Ηλεκτρική Jaguar 1+1

Ηλεκτρική Jaguar 1+1

Οι ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες του φουτουριστικού πρωτότυπου, μαρτυρούν το ηλεκτρικό μέλλον της Jaguar.

Η Jaguar θέλει να εξηλεκτρίσει το μέλλον της και οι ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στον βρετανικό Τύπο, δείχνουν ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο με διάταξη καμπίνας 1+1 που προορίζεται να κυκλοφορήσει στις μεγαλουπόλεις την δεκαετία του 2020.

Ο Αρχιμηχανικός της JLR (Jaguar Land Rover), Dr. Wolfgang Ziebart, αποκάλυψε στο Auto Express ότι η Jaguar θα μπορούσε να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό όχημα 1+1, και ας έχει τόσο μικρό πλάτος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ   Δοκιμάζουμε την Jaguar XE 2.0 I4D 180 Auto

Το πρωτότυπο ηλεκτρικό I-Pace που παρουσιάστηκε το Νοέμβριο στην Έκθεση του Los Angeles, «έστρεψε» αρκετούς από τους προβολείς της έκθεσης πάνω του, με αποτέλεσμα η Jaguar να έχει δεχθεί ήδη τις πρώτες παραγγελίες για τα πρώτα αυτοκίνητα που θα παραδοθούν το 2018.

Όπως αντιλαμβάνεστε, η θερμή αποδοχή και όρεξη του κοινού για τη νέα ηλεκτρική Jaguar, άνοιξε και την όρεξη της JLR για να καθιερώσει μια νέα γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα περιλαμβάνει και το 1+1. Όπως μάλιστα δήλωσε και ο κ. Ziebart στο τέλος της παρουσίασης της I-Pace, «ένα τέτοιο μοντέλο είναι υλοποιήσιμο».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ   Δοκιμάζουμε την Jaguar XE 25t R-Sport

Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της JLR Limited, το ανθρώπινο δυναμικό του ομίλου έχει σκεφτεί τα πάντα για να καλύψει τις μελλοντικές ανάγκες του αγοραστικού κοινού, και είναι ικανό και πρόθυμο να αρχίσει να δουλεύει πάνω στις νέες ιδέες για την δημιουργία ευρύτερου πελατειακού φάσματος.

Επιπλέον, οι άνθρωποι της JLR γνωρίζουν ότι η πλειοψηφία του πληθυσμού ζει στις μεγαλουπόλεις και δεν υπάρχει μεγάλη γκάμα «εύχρηστων» αυτοκίνητων για αυτές τις δύσκολες συνθήκες κίνησης. Έτσι λοιπόν, ένα μοντέλο σαν το ηλεκτρικό Jaguar 1+1 που έχει πλάτος ένα μέτρο, αποκτά νόημα σαν εφαρμογή και σίγουρα θα ενθουσιάσει αρκετούς φίλους της φίρμας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ   Δοκιμάζουμε την Jaguar XF 20d 180 AT8

Το γεγονός όμως ότι είναι στενό σε πλάτος, δεν σημαίνει ότι θα υπάρξουν και εκπτώσεις στους τομείς της ασφάλειας, της πολυτέλειας, της ποιότητας και της εμφάνισης. Κάτι αντίθετο θα ερχόταν κόντρα στη φιλοσοφία της βρετανικής φίρμας και οι ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες που βλέπετε μαρτυρούν από μακριά το σχεδιαστικό DNA του 1+1.

Στον τομέα της ασφάλειας, ο κ. Ziebart ανέφερε ότι δεν θα υπάρξει κανένας συμβιβασμός, και ότι και οι δύο επιβάτες θα απολαμβάνουν την ασφάλεια που θα προσφέρουν τα μελλοντικά συμβατικά αυτοκίνητα με το διπλάσιο πλάτος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ   Δοκιμάζουμε την Jaguar F-type Coupé S

Η πρόσβαση στην καμπίνα με την διάταξη 1+1 θα είναι απλή και δεν θα διαφέρει απ’ ότι σε ένα κανονικό αυτοκίνητο, καθώς οι πόρτες θα ανοίγουν με συμβατικό τρόπο. Ακόμα, οι προσφερόμενοι χώροι για τον οδηγό και τον πίσω επιβάτη θα είναι καλοί.

Κατά την περίοδο που δούλευε για τον κατασκευαστή σπορ αυτοκίνητων Artega, ο κ. Ziebart είχε δημιουργήσει ισχυρούς δεσμούς με το παντός εδάφους πρωτότυπο KARO, μιας και βοήθησε στην εξέλιξη του αυτού του σπορ ATV. Παρόλα αυτά, δηλώνει ότι αυτό δεν ήταν ένα πραγματικό αυτοκίνητο, ενώ το 1+1 της Jaguar θα είναι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ   Δοκιμάζουμε την Jaguar F-Pace 2.0d AWD Auto R-Sport

Σε συνέχεια των δηλώσεων του κ. Ziebart, αναφέρθηκε ότι η αυστριακή Magna Steyr θα μπορούσε να είναι η καταλληλότερη για την παραγωγή αυτής της ξεχωριστής νέας Jaguar. Για το μόνο που δεν μίλησε, είναι για την τιμολογιακή πολιτική που σκοπεύει να ακολουθήσει η βρετανική εταιρεία.

Οι αναλυτές του Εμπορικού Τμήματος της JLR είδαν τα τελευταία χρόνια αρκετές προσπάθειες λανσαρίσματος ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων, όπως το VW XL1 με την απαγορευτική τιμή των € 110.000 στην Γερμανία, αλλά και το επιτυχημένο εμπορικά 4θέσιο BMW i3 με την αρκετά πιο λογική τιμή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ   Δοκιμάζουμε την Jaguar F-Pace 3.0 TDV6 S

Εάν η Jaguar καταφέρει για το ηλεκτρικό 1+1 μια αντίστοιχα λογική τιμή, θα μπορούσε να αποδειχθεί περιζήτητο για τους μελλοντικούς αγοραστές της premium μικρής κατηγορίας.

[Πηγή: Auto Express, Avarvarii]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube