BMW: Από το παρελθόν στο μέλλον με την 3.0 CSL Hommage

BMW: Από το παρελθόν στο μέλλον με την 3.0 CSL Hommage

Ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο που παραπέμπει στη θρυλική BMW 3.0 CSL παρουσιάζεται αυτό το Σαββατοκύριακο στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este.

Η BMW μπορεί να κοιτάει προς το μέλλον με πρωτοποριακά αυτοκίνητα παραγωγής όπως το i3 και το i8, αλλά ποτέ δεν ξεχνάει το παρελθόν της. Και επέλεξε να δείξει πώς μπορεί να παντρέψει αυτές τις δύο περιόδους με το άκρως εντυπωσιακό πρωτότυπο 3.0 CSL Hommage.

Η original BMW 3.0 CSL του 1972 είναι ένα από τα πιο θρυλικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα, το πλεξιγκλάς στη θέση των τζαμιών και στην αφαίρεση στοιχείων εξοπλισμού ζύγιζε περίπου 200 kg λιγότερο από τη συμβατική 3.0 CS. Το ίδιο πνεύμα, τόσο στη μείωση του βάρους όσο και στο ακαταμάχητο στιλ της, μεταφέρεται στον 21ο αιώνα με τη BMW 3.0 CSL Hommage, για την οποία η BMW μας είχε προετοιμάσει με ένα teaser.

Η ομοιότητα του πρωτοτύπου με τη 3.0 CSL είναι παραπάνω από εμφανής. Από το αιχμηρό εμπρός μέρος και τα πτερύγια του καπό μέχρι τις δύο πίσω αεροτομές (οροφής και καπό), σχεδόν τα πάντα παραπέμπουν στη γιαγιά. Το αποτέλεσμα βέβαια είναι αναμφίβολα σύγχρονο, με πρησμένα φτερά που φιλοξενούν τροχούς με ζάντες 21'',  φώτα laser εμπρός και δύο λεπτούς βραχίονες με κάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεφτών. Για την επίτευξη του επιθυμητού χαμηλού βάρους έχει χρησιμοποιηθεί CFRP σε μέρη όπως τα μαρσπιέ και ο αεροδυναμικός διαχύτης

Και για τη διαμόρφωση της καμπίνας χρησιμοποιήθηκε CFRP, ενώ το φινίρισμα με μορφή ξύλου στο ταμπλό παραπέμπει φυσικά στην παλιά 3.0 CSL, που είχε πραγματική ξύλινη επένδυση. Ο σχεδιασμός ακολουθεί τη μινιμαλιστική λογική ενός αγωνιστικού, με σταθερά μπάκετ και μόνο τα απαραίτητα για το πλήρωμα, ενώ στη συνέχεια του κεντρικού τούνελ προς τα πίσω υπάρχουν θέσεις για δύο κράνη.

H BMW ήταν αρκετά φειδωλή στις πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη της 3.0 CSL Hommage. Στον πίνακα οργάνων πάντως υπάρχουν οι ενδείξεις Charge και eBoost, οπότε είναι ξεκάθαρο ότι ενσωματώνει κάποιο υβριδικό σύστημα. Φήμες θέλουν το συμβατικό μοτέρ που βρίσκεται κάτω από το καπό της να είναι το 3λιτρο TwinPower Turbo των BMW M3 και M4. Άλλωστε το 2016 περιμένουμε και την Μ4 σε έκδοση CSL. Μέσα στο Σαββατοκύριακο, όταν το πρωτότυπο θα κάνει την επίσημη εμφάνισή του στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este, λογικά θα μάθουμε περισσότερα.

[Πηγή: BMW]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube