Νέο Audi Allroad Shooting Brake, επίσημες προδιαγραφές

Νέο Audi Allroad Shooting Brake, επίσημες προδιαγραφές

Ύστερα από τη διαρροή των φωτογραφιών του Allroad Shooting Brake, η Audi έσπευσε να τραβήξει την κουρτίνα των προδιαγραφών του.

Ύστερα από την online διαρροή των φωτογραφιών του πρωτότυπου κουπέ crossover που επίσημα ονομάζεται Allroad Shooting Brake, η Audi έσπευσε να τραβήξει επίσης online την κουρτίνα των προδιαγραφών του, πριν ακόμη ανοίξει τις πύλες του το NAIAS στο Detroit.

Όπως είχαμε αναφέρει, το Allroad Shooting Brake, που αισθητικά πατά στην τρίτη γενιά του TT που θα γνωρίσουμε αργότερα εφέτος, περιμέναμε να φέρει τα πάνω κάτω στο σχεδιασμό. Και αυτό διότι ακουγόταν έντονα πέρσι την άνοιξη ότι η Audi θα αναθεωρήσει τη σχεδιαστή γλώσσα της.

Τελικά όμως εκείνο που βλέπουμε, τόσο από το πρωτότυπο όσο και από το καμουφλαρισμένο TT που δοκιμάζεται σε πίστες και δρόμους, είναι ότι η Audi συνεχίζει την ασφαλή συνταγή της υφιστάμενης αισθητικής της γκάμας της.

Το πρωτότυπο Allroad Shooting Brake έχει μήκος 4,2 m, πλάτος 1,85 και ύψος 1,41 m, με το μεταξόνιό του να φτάνει μόλις το 2,51 m, ενώ πατά σε 19άρες ζάντες που είναι ντυμένες με λάστιχα 255/40.
 
Το βάρος των 1.600 kg του πρωτοτύπου δεν είναι μεγάλο για το μέγεθός του και για τις μπαταρίες με τις οποίες είναι φορτωμένο, μιας και το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από συνδυασμό αλουμινίου και πλαστικού ενισχυμένου από ανθρακονήματα (CFRP).

Το σύστημα κίνησης του Audi Allroad Shooting Brake concept έχει για κύριο συστατικό του έναν 4κύλινδρο δίλιτρο κινητήρα TFSI που αποδίδει ισχύ 292 PS και ροπή 38,7 kgm. Το θερμικό μοτέρ λειτουργεί σε ζεύξη με ένα ηλεκτρομοτέρ που δίνει επιπλέον 54 PS και 27,5 kgm, το οποίο είναι ενσωματωμένο στο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων e-S tronic.

Υπάρχει όμως και ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας, που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και δίνει ισχύ 115 PS και ροπή 27,5 kgm.

O συνδυασμός του παραπάνω υβριδικού συστήματος δίνει στο Allroad Shooting Brake concept συνδυασμένη ισχύ 408 ίππων και ροπή 66,3 kgm. Τα νούμερα αυτά είναι ικανά να επιταχύνουν τα 1.600 κιλά του αυτοκινήτου από στάση στα 100 km/h σε 4,6” ενώ στην ευθεία, η τελική ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
 
Εντυπωσιακότερη επίδοση όμως, το Allroad Shooting Brake concept πετυχαίνει στην κατανάλωση, όπου σύμφωνα με την Audi χρειάζεται μόλις 1,9 lt/100 km, με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 45 g/km. Η κατανάλωση που πετυχαίνει Allroad Shooting Brake αρκεί για να του δώσει αυτονομία 820 km.

Η συστοιχία από τις μπαταρίες των 8.8 kWh του ηλεκτρικού συστήματος δίνουν αυτονομία 50 km, όταν το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια.

Το νέο πρωτότυπο το Audi Allroad Shooting Brake θα το δούμε σε πραγματικό μέταλλο από τη Δευτέρα στο North American International Auto Show στο Detroit.

[Πηγή Audi]  

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube