, δεν προκαλούν έκπληξη ο χρόνος των 4,0" για τα 0-100 km/h και η (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη) τελική των 250 km/h. Ταυτόχρονα, χάρη στο υβριδικό σύστημα, οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 70 g/km!

«Με την εμπειρία που έχουμε αποκτήσει στα υβριδικά οχήματα από το αγωνιστικό 908, το σύστημα κίνησης του 308 R HYbrid δίνει μια εικόνα για την πιθανή χρήση του σε μελλοντικά σπορ μοντέλα», είπε ο διευθυντής της Peugeot Sport, Bruno Famin.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις ρυθμίσεις:

·         Hot Lap: 500 PS και 73,7 kgm, ήτοι η μέγιστη δυνατή απόδοση.

·         Track: 400 PS και 53,5 kgm από τον βενζινοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα του πίσω άξονα.

·         Road: 300 PS και 40,4 kgm. Ιδανική για χρήση σε δημόσιους δρόμους, με τον βενζινοκινητήρα να αποδίδει τη μέγιστη ισχύ, τον ηλεκτροκινητήρα του πίσω άξονα να βοηθά στη μέγιστη επιτάχυνση και τον εμπρός απενεργοποιημένο.

·         ZEV: Χρησιμοποιεί κατά κόρον τον πίσω ηλεκτροκινητήρα, με τον εμπρός να εμπλέκεται ανάλογα με την πίεση που ασκείται στο δεξί πεντάλ.

Για το φρενάρισμα φροντίζουν τόσο οι δίσκοι διαμέτρου 380 mm εμπρός (με τετραπίστονες δαγκάνες) και 290 mm πίσω, όσο και οι ηλεκτροκινητήρες που είναι σχεδιασμένοι να επιβραδύνουν το όχημα αλλά και να ανακτούν ενέργεια κατά τη διαδικασία, φορτίζοντας τη μπαταρία.

[Πηγή: Peugeot]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube