Νέο πρωτότυπο του θρυλικού Quattro από την Audi στη Φρανκφούρτη

Νέο πρωτότυπο του θρυλικού Quattro από την Audi στη Φρανκφούρτη

Η πρόθεση της Audi να αναβιώσει το θρυλικό Quattro μας είναι γνωστή από καιρό και θα μας το επιβεβαιώσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης παρουσιάζοντας ένα νέο πρωτότυπο

Είναι επίσημο και το πιστοποιούν τα σκίτσα που έδωσε στη δημοσιότητα η Audi. Η γερμανική εταιρεία θα παρουσιάσει στην προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης μια νεότερη πρωτότυπη εκδοχή του Quattro, του νέου σπορ μοντέλου της που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας της, πάνω και από το R8, και θα λανσαριστεί στην αγορά πιθανότατα προς το τέλος του 2014.

Όπως δηλώνει και η ονομασία του, το νέο σπορ κουπέ της Audi θα αναβιώσει ένα από τα σημαντικότερα και πιο θρυλικά μοντέλα της εταιρείας, το Sport Quattro του 1984 που κυριάρχησε στους αγώνες Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι τη δεκαετία του ’80. Λίγες πληροφορίες έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Quattro και αυτές συγκεχυμένες.

Ενώ οι αρχικές ενδείξεις, δηλαδή το πρωτότυπο Quattro που είχε δείξει η Audi το 2010, έδειχνα ότι το νέο Quattro θα βασίζεται σε μια εκδοχή της πλατφόρμας MLB, που χρησιμοποιείται και στο Audi RS5, νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι το πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί σε λίγο καιρό στην Φρανκφούρτη θα βασίζεται σε μια κοντύτερη εκδοχή του πατώματος του RS7. Αυτό σημαίνει ότι το μεταξόνιό του δεν θα κυμαίνεται στα 2,6 μέτρα, αλλά στα περίπου 2,81 μέτρα. Άρα και το μήκος του αναμένεται να ξεπερνά τα 4,5 μέτρα. Θα είναι δηλαδή σχεδόν 20 πόντους μακρύτερο από το πρωτότυπο του 2010.

Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να αυξήσει τους χώρους της καμπίνας αλλά θα δυσκολέψει αρκετά την Audi να κρατήσει το βάρος στα χαμηλά επίπεδα που έχει δηλώσει κατά καιρούς. Όσο αλουμίνιο και ανθρακόνημα και αν χρησιμοποιήσουν στην κατασκευή του, το βάρος δύσκολα θα περιοριστεί στα 1.300 kg που ήταν ο αρχικός στόχος των μηχανικών της Audi.

Όσον αφορά τον κινητήρα που θα αναλάβει την κίνηση του Quattro, υπάρχει διχογνωμία. Το σίγουρο είναι ότι βασική πηγή θα είναι ο 4λιτρος twin-turbo V8 που τοποθετείται και στα RS6 και RS7. Μόνο που για την περίσταση θα κερδίσει περίπου 50 PS ακόμα, με την ισχύ του από τα 560 PS να ανεβαίνει λίγο πάνω από τα 600 PS. Στη μετάδοση θα χρησιμοποιηθεί φυσικά ό,τι καλύτερο υπάρχει σήμερα στα ράφια της Audi. Από τετρακίνηση με τρία διαφορικά και ενεργή μεταφορά ροπής (torque vectoring) μέχρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (S tronic) επτά σχέσεων.

Ωστόσο, νεότερα δημοσιεύματα του γερμανικού ειδικού Τύπου, αναφέρουν ότι το πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί στην Φρανκφούρτη θα φέρει στην ονομασία του και τη λέξη e-tron. Τι σημαίνει αυτό; Πολύ απλά ότι το νέο Quattro θα είναι υβριδικό. Το σενάριο αυτό προβλέπει ότι ο V8 βενζινοκινητήρας θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 170 PS, με τη συνδυασμένη ισχύς του να πλησιάζει τα 800 PS.

Πιο σενάριο από τα δυο θα ισχύσει θα το μάθουμε στην επίσημη παρουσίαση του νέου Audi Quattro στη Φρανκφούρτη, όπου θα είμαστε εκεί για να σας μεταδώσουμε όλες τις εξελίξεις. Μέχρι τότε μείνετε συντονισμένοι!   

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube