Honda Project 2&4 concept με κινητήρα MotoGP!

Honda Project 2&4 concept με κινητήρα MotoGP!

Το πρωτότυπο trackday car της Honda θα έχει μια ελαφρώς «εξημερωμένη» έκδοση του V4 που καβαλούν οι Marquez και Pedrosa!

H Honda επιβεβαίωσε ότι το πρωτότυπο Project 2&4, που θα δείξει στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης, θα έχει μια έκδοση του αγωνιστικού κινητήρα V4 των 1.000 κυβικών με κάπου 220 ίππους.

Το εκθεσιακό πρωτότυπο είναι ο νικητής του παγκόσμιου σχεδιαστικού διαγωνισμού ανάμεσα σε όλα τα στούντιο της Honda. Είναι δημιούργημα του σχεδιαστικού στούντιο μοτοσικλετών της  Asaka και του στούντιο αυτοκινήτων του Wako και λέγεται ότι εκφράζει την προσπάθεια της Honda να «δημιουργήσει μια πιο συναρπαστική εμπειρία στον χρήστη».

Ο κινητήρας του πρωτοτύπου αναμενόταν να είναι ένας V4 μοτοσικλέτας. Τώρα η Honda αποκαλύπτει ένα μόνο τεχνικό στοιχείο, ανακοινώνοντας ότι το Project 2&4 θα έχει τον κινητήρα «RC213V τροποποιημένο για χρήση σε δημόσιους δρόμους». Ο κινητήρας αυτός είναι ένας V4 1.000cc που αποδίδει για αγωνιστική χρήση κάπου 250 PS, οπότε εύκολα θα μπορεί να αποδίδει 220 PS για το δρόμο.

Η επιλογή συστήματος μετάδοσης μπορεί να είναι μεγαλύτερος πονοκέφαλος για τη Honda. Η μοτοσικλέτα MotoGP έχει ένα seamless κιβώτιο, αλλά οι Ιάπωνες τεχνικοί θα πρέπει να προσθέσουν σε αυτό μια σχέση όπισθεν ώστε να είναι κατάλληλο για ένα αυτοκίνητο trackday. Η τουριστική μοτοσικλέτα Honda Gold Wing έχει μια όπισθεν που παίρνει κίνηση από την ηλεκτρική μίζα, οπότε αυτή μπορεί να είναι η λύση που θα χρησιμοποιηθεί στο Project 2&4.

Η Honda έχει πει ότι το Project 2&4 θα έχει σχεδίαση «χωρίς καμπίνα». Η εικόνα teaser (κάτω) που έχει δοθεί στη δημοσιότητα υπαινίσσεται ότι ο κινητήρας θα είναι τοποθετημένος στη μια πλευρά μιας κεντρικής «ραχοκοκαλιάς» – και το κόκπιτ του οδηγού μπορεί να είναι στην άλλη πλευρά.

Το teaser αποκαλύπτει επίσης μια αναφορά στα χρώματα των μονοθεσίων Honda Formula 1 της δεκαετίας του 1960, πιθανότατα ως φόρο τιμής στην πρώτη νίκη της φίρμας στην F1 πριν από 50 χρόνια (τον Οκτώβριο). Υπάρχει επίσης ένας εμπρός αεραγωγός που μπορεί να τροφοδοτεί τον κινητήρα.

Με βάση την κάτοψη teaser (κάτω), το αυτοκίνητο είναι σχεδόν σίγουρα μονοθέσιο. Η Honda λέει ότι θα προσφέρει «την ελευθερία μιας μοτοσικλέτας και την ευελιξία ενός αυτοκινήτου» – άλλος ένας υπαινιγμός ότι θα έχει ανοιχτό κόκπιτ αλλά πλαίσιο αυτοκινήτου με 4 τροχούς.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube