IAA 2017, Νέα φίρμα Exeed και μοντέλο TX από την κινεζική Chery

IAA 2017, Νέα φίρμα Exeed και μοντέλο TX από την κινεζική Chery

Η κινεζική Chery ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας φίρμας ειδικά για την Ευρώπη, την Exeed, λανσάροντας ταυτόχρονα στη Φρανκφούρτη και ως πρώτο μοντέλο ένα SUV, το TX.

To νέο Exeed TX, υπό τη μορφή πρωτοτύπου, έκανε την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στην ΙΑΑ 2017, στη Φρανκφούρτη, και θα είναι το πρώτο μοντέλο της θυγατρικής της Chery που θα λανσαριστεί εμπορικά στην Ευρώπη.

Ο Anning Chen, διευθύνων σύμβολυος της Chery, κατέστησε σαφή την πρόθεση της εταιρείας να έχει παρουσία σε πολλές κατηγορίες της ευρωπαϊκής αγοράς, με κύριο χαρακτηριστικό μια ευρεία γκάμα ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης: «Όλα τα αυτοκίνητα της Chery που προορίζονται για την Ευρώπη θα διαθέτουν κορυφαία συνδεσιμότητα και δυνατότητα ισχυρής εξατομίκευσης, και όλα τους θα ευθυγραμμίζονται με τις υψηλές προδιαγραφές της ποιότητας του προϊόντος και της υπηρεσίας ύστερα από την πώληση της Chery», δήλωσε ο Chen.

To νέο Exeed TX πατά πάνω σε μια νέα αρχιτεκτονική που εξελίχτηκε ειδικά για το νέο «ευρωπαϊκό» SUV και έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Και αυτό σημαίνει ότι το TX θα μπορεί να είναι είτε υβριδικό είτε επαναφορτιζόμενο υβριδικό είτε αμιγώς ηλεκτρικό. Η πρώτη εκδοχή του TX που θα λανσαριστεί κατά προτεραιότητα στην Ευρώπη, σύμφωνα με την Chery, θα είναι το επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο. Το plug-in hybrid ΤX θα κινείται από ένα συνδυασμό βενζινοκινητήρα 1,5 lt με 150 ίππων και ηλεκτρομοτέρ 115 ίππων, ενώ το σασμάν θα είναι αυτόματο 7άρι και η κίνηση θα μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H κινεζική Chery μηνύει τη Mercedes-Benz για αντιγραφή και ύστερα παρουσιάζει αυτό!

Η Chery ανακοινώνει για το Exeed TX PHEV χρόνο έξι δευτερολέπτων για το σπριντ από στάση μέχρι τα 100 πρώτα χιλιόμετρα ανά ώρα και τελική ταχύτητα 200 km/h. Όσον αφορά τις ηλεκτρικές επιδόσεις του, θα μπορεί με την μπαταρία του να πάει 70 km μακριά με ταχύτητα 120 km/h. Μπαταρία που απαιτεί μισή ώρα φόρτισης σε ταχυφορτιστή για να πιάσει το 80% χωρητικότητάς της, ενώ για το 100% από οικιακή πρίζα των 220V απαιτούνται τέσσερις ώρες.

Βέβαια, το μεγαλύτερο πρόβλημα για μια κινεζική εταιρεία που αποβιβάζεται στην Ευρώπη είναι να πείσει τους εδώ καταναλωτές για τη σοβαρότητα της πρόθεσής της. Οπότε η Chery για να αμβλύνει αυτή τη δυσκολία συνεργάστηκε με μερικούς από τους κορυφαίους προμηθευτές  της αγοράς και λανσάρισε ένα «ιδιαίτερα αυστηρό αναπτυξιακό πρόγραμμα» για το επερχόμενο Exeed TX, όπως ανέφερε στην ΙΑΑ 2017.

Προς επίρρωση των παραπάνω να αναφέρουμε ότι το σύστημα AWD εξελίχτηκε από κοινού με τις Dana και BorgWarner, το χειροκίνητο και το διπλοσύμπλεκτο σασμάν προέρχονται από την Getrag, ενώ η Bosch προμηθεύει το σύστημα infotainment με τη 10ιντση οθόνη αφής και τον 7ιντσο πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου, καθώς και άλλα ηλεκτρονικά και διαγνωστικά συστήματα.

«Η Ευρώπη είναι μία από τις πιο ώριμες αγορές αυτοκινήτων στον κόσμο και είναι ο τόπος όπου βρίσκονται οι πιο απαιτητικοί και εξειδικευμένοι πελάτες», είπε ο Ray Briezinski, εκτελεστικός αντιπρόεδρος για την Εξέλιξη Προϊόντος στην Chery. «Δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη για να διασφαλίσουμε ότι η νέα γραμμή του μοντέλου μας θα έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει και να υπερβαίνει τις προσδοκίες».

[Πηγή Chery]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube